29 Ağustos 2013 Perşembe

Ne dinliyorum #8


One Ok Rock'ın bu yıl Martta çıkan Jinsei x Boku= albümünden 2 gündür takık olduğum şarkı. Aslında çok tiskiniyom lfksjdlfksjdf  Resmen ben liseye başladığımda deli patlama yapan emo rock şarkılardan. Bi de Taka'nın (vokal) hareketlere tahammülüm yok. Sanki bana çok sert şarkı da hareketlere bahele! Ay çok sinirleniyom flsdjkslkdf ama gel gör ki taktım işte şarkıya. Hayır ne ara ingilizceden japoncaya geçiyo onu bile anlamıyom..Hele ilk dinlediğimde tamamen ingilizce şarkı olarak benimsedimdi. İşte One Ok Rock sevmeme sebeplerimden bir tanesi de budur. Bana göre çok overrated çucuklar. Arada sevdiğim şarkıları çıkar, dinler koyarım yerine. Bu şarkıda da böyle ritim bozukluğu gibi bi şey seziyorum nasıl anlatsam bilemedim ama o yüzden seviyorum sanırım. Oldu hadi.

3 yorum :

  1. ashjbdhjsad bende geçende bloguma gelen yorumla keşfettim. Şarkılardan bi bu parçasını sevmiştim xD kaç gündür döndür döndür dinliyorum xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haah ne güzel aynı kaderi paylaşıyoruz lsdfkjfsf
      O kadar şarkılarından en çok buna taktım sanırım aynen :3

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil