14 Eylül 2013 Cumartesi

[Blog Tur] Kuralsız - Veronica Roth | Yazar Tanıtımı

TEK BİR SEÇİM SENİ YOK EDEBİLİR

Kitap: Kuralsız
Orjinal Adı: Insurgent
Yazar: Veronica Roth
Seri Adı: Divergent #2
Yayıncı: Artemis
Yayın Tarihi: Ağustos 2013
Sayfa Sayısı: 504
Tür: Distopya, Genç-Yetişkin

"Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir."
   
Kitabi bitirdigimde "3. kitabi nasil beklerim!" isyanima basladim bile. Uclemenin gecis kitabi olmasina ragmen yine cok heyecanliydi ve muthis bir yerde bitti.

İlk kitapta aklimiza takilan sorulara cevap aliyoruz. Aslinda ben Uyumsuz'u okurken kendimi nasil kaptirdiysam hic soru falan takilmamis aklima :'D Diger Oburlarin yazilarini okurken " Hakkaten yaa!  "  diye meraklandim. En cok da "Chicago disinda neler oluyor?" sorusu kafamda yer edinmisti. 3. kitapta neler oldugunu ayrintili gorecegiz sanirim.
   
Orda burda heyecanlanirken Dort ve Tris'in de inisli cikisli asklarina sahit oluyoruz ayni zamanda. Hatta ben bu kitapta Dort'e biraz sinirlenip Tris'e destek ciktim. Tris'in nasil bir psikolojide olabilecegini dusununce ruhum daraldi. O kadar olayin uzerine Dort'un surekli "Bana neden hemen soylemedin?" diye triplere girmesinden gina geldi. Bi dur be yavrucum kiz zaten dagilmis! 

"Tabanca yaninda mi?" diye soruyor Peter, Tobias'a.
"Hayir," diyor Tobias. "Kursunlari burun deliklerimden atarim diye dusundum, o yuzden tabancayi yukarida biraktim."
Sayfa | 376

Ayrica Tris'in her yaptiginin sonuna kadar arkasindayim. Bu kadar mantikli bir ergen kiz gormedim. Sacmasapan deli yurek hallerinin olmayisi da cok hosuma gitti. En cok sasirdigim karakterler Caleb ve Lynn oldu, Lynn sevdigim de bir karakter oldu ayrica.
   
Diger topluluklari da tanima firsatimiz oldu, hatta Topluluksuzlari da tanidik. Yazarin anlatimina hayran kalmisken bir de Dostluk ve Durustluk ziyareterinde Tris'in maruz kaldigi siringalar sonrasindaki duygularini anlatisina bayildim! -Dostluktakiler neymis ama oyle ya baya baya kafa iyi dolaniyolar- Sonra dedim, bak yasitlarin ne kitaplar yaziyor, sen hala evde otur agzina beyaz leblebi diz inci diş diye...
   
Serinin ikinci kitabi da boylesine iyiyken 3. kitabin mukemmel olacagini dusunuyor ve yazar tanitimina geciyorum.

Yazar Tanıtımı:
Veronica Roth 19 Agustos 1988 dogumlu. Barrington Lisesi'nden mezun olduktan sonra Carleton Koleji'ne atanmis ve buradan da Northwestern Universitesi'ne gecis yapmis. Yaratici Yazarlik bolumunden mezun olmus. Okulda odevlerini hazirlamak yerine Uyumsuz serisi uzerine calismayi tercih etmis. Fotografci esi Nelson Fitch ile Chicago'da yasamaktaymis, bize de 3. kitabi beklemek dusmekteymis.

11 - 16 Eylül Tur Programı
11 Eylül thcodex.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Çekiliş
12 Eylül pinucciasbooks.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Film Hakkında
13 Eylül mirielenda.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Bunları Biliyor musunuz?
14 Eylül sohbetedecekkimseyok.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
15 Eylül raflarinarasindan.blogspot.com |  Kitap Yorumu  -  Alıntılar
16 Eylül sssuigenerisss.blogspot.com |  Kitap Yorumu - Tanıtım Videoları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder