28 Ağustos 2013 Çarşamba

Çok kolay okul bırakılıyo lan!

Bugün Hacettepe'yle ilişiğimi kestim ve resmen üniversitesiz kız oldum! Sabah binbir gerilimle (çünkü bölüm başkanına imza attırmam gerektiğini düşünüyodum ki kendisi bölümde bulunmamakla meşhurdur) gittim. Önce öğrenci işlerini kırıp attıklarını öğrendim. Zaten hangi bina lazım olsa yıkıyonuz ben nasıl şansım var anlamadım. Neyse ki taşındıkları yer belliydi ve gittik. Bi formu doldurup kütüphane, yurt, öğrenci işleri ve mediko gibi 4yıldır alakamın olmadığı yerlere imza attırmaya gittim. Girdiğimiz yerlerde "ilişik mi kesiceksiniz?" sorusu anında geldi çok şükür. Sonra tabi diğer imzaları attırmaya giderken sürekli burdan mı kestiriyoruz, siz de mi kestirdiniz gibi iyrenç konuşmalarla yolda yata yata gittik.

En son imzalar bitince öğrenci işlerine tekrar götürüp çat diye aldım diplomamı. Allam bir kayıt sildirme işlemi bu kadar kolay olmamalı lan! Ya elim kaysa yanlışlıkla o belgeyi alıp çat çat çat 5 yere imza attıırsam ve yine bi hata sonucu teslim etsem? Hayat böyle basit DEYİL! Annem de tutturmuş "bi sor sen asıl diplomanı alıp yerine noter onaylısını koyuyolar mıymış diye" dolanıp duruyo. Sanki müzeden binbir lazerle donatılmış eseri çalıp yerine taş koyyom. Böyle havadan sarkıtmışlar, daytlı falan.

Neyse, ordan fakülteye gittim en sevdiğim hocamlan vedalaşmaya. Odadan çıkar çıkmaz özledim resmen lkfsjdflskjdf...Sonra okulun her bi yanında fotoğraf çektirerek de okula veda ettim. Ama "okulu bıraktım" pozu yokmuş lan. Hep "ben bu okulu yeni kazandım" pozları oldu. Neyse aynılarını çanakkalede çekincem bi de klsjdfksjdf. Gidecek gibi göründüğüm tek foto bu zaten. Belli bırakmışım okulu.

Sonra vakit geçirmek amacıyla Beytepemizin yemek alanı olan City'ye gittik. Öyle boooş boooş otururken yan masamıza 2 Koreli kız oturdu. Şöööyle bi bakıp kendi konumuza devam ettik. Bi süre sonra kafamı bi çevirdim bizim masanın dibinde ayakta duruyolar. Saçımla ilgili bi şey dediler boya bilmem ne falan diye. Sonra "hene negsel türkçeniz" hevesiyle yanıtladım, bi yandan "sizin orlarda çok değil mi böyle?" sorularıyla kafamda. Sonra fotoğraf çekilebilir miyiz dediler, ben anlamıyom bu çekiklerdeki tanıştığı insanla fotoğraf hevesini. Tebi dedik. Bizim masaya kuruldular. "Koreli misin?" diyince nassı şaşırdılar yazık kim bilir neler neler diyolarsa fksjdfksj nerden anladınız tarzı şeyler sorunca biz ilgileniyok da dedik. Tabi "aslında Kore'den tiskiniyok, Japonya BANZAAAIII!" diyemedik. Fotoğraflarımızı çekilince laf lafı açtı her bi bokumuza kadar anlatmış olabiliriz çünkü 2 saat kadar oturduk sohbetlendik. Hattası sivil-polis çatışma etiketlerini verip neler olüyür? sorusuyla Gezi Olaylarına bile daldık. Sonracıığma...Koreden bildiğimiz bi takım geleneksel şeyler olsun diziler olsun müzikler onlardan konuştuk. Hatta kız Secret Gardendan bi şarkıyı söyledi bak bize kfjsdlfksjfd biz orda durup sana ne şarkılar söylerdik de ey gidi... 2ne1 ve Bigbang'ın tarzında Tiovpinin saçlarına kadar konuştuk... Kızlardan biri bize Koredeki sevgilisinin fotoğraflarını gösterdi. Tabi şu fotoğraf kabinlerinde çekilmişler sticker olanlardan. Hemen gözlerimiz büyüdü ağlaştık burda yok onlardan diye. Sakın dedik sakın Türk erkeğiylen hoşbeş etmeyin dedik fksldjfskdfjsşdlf Birisi zaten hemen çok sakallı kıllı olduklarını belirtti aferim ona lkfsjdfsf Yine laf lafı açarken yediğimiz kore yemeklerinden bahsettik. Ben siyah fasulye soslu yaptığım yemeğin adını hatırlamaya çalışırken yıprandım janjokjuk gibi şeyler diyip tarif ettim. Bi de orda yemek dicem diye küfür etmek var yazık garibana. En sevdiği yemekmiş bunların. Tüküremedim tabi suratlarına tü sizin zevkinize diye. Size yemek yapalım diyerek atladılar. Pazar günü kimbap ve o jakjoklu şeyden yapcaklar bize kflsjfdskjdf şöyle bişey var ki büyük ihtimalle (yüzdeyüz)  misyoner bunlar flksjdfklsjdf Pazar günü ibadetleri varmış ondan sonra yemek yiyolarmış, ibadet nabünüz dedim gitar çalıyoz incilden kısımlar okuyoz dedi lan fklsdjfsldkfjsdf öyle şey mi olur...Bize müslüman mısınız demişlerdi konuşma arasında zaten, yok inanmıyok biz deyince böyle din konularında karşılıklı bilgileşildi birazcık. Kaldıkları yer çok muamma, 7 koreli varmışlar..Bilmiyom gider miyiz ama gidersek de arkadan halleluyah diye girerim ben eşlik ederim. Hee hee hristiyan oluyom gibi bak bi ruhum yükseldi derim. Yemeğe bişey katmadıkları sürece sorun yok, bi de bi ayine kurban gitmezsek sevinirim.

Ha bi de yemeklerden bahsederken etli şeyler yok yalnız dedim koymayın dedim. Ordan veganı anlatmaya çalıştım. Yumurta yememem kısmını kaldıramadı kız gözlerimin önünde eridi gitti. Tabi hamamda bile yumurta yiyonuz pis pis bee!!! İşte sonra bana "köpekleri seviyo musun?" dedi. Bi süre anlamadım. Yemek açısından mı soruyo acaba :'( diye kendimle mücadele ettim, yok yemiyom demek istedim...Tuğçe imdadıma yetişti "hayvanları sevdiğin için mi demek istiyo heralde?"dedi diye.  Çok zor tuttum kendimi köpek yiyon mu sen diye sormamak için ha. İşte bu kadar lan. Du bakıyım hayırlısıyla Pazar günü ölmezsek pazartesi günü İstanbul ve Çanakkale yolculuğumuz var. Hadi gittim.

12 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. niye la? güneş ışığından mı diyon flskdjfsdf

      Sil
    2. yok la sdfgsdgdfg güzel çıkmışın :3

      Sil
    3. gözükmüyom bile olum...neyse öyle diyosan kırmıyım taam flsjdskf

      Sil
    4. zum yapınca gözüküyo :( yedin bütün iltifatı ama asdfgfg

      Sil
  2. Ana, mezun olmasan bile diploma mı veriyo okul? İyiymiş ya. Ben en fazla transkript falan veriyolardır sanmıştım.

    Sizin okulda Koreli falan olması ne değişik. Bu 2 saatlik konuşmaları Türkçe mi yaptınız hep? O kadar iyi öğrenmişlerse helal. sahjdg köpek gerilimi sağlammış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E heralde başka yere kayıt yaptıramıyosun yoksa :')
      Baya var değişim programıyla gelen Koreli bizim okula. Ama bunlar bizim okulda okumuyo işte. Öyle dolanıyolar...

      Sil
  3. Mezun olurken de bunları yapıyosun laa yanlışlıkla seni mezun etmiş olabilirler bu arada dasdsdasd sadece en son geçici mezuniyet belgesi veriyolar, lise diploman okulda kalıyo ama sonra dilekçe verip alabiliyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok transkripte bi bakınca imkansız mezun olmuş olmam şlfksjdfksdjfsdf
      Lise diploması niye kalıyo lan hala daha te allam ne yapcanız rektör albümüne mi koyyo hobisi mi

      Sil
  4. Ayy neblim koleksiyon yapıyo zaar benim gibi gidip almaya üşenenlerinkini adsdadas

    YanıtlaSil
  5. bi lise diploması fetişi var bu okullarda ben onu anladım.. bugün sırf lise diplomamı almak için bi sürü yol teptim sabahın köründe, korktum bi de ya orda değilse kaybetmişsem diye.. neyse ki oradaymış ki ben çıkışımı çoktan almıştım geçici mezuniyet belgemi falan ama lise diplomamı çok sevip saklamışlar.. neyse hallettim sonunda rahatladım :')

    köpek mevzusuna bi kıllandım ben burcu asdjghfdsjdh köpek seviyo musun diye sorulmaz hayvan seviyon mu kedi köpek falan denir.. bi iş var bunda yediklerinize dikkat edin fdsjdhfds

    aferin gızlar türk erkeğinden kaçın aqıllı kızlarsınız.. ben yıllardır yapıyom %100 işe yarıyo aynen devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gerilim ha lise diploması işi lan kaybetsek tamamen nolyü acaba? Liseden bi daha çıkartılıyodur heralde kökü onlarda.

      Hof yemeği biz gitmeden hazırlamış olurlarsa ellemem zaten flksjdlskdjf biz de çiğköfte götürcez ha flşskdfksdf

      Sil