26 Temmuz 2013 Cuma

Uahaha git la şurdan Ankara ırısbısı :S.s.S

Arkaaşlar ben gidiyom Çanakkale'ye bunu buraya bi not düşeyim.

Dün gece iyi bi telimin şarjı bitti de şarj etmeye üşenip yattım uyudum. Sabah kalktıgımda resmen savaş çıkmış 70 yerden SONUÇLAR AÇIKLANMIŞ LAN tiviti mesajı yağmış. Bir günaydın demezsiniz ama işiniz düşünce hemen dasjdkajshdd Sabah 8bıçıkta kalktım bi cesaret baktım işte ben de.. Yazmışlar Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Japonca Öğretmenliği diye... Hııııaaaannnaaaaa diye koştum annemin yanına gittim. O da erkenden kalkıp kavaltıya gitmişti (hala tatildeyik) Çanakkaleye gidiyom dedim. Binbir surat ifadesinden sonra "tüh kazandı" dedi şdaklsalsdjadj

Şu ramazan bayramında annemle gidiyok ev bakmaya. Belki yurtta kalırım ilk bi kaç ay sonra yanına taşıncak biri bulurum bilmiyom gidince karar vercem. Kayıtlar da 2-6 eylülmüş ben 2-5 eylül istanbula gidiyom. Uçak biletim var, o işi de nası yapcam karar vermedim daha. Ay hiç gidiyomuşum gibi değil bu kodumun Ankara'sı ciğerime işlemiş gidemeyecem gibi hissettiriyo bana...

Olum o değil de JAPONYA GELİYOM LAN BEKLE BENİ!!!!!!!!!!!! Senpai ararken sensei oluyom hay anasını çok ilginç. Hemen Ankaraya dönünce Hacettepeylen ilişiğimi kesmem lazım. Orda okumaya devam edemeyeceğime annem bi ikna olsun artık ljdfsdfkjdhsf

Çok güzel tebrikler aldım kaardeşlerimden tivitrede. Çok mıtlı oldum :') Batü salağı da sabahın köründe kalkmış kepsi açıp yazmış salak bu çocuk yeminle gerizekalı dlkjsjsdfkdjfhsdf Neyse herkeslere burdan da teşekkür ediyom bi kez daha..

Kazanma sebebim de kesinlikle Ayşegül abladır başka bi şey değil lfjsdfksfksjhf Bundan teeee 1 yıldan fazla zaman önce kahve falı bakmıştı (bknz tek inandığım falcı fjhsdkfhsdf) Bana sen bi sınava giriyon böyle beklemediğin güzel de bi sonuç alıyon demişti. Ben de ene Japonca kursunda kur atlama sınavı mı ki demiştim (küçük insanın küçük hayalleri) Yok bu önemli bi sınav demişti. Tabi aklıma bi bok gelemdiydi okul bırakcam falan diye bi durum yoktu çünkü. Tercihleri yaparken de Aşşegül abla rüyasında benim yeni evime geldiklerini görmüş gidiyon sen kesin dediydi bana kldjskhskfjhd saol babaağ öpüyom burdan da dlksjjsdfk Bi de Tuğçe çok hevesliydi tabi. Gidince ne yaparım ederim her şeyi planlamıştır o sorun yok lfkjsdfkjshdfskjfh Oldu hadi gezmeye gidiyom ben şimdi görüşürük.

25 yorum :

  1. Yişisın hayal pesinde kosan bir guzel insanin daha hedefe kitlendigini goruyoruz:)))) hiaaa bekle beni belki yuksege geleceeeem!!!

    YanıtlaSil
  2. tebrikler Burcu, Ankara ırıspısından kurtulmuşsun ona da tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Uha!!!! *-* Tebrikler kız! Artık japonca bişi merak ettiğimizde soracak biri :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jkghkdfjshdf hemen lütfen çekinmeyin bi 2-3 yıl sonra ama :'3

      Sil
  4. Valla ben senin yerine çok pis heyecan yaptım ha.
    Süpersin, tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  5. Kongricileyşıaaaağğğnnn olaaağğğm :D:D:D:DD.D.D.d Öf nebçim de kazandı yha S:s nası da kazandı ama böyle vay anasını be. :'') ASlansın kaplasın karşim eferim öpüom çok sçs :B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdkaoıdjasdoaksdıoajsdaosdkaıosfj kimin kaarşi kaarşim :')

      Sil
  6. hahah, gud cab. Ben sen Japon dili edebiyatı istiyon sanıyodum, ondan vaz mı geçmiştin, yoksa Japonca olsun ne olursa olsun muydu asıl istediğin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercihleri yaptığım gün yine bi anda kararımı değiştirdim kfjshdkfjshdkf Çanakkale'yi istiyodum yani.

      Sil
  7. Ahh ah! Yazacağdım yazamadım ya.. İlla da "grafik grafik grafik" diye tutturdu 6 yıllık beyin hücrelerim.
    Ben eskişehir ya da hacettepe grafik istiyorum seneye kızım? Sen grafik mi okuyan orda? Sen niye kurtuluyon ordan? Kötü mü ora? Bana bi yol göster :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacettepe grafik okuyodum, 4. yılımda bıraktım. Diğer okullarda da aynı mıdır bilemem ama genel olarak hepimizde meslekten soğuma var. Beklediğimiz eğitim bu değilmiş hiç, ayrıca kendi bölüm öğrencilerini mağdur eden bi fakülte bence. Bazı hocalarımın hakkı yenmez ama bazılarının yetersiz olduğunu düşünüyorum.

      Ha ama okuduğuma pişman değilim, aksine hala çok seviyorum grafik tasarımı. Ama işin ticari, pazarlama, müşteriye kabul ettirme, rekabet vs boyutu bana göre değilmiş.

      Sil
    2. Anladımm :)) Japonca iyidir ya benim puan yetseydi düşünmeden gitcektim bu yıl erciyes üni'ye :) Arkadaşım da korece istiyodu ailesi yazdırmamış :( Ne mutlu sana, tebrik ederim! :)

      Sil
  8. tebrikleeer *-* hayaline kavuşan insan negsel bi şey yea *-*

    YanıtlaSil