18 Temmuz 2013 Perşembe

200. Anime Yazısı #3

Çok fazla animeyi listeye aldığımdan 1 tane kategoriyi iptal ettim. Çok üşendim yazamıcam hdskjhfsdf O yüzden son kategoriye geçiyorum:
Sorun sizde değil bende:
Amnesia: Ya ben çok şey kaçırdım bu animede ya da anime hakkaten ne yaptığını bilmez saçma sapan bi haldeydi. İzlerken sıkıntıdan kafam düşüyodu resmen, bittiğinde "ŞİMDİ BİZ BUNLARI NİYE YAŞADIK ONUN BUNUN ÇICIĞI!!!" dedim. Cidden bakın animeyi kavramış biri gelsin bana mantıklı açıklama yapsın noldu bu animede?
Angel Densetsu: Animelere yeni sardığım dönem bi gece uyuyamayıp kalkıp bunu izlemiştim. Allah belasını versin bu ne laaan diye 2 bölümü izlemiştim öyle.  Ama şimdi bi daha izlesem sevecekmiş gibi hissettiğimden animeye laf edemiyorum.
Beck: Kendime ikinci bir Nana bulabilme ümidiyle başlayıp, bir daha Nana gibisinin gelmeyeceğine ikna ettiğim anime. Zaten Japoncadan çok İngilizce konuştular maşşşşaallah! Japon gibi konuşsalar dicem ki oh negsel ama iğrenç aksanlı aksanlı hiç çekilmedi. De bana bi noldu bu animede...Bilmiyom bi şeyler çaldılar sahne falan. Zaten filmini izlemek istiyodum ben bunun önce animesini izliyim ayıp olmasın dediydim.
Clannad x Clannad After Story: Angel Beats'i izlediğim dönem o animenin yorumları içinde sürekli Clannad lafı geçince du bi lan neymiş bakıyım diye nerden başladım allah belasını!  Bi de dram hastası olduğumdan bunda millet kahrolmuş yine izlerken hemen atladım tabi. E ilk sezon bitti hani? didim bekle 2. sezon asıl olay dediler. 45 BÖLÜM HAYATIMDAN GİDEN!!!! Ne dram gözüyle bakabiliyorum ne başka bi şey basbaya haremdi bu! Hele o sonu....Ay neyse devam edemicem.
Guilty Crown: Oysa ki ne güzel başlamıştı...Sonra bi bozdu arkadaş vay önünü alabilene! Bu Shu denen çocuğu halıya sarıp duvardan duvara vurasımı zor tuttum yani! O güzelim konuyu heba ettiniz bence olmadı, yok.
Natsume Yuujinchou: 2-3 yıl bitiremedim bunun ilk sezonunu. 8.bölümde kalmıştım du bi hatırlayıp devam ediyim diyerek 8.bölümü gırdım resmen. En son bi kaç ay önce bitirdim çok şükür. Animeye hiç kötü laf söyleyemiyorum mesela. Bütün bozukluk bendeymiş gibi. O kadar istiyorum ki animenin tüm sezonlarını izlemeyi, fekat o kadar sakin böyle duru berrak namuslu bi anime ki sıkılmaktan kendimi alamıyorum. Bir gün! Bir gün tüm sezonlarını izlicem senin <3 p="">
Sankarea: Zombili animelere güzel başlayıp rezil etmek önde gelen Japon geleneklerinden zaten. Önceden yazmıyonuz mu senaryonuzu falan siz nasıl böyle konusuz kaldınız da saçmaladınız sonra ecchilere vurdunuz kendinizi anlamadım.
School Days: Bu animeyi izlerseniz şüphesiz ki en ilginç deneyimlerinizden biri olacaktır. Bana "bu animeyi izledin mi ne diyon?" diye gelenlere anında "izle olm izle lan çok ilginç bak" diyorum kendime engel olamayıp dklajkasjasjkd Son kurbanlarımdandır Mathi. Spoiler yemeden izlerseniz de dadına doyulmaz. Yalnız sorun bende değil sende değil hakkaten bu animede yani ruh hastası pislikler be dajshakshdasd "YA NOLUYOZ MANYAK" diye bitirdimdi. Sanki mangaka "arkadaşlar ben konuyu bağlayamıyom ya az da kakam geldi o yüzden şöyle bi hemen sonunu çiziyom" diyip kakmış gitmiş. Ama izleyin bencejeıudjasıudjasd
Sekirei: Bir hata edip başlayıp inat edip niye bitirdim BİLMİYOM!!
Skip Beat: Bu animeyi de harcadım...Çok yanlış zamanımda izlemişim bi yerden sonra bi sıkılmaya başladım toparlayamadım. Ço üzülüyom T_T

Bak yine kaç anime sildim şurdan jdkashjash bi daha her 50animede toplu bi anime yazısı yazıcam 200u birden olmadı yordu. Yeni yeni şeyler gelirse yazarım artık devam ettiririm belki bu blog yazı serimi. Şimdilik bu kadar hadi oldu.

7 yorum :

  1. senin yazıların sayesinde anime izlemeye başladım ve sanırım izlenme listeme bir kaç anime daha ekleyeceğim! böyle yazılarının devamını bekliyorum kesinlikle :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu listeden seçmeni tavsiye etmem :B Diğer yazdıklarımdan seçersin :3

      Sil
    2. peki bana anime ve j-rock önerebilir misin? :3

      Sil
    3. anime olarak bu serinin ilk yazısındakileri öneririm. ayrıca ne tür istediğini söylersen bi kaç anime söyleyebilirim sana.

      J-rock konusuna hakim değilim genelde anime ost dinlediğimden ama evvelden beri SID ve Direngrey dinlerim sadece.

      Sil
  2. Natsume Yuujinchou'i niyeyse hep başlasam sevcem fikri var la kafamda alsdasdasd ama kısmet olmuo başlamaya işte çizimleri ço hoşuma gidiyö onun ::::::)

    School day :::::::::::::::::::::::::::::) ay lev ye olvayz Bırcı hayatıma kattığın bu avsım anime için, kesinlikle herkesler izlemeli ve bence ders almalı böyle bi anime bir daha var olmıycak!!! Çok net söylüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Natsume Yuujinchou hakkında ben de öyle düşünüyorum.Sadece bir sezon izledim.Aslında animenin karakterlerini,çizimlerini,müziklerini falan çok sevdim ama o kadar sakin ki sıkıldım da aynı zamanda :D

    Beck'i filminde Hiro oynuyor diye izleyecektim.Hem de ne güzel konusu müzikle ilgili.Bir Nana daha gelmeyecek cidden:(

    Bi de Skip Beat'i sevmiştim ben.Bazı bölümleri çok eğlenceliydi.Gerçi bir yerden sonra biraz sıkmaya başlıyordu diye hatırlıyorum ama Mogami olsun Ren olsun yine de güzel bir shoujoydu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natsume'yi izleyemese de sevmeyen yok galiba herkesin yorumu böyle :3
      Skip Beat'e çok gülmüştüm başlarda evet, güzeldi de ama sıkılınca ara verip sonra devam etseydim keşke diyorum.

      Sil