16 Ağustos 2013 Cuma

Grafiği 4.yılda bıraktım. Bilenler bilmeyenlere lütfen..

Evimde yatağıma yayılıp internette dolanmayı özlemişim, hatta ağlıcam sanırım lan çok duygusal anlar yaşıyorum!!! Burda 1 haftadır evde internetsizlikle yaşam mücadelesi verdim, çok şükür atlattım, hemen konuya giriyorum.

Bayramda annemle Çanakkale'ye gittik sonunda (aslında önce Çınarcığa babanemlere falan gidip bi günlük sınandım ama o kısımlara giremicem). Planımız önce orduevine girip kalcak yerimizi ayarlamak, daha sonra okul döneminde orduevinde kalabilir miyim onu öğrenmek duruma göre yurt/ev bakmak ve okula gitmekti. İlk iş orduevine gittik. AY BU ARADA DENİZ KIYISINDA!!!! Siz buna heycanlanmadıysanız hiç Ankara'da yaşamamışsınız demektir susun gidin bi kfjdhjdhf İşte girdik içeri resepsiyondaki askere didik bi gecelik oda ver diye. Yok dedi. O an arkaya bağlamayı aldık annemle kederimizi yaşadık bi. Sonra annem yok mu kıyı köşe bi yer diye yazıklanırken, çocuk dedi bi tane tek kişilik var ama penceresi tavanda dedi kflsjdfjksdfslkdfj Niye öyle oda yapıyonuz lan? Neyse tabi ver didik.

Burda adamaskerle (önceden buna asker abi diyoduk ne güzel, insan büyüyünce ne diceğni bilemiyo ha) baya bi konuşuldu da o konuya da gelmicem. Öğrendik ki, öğrenciler orduevinde kalabiliyomuş. Bunun için okul kayıt zamanı orduevine de müracaat ediyomuşuz. Bi de oranın sorumlusu mu bişeyi başçavuşla oturduk konuştuk. Adam çok yardımcı oldu saossun. Okul kaydıma gittikten sonra kendisine de uğrayıp müracaatımı yapıcam. %90 ihtimalle olacağı için bir B planımız yok. Ne biliyim çok hoşbeş ettik ben pisikletimi park etceğim yere kadar sordum adama lskdjfhskdjfh benim büronun önüne bırakırsın dedi yani olur bence kalırım orda.

Neyse efenim annemle orda kaktık gittik okula. 5 DAKİKA MESAFE LAN 5 DAKİKA AHAHAHAHAHAHHAHAHAH YÜRÜYEREK LAN!!! Ben burda yarım saatlik yolu, otobüs bekleme sürelerini çıkarınca 1 saatte gittiğimden :::':'')')'))) Neyse okulun giriş kapısını ararken de tenis oynamak için okula girmeye çalışan bi gencodan hayırlı ossunlarımı aldım. Annemle "ay herkes konuşuyo burda aaayyy tanışık olmayan insanlar birbiriyle muabbet ediyo aaaa aaa" diye hayretler içinde dolanıyoruz böyle. İşte fakiltemi de gezdim küçük şirin mötevazı bi yer :') Bayıldım.

Ordan şehir turuna çıktık. Ama nasıl aşkla dolanıyoz yani bilemeniz ldkjskfsdfj o sırada, olmayan pasaport ve bavulumuzu bile çalabilirlerdi öyle bi Polyana bi Haydi olduk. İşte bi tane sahafların olduğu sokağa girdik. Orda kitap bakarak giderken (ben bu sıra ağlıyodum böyle bi sokak olduğu için) Bi tane tükkanda annem kitap bakarken manga gördüm. Adama "bu mangalar ne kaa" didim. "Gel içeri bak, daha fazla manga var" dedi. Koştum hemen. Böyle cennet gibi her yer kitap. Kendime şu shoujo manga dolu kalın dergiyi 8 liraya aldım araya sıkıştırayım.

Sonra yine muhabbete başladık. Adam (adam demek istemezdim fekat adını sormayı unuttum salak gibi) bana "sen de ışık var" diyip durdu ama bilmiyom nasıl lfkjsdfkjsdhf Sonra annem yine burda bunu kazandı şurda şunu bırakıp geldi diye başladı. Adam "ben dedim ışık var dedim deli kız seni kehkeh"leyerek beni kanatları altına aldı saolsun. Orda çalışan diğer çocuk geldi, o da resim öğretmenliği okuyomuş. Annem ona da grafiği bıraktığımı söyledi tabisi. Çocuk çok kederlendi bu duruma, arabesklendi bi köşede. Ben onu teselli ederkene annemle Adam (edım diye okuyun bari) kenarda devlet meselelerine daldılar. Biz orda bi yarım saat falan takıldık bu şekilde. Sonra bana "kayıt günü geldiğinde, ilk bana uğra, sana bizim kağıtları vericem onları dağıtırsın kayda gidince, ödeme de yapıcam sana, sonra okul başlayınca da sana iş ayarlarız ya burda ya da bizim diğer iki kitapçıdan birinde" dedi LAN KİTAPÇIDA DEDİ İŞ DEDİ BEN ORDA HAFTALIĞI 1 LİRAYA BİLE ÇALIŞIRIM LELELELELELELLE....

Ordan annemle hoplaya zıplaya çıktık. Sonra ben Japon gördüm ve ayak küçük parmaklarımdan sakatlandım anneme gösterecem derken. Halbuki gösterme de mi Japon bu her yerde.. Nys :S.s Efenim böyle işte annem bile Çanakkale'ye yerleşmeye heveslendi (tahtalara her bişeye vurursak lütfen)...Ertesi gün ne yazık ki Ankara'ya dönüş amaçlı otobüsümüze doğru yol aldık. Bi gazete bayiinden dergi gazete falan alırken de ordaki teyzeyle de hoşbeş ettik. Anaaa bi yerden işini halledip çıkamıyon lan böyle herkes muhabbet açıyo. Truman Show yaşadım resmen orda. Çok şükür o kadın da öğrendi Grafiği 4. yılımda bıraktığımı. "Anne dünkü gözlemeci amcaya söylemedik istersen bi uğrayalım" dedim yani en son.

Şöyle bi toparlarsak ben yaşlanacağım yeri buldum arkadaşlar. Hayatımın en şanslı gününü o gün yaşadım. Umarım gittiğimde de bozulmaz (bundan 2 ay sonra nefret söylemlerimde burada olurum,yine tiksinecek şey bulurum kesin) diyor, internetimin tadını çıkarmaya gidiyorum.

18 yorum :

  1. İlk izlenim önemlidir Burcu, şimdiden bu izleniminin iyi olmasına sevindim valla, tiksinerek gitmiyceksin en azından, sonradan bi meeeeh! çekersin sonuçta hakkındır ama ossun sonnadan olsun o meeh!. :'')

    Ah ayrıca başlığını okuyunc aklıma direk geçen gün sen konu olmuştun o geldi aklıma bak. Dur annatcam. Geçende Kimbap geldi buraya, işte ego, hayal, kimbap, ben bikaç arkadaş felam konuşuyoruz konu açıldı şizo'nun kore dili kazanmasına senin capon dili kazanmana felam geldi, ardından senin grafiği bırakman felam söz konusu oldu, o sıra biz seni 3, sınıtan terk ettin diye anmıştık oysa ama meğerki 4. senenden çekip gitmişsin. Bak daha başlıkla birden aydıllandım bile ^_^

    Hadi bakam tekrar hayırlı olsun. ordu evi şahane olur yurttu oda derdiydi çekmezsin en azından ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3ten terk ettim aslında. Yani 4. yılımın başında accık gittim ve bıraktım. Sizin dediğiniz de doğru yani ama annem 4. yılında bıraktı diyince daha acıklı oluyo diye seviyo kfljsdfkjsdhf

      Ay evet Eva şahane geliyo orduevi gözüme :') Bi de Ankara gibi değil, adamlar çok rahat o hoşuma gitti. Saol kaarşim!

      Sil
    2. Küçük memleket insanın rahatlığını yaşayacan yani herşekilde oh mis. Rahat olmalarıda iyi bak, elbet belli kısıtlamaları olurda o yurtta da olur her yerde olur yani. Okuda seversen bende gelirim bak onbeşmilyomsene sonna üni kazanırsam şayet çsalkslkas.

      Sil
  2. hakkaten truman show fdksdhjgfkjdskj bu kadar mutlu insanın bir arada olması normal değil burcu gözlerini açık tut dsdkfhdjhsjdhf

    ay negzel kitapçıda çalışacan demek ay allaaam çogzel :''))) ben de istiyom öyle bi iş napsam kayseri'deki kitapçılara mı dadansam kütüphaneye mi yalvarsam napsam kjshdgjfdshjkh

    güzel güzel okuyacaz inşallah kaarşim kazasız belasız asdfkhgfjsdf

    tahtaya vurdum bi de ben.. kulağımı çekip mujuk yaptım öyle vurdum.. sen iste yeter ki sfjhdjshdhj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sabah bisiklete atlayıp herkese el sallayıp günaydın diye bağırarak dolaşacam gibi şizo dklsjflskdjf bi kamyon altına girerim sonra çok şükür.

      Bunlar böyle küçük ünili memleket şizot öğrenciye iş verirler bak bulursun sen de mohakkak :')')))

      He çok hayra geçiyon çünkü bi de tatillerde sen ankaraya gelceğine biz buraya gelelim de dedi annem bak flksdjfksdjfh töbe töbe tüylerim şooldu ya.
      Çok güzel okuyacaz şizo fayting!

      Sil
  3. Resmen özendim, çok güzel anlatmışsın. Hayırlıs olsun tekrar :)
    Bu arada tahtaya vurdum ben de :D

    YanıtlaSil
  4. olm o mangaları nerden buldun lan sfdgsdfgddfg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana öğretecem bu işleri samedo sen sıkma canını fjksdhfkjsdhf

      Sil
    2. benim bildiğim sahaflar bi barlar sokağının orda var, başka da göremedim. daha ilk günden benden çok şey öğrenmişin fsdgsdfgdg

      Sil
    3. Valla mütevazı olamıcam şekerim bilirim bu işleri lkşsjdfljskdf

      Sil
  5. Ya bugüne kadar söyleyemedim ama artık içimde patlıcak ben senin yazılarının hastasıyım. Valla bak dalga geçmiyom ana listemdesin ne zaman yeni yazını görsem işi gücü bırakıp ne yazmış gene diye koşup bakıyom o kadar yani :D Ankara histerini anlıyorum bir İzmirli olarak. Hele yaz geldi nerde deniz lan nerdeee diye evde dellendiğimi bilirim. Kısaca ailecek seviyoz seni :D Yeni okulun hayırlı ola. Tahtalara vurdum ben de bak senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorum gelince de nasıl mutlu oluyorum ama ne diceğimi de bilemeyip ezilip büzülüyorum :') Küçük yılmaz morgül oluyom oturduğum yerde..Saolun efenim teveccühünüz ayrıca da..

      Sil
  6. Ayy hadi bağam yer işi de ayarlandığına göre hatta bi dakka iş bilem buldun galiba dasadasdasd ayy hayırlı uğurlu olsun karşim valla şanslı çocuk olmuşsun çanakkale sana şans getirmiş bah işallaa diğer dileklerinde orda gerçek olur^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidene kadar oraları denizden bımbalamazlarsa iyidir. Hayır değil bu şansım kljsfdkjsdf
      saol kaarşim :')

      Sil
  7. Olm lan uzun zamandır uğrayamıyordum bloguna iş güç sebebiylen.
    Özlemişim la yazdıklarını okumayı ^^,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyom yaa takip ediyom ben kim okuyo kim okumuyo diye dlkjfsjkdfh

      Sil
    2. Ayıp lan. Nebçim stalkersın dlajskld

      Sil