22 Temmuz 2013 Pazartesi

Yazdan tiksinirim ama tatilsiz de kalmam

Tatil yapıyom da ben biraz ayıptır söylemesi. Şimdi tatile falan gidemeyenler ufaktan ayrılsın burda küfür yemek istemiyom kfsjhdfjsdghf
Yüzlerce saat yolculuktan sonra Antalya'ya ulaştık fekat Çıralı'da kalcağımız yere ulaşmak da bi o kadar uzun sürdü. Bu kodumun yerinde hiç adres tabela falan yok ki! Cidden kaldığımız yerin adresi yok yalnız tesadüfen buluyon djskjshfkdjf Böyle ormanın içinde bir sürü bungalow pansiyon var, onları takip ederek dolaşıyosun daracık yolda. Zaten burdan bi çıkarsak bi daha bulabilceğimizi sanmıyom.

Böyle bi yerde kalıyoruz. Ben gitmek istemiyom o sikimsonik Ankara'ya dönmek istemiyom arkaaşlar. Akşam o verandaya (öyle mi deniyodu?) çıkıp kitabımı okuyorum animemi izliyorum böyle mis gibi emeklilik hayatı sürüyorum. Tam buraların dedesiyim, huzurla etrafa bakıyorum falan.. Etraf da horoz, tavuk, kedi, kirpi falan dolu. Ormanın içinde olduğundan tabi bi rahatsız oldum ağaç, doğal yaşam tahribatı var sonuçta. Hayvanceezlerin yerini işgal ediyoz resmen. Ama insani bencilliğim üstün geliyo mutluluktan öleyazıyom :'( Bi de etraftaki insanlar çok temiz, tek bi çöp yok, hayvanlara kışt diyen yok, hepsi iyi beslenmiş maşşallahlık. Bi kara kediyle iletişime geçecem az kaldı biraz nazlanıyo fekat. Sonracıma herkes yürüyüşe çıkıyo pisikletini kapıp tur atıyo falan.. Bi ara ben de fotraf makinemi kapıp bisiklet kiralıcam ama üstüme annemlerin numarayı adresimi falan da yabıştırcam dalsjdakfhaksd  gidip de dönememek var.
Böyle bi çevremiz var işte. Tam böyle Tarzan'a layık sallanmalık uçmalık ağaçlar var. Hep bakıyorum belki gelir şurda 2-3 fantastik olurum diye.. Yalnız tek fantastiğimiz buraya yakın camideki müezzin. Annemle taşlayacaz adamı. Olm bi adam bu kadar mı sevmez yaptığı işi lan dlajsdjadad sanki ezan okumazsa topuğuna sıkıyolar öyle bi mutluluk emiyo. Her ezanda allah kahretmeye adam seni in şurdan diyoruz. He bi de bayaa eski bi mezarlık varmış arabayla geçerken gördük, mezar taşları yerine kaya falan var çoğunda..Oraya bi daha götürebilirsem foto çekmek istiyorum. Bi de yanan taş mı ne bi şey varmış burda. Sönmüyomuş yanıyomuş öyle. Gidince tükürecem. Sonra buranın turizmi öldürecem klfjsfsjfl.

Bu satırları yazarken de burda keyif sürüyom :::::::) Yerimi belirliyim kimseler gelmesin diye işeyesim var her bi yana. Ay bi de tek bi Japon yok lan. Hepsi Fransız. İnsan 3-5 koyar serpiştirir çekiklerden.

Haa unutmadan bugün veganlığımın 1. ayını kutluyorum :') Bi şey yapmıyom kutlarken ama olsun ay dönümüdür iyidir. Onla ilgili de ayrı bi şeyler yazarım bi ara... Du bakıyım başka ne dicektim. He bu kadar galiba. Hadi gittim :3

10 yorum :

1. Bırak Burcu ne yapacaksın kurak, karasal ankara'da? Mis gibi yerleş olduğun yere.Palmiye gördüm sanki. Allaam çekip gideceğim ben bu diyarlardan. Haydi tadını çıkart, animelerini izle. Veganlığının 1. ayı da kutlu olsun. Ben gittim :)

1. Ay yerleşirim bile ama ben kış insanıyım işte. Burayı olduğu gibi kutuplara taşırsak olur :')
      Teşekkür ettim.

2. olm ne güzel lan orası :::))))) hayallerimin emeklilik hayatı bak çiftlik hayvanların olucak bi de her şeyi kendin yapacaksın bahçende domates yetiştireceksin falan...AĞLAMIYORUM
    ama çok güzel he :') ne kadar kalıcaksın orda dibime kadar çıkar bari tatını bak sonra gideceğin yer ankara malum :')

1. pazar günü gidiyok burdan. bi 5 gün de kaş da bi yerde kalcakmışız ama ora havuzlu otel la meh götüm...emekli hayatım son bulacak.

3. ay çogzel yeminle içim gitti! negzel tatiller yapıyon oh keyfini çıkar..

o yanan taş olimpos zaar.. zeus'un evi diyolardı galiba.. git çöreklen oraya "sen mi büyüksün ben mi zeus?!!!" diye bağır sjdfjhgfdjsjd çarpılırsan beni tanımıyosun yalnız..

git çıplak ayaklarını çimde gezdir elektriğini at rahatla, çünkü benim buna çok ihtiyacım var aksdjfhdhjsd yap bunu kaarşim :'(

1. olimpostan farklı bi yerdeydi yuoh. Gittim ona da bi blog yazacam dertlenme sen dkjsksdkfhs

4. ordan fantastikliksiz dönersen seni öldürecem.

5. Yerin çokselmiş karşim bence dönme çok samimiyim asdaadad Börtü böcek doğa mis lan ay negzel pislik gibin şans var sende. Bi de kendi tatileme bakıom.... naytmer... :/ söyliyceklerim bu kadar ok ama gelme.

1. kldjaskdahsdkjasdh işte yaza sen niyet ediyon ben tatile gidiyom adalet bu değil mathi kışın da sana kar yağar allahbilir.