16 Temmuz 2013 Salı

Böyle yaşa böyle pasta

Geçen doğumgünümdü. 16 yaşımdan beri bir kutlama talebim olmadığı gibi saçma sapan şekillerde kutlanmıştı yine de. Mesela geçen yıl ananemlerde ben odada anime izlerken, dayımlar kuzenler annem falan salonda doğumgünümü kutluyolardı. Bu yıl vegan olduğum için pasta olayını da iptal ettiğimizden çok şükür odamda sessiz sakin yaşayabildim. Bi annem sabah beni uyandırırken "onoomm ben seni bugun doğrdum oyoyoo lüüllülü" yaptı kafamda bi daha bahsi geçmedi ddklşasdakd

Tüğçe'de heves ediyo işte böyle şeylere. Vegan pasta neyn yapmış çucuk. O yüzden bugün buluştuk. Party harddı yine anlayacağınız ;)))) Pastadan söz etmek istemiyom pek, ama bana flüt almış yaa Yamaha yaa kaarşim yaa panpam olm!!!! Hemen orda kenarda memoliyi çaldım yılların özlemi gitti. Sonra bi de Marauder's Map yaptırmış ::::::::::::::::::::::::::) 7 tane hediye belirlemişti, dün birini tahmin edebildim çoğ şükür Tom Riddle'ın günlüğü diye. Onu yapamamış ama. Çapulcu Haritam var  faqirler. Sabah akşam muziplik tamamlarım artık.

Pastadan biraz yedikten sonra gıda boyasında kırmızı bit var mı acaba diye bi gerildim. Veganlığım tehlikeye girdi. Birazdan bakıyım bi netten. Pastayı görüş anım için bi video koyuyorum. Videonun devamını kestim ama hakkaten görmeyin yazık ruh sağlığına falan be.


Bi de bu saçla hayata tutunamıyom ben. Bi önceki boyadığım pembe çabuk aktı diye bunun rengini koyu tuttum ama her an Avril söylemeye başlıcak 13lük kız gibi hissediyorum. Tatilde dönünce tez zamanda mavi boyamı alcam T^T

He bugün gülmekten ağladığım bi olayı anlatcam. İşlerimiz bitince havanın kararması için bi yere oturup kalıyoruz her zaman. 3 saate kadar hava kararmasını beklemişliğimiz bile olur yani hiç bi şey yapmadan. Bugün de öyle beklerken etraftaki insanlara sinir oluyoduk işte yine, bi tane bebeye "gömerim seni" bakışı atıp duruyoduk. Sonra o çocuk ve annesi bizim bi yan çapraz masaya oturdu. Masalar bitişik ama arada ayırmak için bi trabzan mı denir ne denir ondan var. Tam böyle konuya dalmışız konuşurken çocuğun oturduğu yerde ayağa kalkıp, bizim tarafa sarkıp, Tuğçe'nin açıkta olan beline şap şap 2 kere tokat attığını gördüm ŞLKDLASKJDKAŞSDLAŞSLDKLKAJDALKjkkdjaisdkapdoka resmen çocuğun bizim tarafa sarkmasının şokuyla Tuğçe'ye mimik bile yapamadan dayak yedi lan kız anlatınca gülmüyonuz belki ama banane.

8 yorum :

  1. Oha alksdjkasdjkasjdasfghjklkjhgf çocuğum sanane kızın açıkta kalan beline vuruyon ama :''') Ay koptum, o an yaşayam sinirle gülme arası karışım birşey olurdum heralde :'))

    Ayrıca pastanı göreydik Bırcı, merak ettim iyice, tadı nasılsı ^_^

    YanıtlaSil
  2. Resmen 20dk falan toparlanamadım gözyaşlarımı sildim ha dşalskdaskdaşsldk

    Konuşmak istemiyom eva...ldaksdklasd yok tadı iyiydi kreması biraz yanmış lastikti o kadar

    YanıtlaSil
  3. aşsldnsalşdnsadlandaşldnaşldnalşdnaşsldn Tuğçe'nin dayaklanması ama yazık kıza.

    Hakkat pastyı ço merak ettim ama lan sansürlemişsin bi de merakı cezboluyor insanın.
    Bi kez daha tanjobi omedeto gozaimasu Bırcıcım. :''3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç unutamayacağım bi an lan keşke biri kameraya alıyo olsaydı o an bizi dlşaskdşaskldaşlsdk

      Merak edeceniz öyle sır gizem doluyum ;)
      Arigatou annem.

      Sil
  4. olm dasdkjffdkjsADJFHKJDASDHFJHLKASJLDKSJFJDedfjhdskdjhfgkjhfdksjfkgjgldjsljkjfdsfgjljclkf nasıl ama ya askdjdjfhdsadfoıdıoduıbfıosrpoerhbfdjasfghskjdfgh çocuk niye böyle bi densizlik yapmış ama kjshdghjfdkjsdhfhjdshjfhj ayıb!!

    tekrar doğum günün kutlu olsun kaarşim.. bidahakini birlikte kutlamak temennisiylefjdsadkjfghkjdkjsf jöle yapcam sana vegan vegan yersin jhsdfghjfdhjsjhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuğa zaten sinir olduyduk mal gereksiz gürültü yapıyodu etrafla öyle bi dönüp tehtid bakışı atıyoduk ki intikam aldı heralde dlşaksdalsdjkasldkjlkj
      Saol kaarşim kkutlarık kutlarık tebi sen ankaraya geliyon ya dşalskdalskdasd

      Sil
  5. askdljaskjhdsajghasdjhgasddashgsda hep bu pisliq olaylar tıkçenin başına geliyor ben çok üzülüyom o çocuğa. Üstünüze kaka da yapabilirdi sadece vuruluşla bırakmış şükür. hepi birtdey tekrardan my brother bırcı :Dd:d:d:d:d:d:d:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bırak hep pisliqler bana oluyo asıl ilk defa tuğçeye oldu gibi daklsjdasjkdasdkj bak sor tuğçeye o da hak vercek.

      Saol deliqanlım ;)

      Sil