17 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni Projemiz: Yorozuya Family!

Bi kaç gündür kenarda duran Yorozuya Family logosunu farketmişsinizdir belki. Şimdi onunla ilgili bi yazı geliyo...

Yorozuya Family bir anime blog tur grubudur. 13 Temmuz'da 5 kişi bir araya gelip hem güzel zaman geçirmek hem de anime ve manga dünyasıyla ilgili bir projeye başlamak adına bu grubu kurduk. Yapacağımız işleri şöyle bi özetlemek istiyorum; her sezon çıkan animelerden en az 3 anime seçip bu animelerin bitiş tarihiyle beraber 5 ayrı blogta 5 gün yorumlayacağız. Bunların içinde ost, seiyuu, mangaka, cosplay vb araştırmalar da yer alacak. Her birimiz farklı bir görevi üstleniyoruz yani. Ve seçilen bu 3 animeyle ilgili takipçilerimizin katılımıyla hediyeler dağıtacağız. Her anime sezonu bitişinde bir çekilişimiz olacak.

Sezon animeleri dışında, Yorozuya Family olarak izleyip incelemeye karar verdiğimiz başka anime serilerini ve filmlerini de blog tur kapsamında yorumlayacağız. Bir kaç gün içerisinde güzel bi çekiliş başlatıyoruz, ardından da ilk blog turumuzu gerçekleştiriyoruz. Bunlardan haberdar olmak için öncelikle 5 bloggerımızı takibe almakla başlayın derim :3

Selin- bakasugi.blogspot.com
Tuğçe- aslindahicoyledegil.blogspot.com
İlker- getsuchi.blogspot.com
Samed- kaizokuouninaruotoko.blogspot.com/
Bi de ben varım işte.

Sağ taraftaki linkten Facebook sayfamızı beğenir ve Twitter hesabımızı takibe alırsanız blog turlarımız ve çekilişlerimizden haberdar olabilirsiniz.

İlk yapacağımız 3lü blog turun animelerine karar verdik, hepsinin final haftasında blog tur tarihlerini açıklayacağız. Animeler; Blood Lad, Free! ve Shingeki no Kyojin.


Önümüzdeki blog turu da belirledik; Psycho Pass.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Umarım Yorozuya Family ile güzel ve uzuuuuun zaman geçiririz *_*

7 yorum :

  1. Tebrikler efenim hepinize *çiçek verir* twitter hesabı açın bence bi de açtınız mı bilmiyom ama. Samed'i bi an kendim sandım dedim noluyoz asfdsfsga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :3 Fakat yazıyı okumadın sanırım ya da gözden kaçtı twitter linkini verdim

      Sil
    2. ikinci paragraftan sonra okumayı bırakmıştım saol

      Sil
  2. Bırcı haklı...şalsdaşsldn güzel fikirmiş genş beğendim tostum ve ben bu projeyi bekliycek karşim. :3

    YanıtlaSil
  3. Bir teklifte bulunayım çekilişlerde sponsor falan da kabul edin bence. Mesela çekilişin birinde seve seve sponsor olabilirim. He bu arada madem yorozuya kendinize takma adlar alabilirsiniz yorozuya family'den beşinciniz otose-san olur mesela. fdasdfa Gin de sana iyi gider saçlar filan benzeşiyosunuz ya hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sponsorumuz Samed'in figür dükkanı zaten :3
      Yok fazla Gintama odaklı grup olmayı düşünmüyoruz. Hepimiz Gintama sevdiğimiz için bu ismi aldık ama orda bırakıcaz o işi.

      Sil