22 Ağustos 2013 Perşembe

Bence bitirin bu filmle uzamasın daha

Bugün Percy Jackson ve Olimposlular Canavar Denizi filmine gittik. Kitabını okumıycağımı anlayınca filmine gidiyim bari dedim çünkü o kitaba o parayı vermem lan! İlkini ilk ebookum olarak okudum (ki bi daha ebook neyn bulaşmam -_-) ikinci kitabı alırsam ilkini de almam gerekecek. Param değerli kusura bakmasın.

Büyük ihtimalle de Ankara'da gittiğim son sinema olcağından duygusal da bir anlamı var filmin şlfkjdfjg ya git ne duygusalı tabi... Neyse... Ay film hakkında o kadar dicek bişeyim yok ki! Oturup sadece yorum yaptık zaten hep ekkekehııeohıek diye gülerek izledim. Özellikle böyle çirkin suratlı bişey, daha ekrana belirirken Tuğçe'nin kenardan "pislik yapmayın lan" diye çıkışmasıyla toparlayamadım lfksjdfslkdfjsdf Tam bir gerizekalı. Bi tane de ölüp ağaca dönüşen bi kız var, ama ağacın köklerinde kızın suratı gözüküyo. Onu görünce "Köpek işer lan ona" dedi fklsjflskfjsldkfjsldkfj yazık bi Tuğçe arkaaşınız yok bakın yine diyom. Böyle diye diye öldürtecem Tuğçeyi en son fklsdjfskdf

Dur accık filmi eleştiriyim. İnanıyorum ki kitabı daha güzeldir. İlk kitap-film olayından tahmin edebiliyorum, filmle sıçmışlardı çünkü resmen. Halbuki böyle gençlik filmi havasında yapmak yerine daha fantastik hava katsalar olacağdı. Kesin yine bi sürü sahneyi değiştirmişlerdir bi de. Haaaa tabi Harry Potter çakmalığını unutmamak lazım, hayranı falan vardıysa kusura bakmasın ama. O ormana gelen eski püskü araba? Arabanın kapılarının otomatik açılması? Önde oturanların ve arabayı sürüş tarzlarının da Hızır Otobüslüğü? Hatta Titanların Savaşı çakması bile vardı. Aynı sahneyi yapmışlar lan arabayı süren 3 cadının ellerinde bi tane göz var. O gözü kapıyo Percy "bilmem neyi söylemezseniz gözü vermem" diyo. Nys yha tmm.

Ha filme adını veren Canavarlar Denizi'ni de 10dakka gördük filmde o ayrı fklsdjfsdfj bak yaratıkları falan ço iyi yapmışlardı evet. Keçikıçlar atkıçlarla çok dalga geçtik ırkçılık oldu az ama... Stanley Tucci güzeldi filmde bi. He bu Logan Lerman bebesini de seviyorum kedi gibi çocuk maşalla. Ama bu filmlerle ziyan ediyonuz bir fantastik kitabı ben diyim. İşte geçmişim şimdi geleceğim bi denecik Harry Potter'ımın yerini hiç bi şey doldurmuyo, böyle şeylerle tatmin olmaya çalışıyorum.

1 yorum :