1 Temmuz 2013 Pazartesi

Ne dinliyorum #6 (yine evleniyom)


Sadece bu fotoğrafı buraya bıraksam bile niye evlendiğimi anlarsınız siz bence lşdaskdakşsdds HANGİ ANALAR BABALAR DOĞURUYO BU ÇOCUKLARI BÖYLE LAAN :''''(( Nasıl bi formülle böyle güzellikleri elde edebiliyosunuz nasıl yapıyosunuz olm hep kendinize saklamayın :'''('('( 
Olayı biraz anlatmam gerekirse, geçenlerde Gintama'nın FB sayfasında op. yapan gruptan bahsediliyodu, bi de şu fotoğraf vardı:

Ay kız sen kimsin aaaaayyyyyyyy diye yıprandıktan sonra bütün fotoğraflar gifler yalandı yutuldu özenle. Twitterdan Ike'nin her bokunu favlayıp rtleyip şimdilik gerekli taciz yapıldı.Fangörl kısmını halledince, oturdum tüm album/singleları indirdim. Dinlemeye başladım. Bilmeyenler için grubun adı Spyair bu arada.  Vokalde Ike, gitarda Uz, bassta Momiken, davulda Kenta. Şuraya da bir grup fotoğrafı bırakayım.

Gelelim ilk açtığım şarkıdan favorilediğim ve diğer şarkılara bi türlü geçemediğim şarkıya:

Böyle dinlerken tüylerim tiken tiken oluyo her seferinde, senin sesini yirim Ike ::::::::::::::::) Grubu daha önceden belleyip fanlaşan arkadaşlardan özür diler bana da bi kıçlık yer açmalarını rica ederim. Bilirim zordur yenileri kabullenmek siz de haklısınız dlkasdkajsdkd
Grup hem gitmiş Gintama Op. yapmış, hem de Ike, maskeli yankii pozu vermiş. Hani o kadar evlenecez ki yolu yok kaçarı yok.  Şurda gözümün önünde durmalık 3-5 foto daha bırakayım da ben.


Kagura öpen bi Ike'ye asla hayır diyemem ASLA! Yazıktır günahtır çünkü.

J-music aleminden evleneceğim insanların son güncel ve kronolojik listesini veriyim. Sonra kafalar karışıyo. İşte bunlar hep ses.
Kyo / Dir en Grey

Mao /SID

Ike / Spyair

Evet bu kadar mütevazı listem. Hadi görüşürük.

1 yorum :