5 Ağustos 2013 Pazartesi

Kitap Oburu oldum!

Bu aralar blogumdan sürekli bi şeylerin duyurusunu yapıyorum. Şimdi yine bi duyurum var, hem de bu 2 aya yakın zamandır bekleyen bi olaydı, sonunda açıklayabilicem :'B


Taze bir Kitap Oburları oburuyum arkaaşlar. Hala bu konuda çok heycanlıyım ama şu an yazarken pek belli edemiyorum gljdfgkjdfg Hiç bilmeyenler "Neci bu Kitap Oburları?" derse; bir sürü kitap okuyup bunları yorumlayan güzel kızlardan (kendimi dahil edicem müsaadenizle fshdgf) oluşan, benim de ilk başladıklarından beri kenardan kenardan "ne güzel şeyler yapıyolar" diye baktığım bir topluluk. Bu nedenle Hazal bana Kitap Oburları'na katılma teklifiyle geldiğinde heycandan öleyazmışımdır.

Tabi ben blogumda "yorumcu" kişiliğiyle var olan biri değilim. Öyle kendi halimde yazar çizerim. Bundan böyle de öyle devam edeceğinden "kitap yorumu" konusunda nasıl bi sonuca ulaşıcam bilemiyorum. Şöyle bi alnımın akıyla ilk turun altından kalkabilirsem rahatlarım, gerginliğimi atarım ve kendimi eğlenceye bırakırım gibi fsjdfsjdf Sanırım şimdilik diyeceklerim bu kadar :3

8 yorum :

  1. Sonunda hoşgeldin aramıza :3 Tur hakkındaki ilk konuşmamız 1 asır önceymiş gibi geliyor bana. Bir an hiç turlayamıcaz sandım xD Neyse nasip kısmet tabii herşey asdsadsdsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk bi daha kfjsjfdhf hala turlayabilmiş değiliz uğursuzluğumla geldim galiba kjdfhjdhg

      Sil
  2. Biz seni böyle seviyoruz Bırcı <3 Yorumun kesinlikle çok güzel olacaktır kasma kendini =P "Kitap Oburları oburu" ne ya sjkfhsdasfa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağzıma öyle geldi ne biliyim jshdshfdhf Teşekkür ederim efem :'3

      Sil
  3. Hoşgeldin aramızaaa ^^
    İlk turunda süper geçer muhtemelen ;)

    YanıtlaSil
  4. hayırlısı olsun karşim bir gün benim çocuğu da tanıtmanız dileğimle asasfrgrehgerg ŞAKA YAPIYORUM oburluğunuz daim olsun öperim :*

    YanıtlaSil

  5. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    571. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil