20 Ağustos 2013 Salı

Manic Panic ile mavi qeyfi ;)


Bir saç boyama macerasıyla daha karşınızdayım. Tatilde deniz kum güneş derken önceden boyadığım pembe tamamen aktı ve ilk resimde gördüğümüz hale geldi. Bu benim saçımın açıldığı en son nokta. Açık turkuaz gibi bi şey. O rengi de kullanmayı seviyorum ama ne zamandır maviye boyamayınca canı çekiyo insanın lfksjdfsf

Aslında Enchanted Forest alma planım vardı kaç aydır, ne zaman almaya kalksam stokta bitmiş gözüküyo. Ne zaman gelir diye sordum, 1-1,5 ay sonra dediler. Ben de o kadar beklemek istemediğimden Rockabilly Blue'yu aldım. Cuma günü Manic Panic'ten siparişimi verdim, hemen pazartesi günü geldi. İlk fotoğrafta da ben uyurken gelen kargomun heycanıyla kalkıp boya işlemine geçmeden önceki halimi görüyosunuz. Üşendiğim için webcamden çektim az kalitesiz ama renkler doğru.

2. fotoğraf da saçıma boyanın uygulanmış hali. Yine fırça ve tarak yardımıyla boyadım. Fırça kullanmayınca boyayı tasarruflu kullanamıyosun ve saça yediremiyosun çünkü. 1 saatte uyuşuk uyuşuk anca boyadım. Sonra 4,5-5 saat kadar bekledim ve yıkadım, ama şampuansız. Aslında kullanımda saç kremi uygulayın yazar ama ben hiç kullanmadım şimdiye kadar. İşte sonuçta böyle canlı canlı bi mavi elde ediyosunuz.

Bi arada elimde kalan pembeyle bu maviyi karıştırıp denicem. Çünkü saf pembeyi kullanamıyorum yok bünye kaldırmıyo. Ama önceliğim Enchanted Forest *_*

17 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Dur gelince senin saçı da boyayalım fklsjdflsdf

      Sil
    2. Ben de pembe mavi ve beyaz var ama beyaz tutmaz açılmamış saçına mavi yaparız lfksdjfdf

      Sil
    3. mavi gitmez bence bana dsfgdfsgdfg

      Sil
  2. Seneye yaza mavi mi yapsam bide acaba :) ben green envy almıştım yeşil için enchanted bekleyemedim :) mavi çok güzel olmuş sana çok yakışıyor bence.. pembeli fotoların bi değişik gelmişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Green envyyi kaldıramam gibi ben fjsdfsdf
      Teşkür ettim :3

      Sil
    2. Feysbuktan fotoğraf atcam üstüne :') bi daha ki yaz için de renkli planlarım var ama bu sefer yıl içinde boyaları alıp evde stok yapcam karşim beklemeye tahammül edemiyom sonra gidip electric lizard falan olmiyim sonra asdjfad

      Sil
  3. Manic Panic görünce bi tüüüü reziller yazısı daha karşılaşır mıyım dedim ama yaşasın öyle bir yazı olmamış :)
    renge bayıldım bende bunu düşünüyorum üç kısımlara mavi'den açılsın falan ombre deniyor sanırım ona.

    çok güzel olmuş efenim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara bi kara bulutlar üzerlerinde ama ben 2yıla yakın zamandır kullanıyorum hiç bi sorun yaşamadığım gibi çok da ilgililer :')
      Benim de ikinci Rockabilly Blue kullanışım en sevdiğim mavisi bu manicpanicin..Biraz daha koyu istersen After Midngiht Blue var bak onu da kullanmıştım o da iyidir.

      Sil
  4. Allam ya herkes mavi yapıyor manic panic ilen *-* benim önce saçımı kestirip biraz daha açtırtmam gerek . içime sinmedi çünkü bu tonu *-* sende hep güzel duruyor la kıskanıyorum ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mavi geldim mavi giderim fljsdkjsdhf manic panic candır.

      Sil
  5. sende maviye nası alışmışsam "aaa kendi rengine dönmüş burcu" dedim ilk KENDİ RENGİ DEDİM LAN LŞSAJDFSŞALDFJBSADFŞJSGBLŞSFJGBSDFŞLGJBFŞLGDSF senin diplerin hala nası mavi çıkmıyo anlamıyorum sdbşljsfbsdşljbdfg açtırmaya korkmasam ben de deniycem de ohooooo neyse belki daha sonra lsabfşsjfdgdhdhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klşfsdlkfjsdflkjsdfksjd yalnız diplerim mavi değil lan.. Dipten gelen kendi rengi işte kahverengi. Yİne uçları boyadım yani.

      Sil
    2. isyan edip o diplerin artık mavi gelmesi gerekirdi bence al karşına bi konuş karşim olmaz böyle şlsbdjdfbsşgljşdflgjdghfghdfhdg

      Sil
  6. Çok güzel yaa! Ben de istiyom *.*

    YanıtlaSil