1 Temmuz 2013 Pazartesi

Japonca'nın önünü kapamazsak sevinicem

Gelelim sınav sonuçlarınaaa... Bugün saat 2de uyanıp tivitıra bi göz attım her bi taraf kazanamayan dolu lşdaskdlaksdaşlsdk :'( Aha sonuçlar açıklanmış diye bilgisayara koştum. Ama uzun bi zaman bakamadım, kendimi sakinleştiremedim.
Sürekli bi olm sen okuyon zaten senin okulun var lan, kazanamazsan açıkta kalmıyon. Gidersin okuluna sonra bi daha girersin sınava diye iç huzurumu bi tertiplemeye çalıştım. Yok olmadı ama, 5dk kadar da 75 tane şifre deneyerek girmeye çalıştım sisteme AMA RESMEN UNUTMUŞUM! En son ne yazıp girdim bilmiyorum ama puanım şu arkaaşlar. Y-Dil3- 384.38763. Yani Japoncaya giremiyom demek bu şdaskdalsşkdajsd Belki kimseler tercih etmezse mecburiyetten alırlar. 2. tercihlerde ya da. Ama Ankara Japonca'dan başka şey yazmıcam. O olmayacaksa güzelim otlak yeşillik Hacettepemi mi bırakıcam :S.s.S Şindi bunları düşünemem az tatilimi yapıyım şu kodumun sıcağında.

İstediği yere giremeyeceğini düşünüp de burda bunu okuyan varsa da şunu dicem. İstediği yere giremeyen bütün arkadaşlarım sefasını sürdü. Harika üniversite hayatı yaşayıp yarısından çoğu yurtdışlarında fink attı. Siz de o sürtüklerden olcaksınız hiç üzülmeyin yani. İstediği yere girenler oturup küfredecek size. Mesela ben, en birinci tercihime girdim de noldu? Harika üniversite hayatım yok, yurtdışı yok, her şeyi geçtim okul bırakıyor çocuk allaseniz çok afgurmayın hadi.

12 yorum :

  1. Ablanızı dinleyin lan! Önünü tıkamayın şu gencin tersi pistir bakın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlşaskdipasdklasdlşaksdaskldasşdkl allahına kadar yankiiyik.

      Sil
  2. Kaçıncısın peki? Geçen senenin sıralamasında Japonca'nın üst limitinden ne kadar uzaktasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kapadım siteyi bi daha açamıcam ha dşaoskdaşsldk hiç o derin araştırmaya da girmedim. Geliyosa gelir modundayım.

      Sil
    2. ahaha sıralama puana göre daha rahat görmeni sağlar diye dedim, puanlar hep oynadığından. Daha fazla konuyla ilgilenmek istemiyosan bakma gerçi tabii :p

      Sil
    3. 13binli bi şeydi. Japonca 11-12bine kadar bi şeylerdeymiş sanırım :')

      Sil
  3. Ankara'da gireceksin Japon Dili ve Edebiyatına. Buraya yazıyorum giremezsen 50 liralık dr alışverişi yapıp sana göndericem kitapları. Kazanırsan sen. Hı? Var mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne diyon pachinko odaskdaposdkaşdoaksdpoaskd girceğime bu kadar güvenme bence sen yok ben giremem öyle bi iddaaya yok 50 liramdan olamam param çok tatlı dlşasdkaşsldk

      Sil
  4. 11 12 binden kapamış sen 13 binmişsin işte niye giremiyecen? Benim bizim bölüme 31 binden girmiştim ki 22 binden kapamıştı. İçime doğdu niyeyse yani. Görcez bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 bi yandan içime doğdular geliyo üzerime. Kazanırsam hep sizden sebep zaten :3

      Sil
  5. Tebii, bizim sayemizde kazanmış olcan senden ötürü değil yani asgfasdfgasdfasdf

    YanıtlaSil
  6. Oley be, sonunda Japonca'yı seven, öğrenmek isteyen bi blogger ve içi Japonca dolu bi blog buldum!!
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil