10 Temmuz 2013 Çarşamba

200. anime yazısı #2

Şimdi ilk kategorinin bi altında kalan kategorideyiz. İlk listedeki kadar olmasa da yine çok sevdiğim animeler.

Bunlar çok hoş animeler:

Akage no Anne: Bunu ben 3. ya da 4. sınıftayken Kanal D'de verirlerdi.Okuldan gelince himen tivi karşısında ödev yaparak izlerdim. Anne (anne değil en diye okuyonuz sonra kafanız karışır he mi) okula giderken süt şişelerini ve karpuzları bız gibi akan dereye bırakırlardı, sonra dersten çıkınca onları yer içerlerdi. Bu sahneye hep özenmişimdir, Heidi'deki ekmek gibi. Ey gidi lan ne güzel animeler varmış tivilerde, anime olduğunu bilmeden izlemişim.
Angel Beats: Ölümden sonraki hayatlarında isyan eden bi grup genci anlatır. Duygusallığı yerinde, komedisi yerinde, ekşını yerinde. Kötü yanı yine çok kısa sürmüş olması. Halbuki bütün karakterleri tek tek işleyebilirlerdi. Çok havada kaldı. Hatta sonundan pek emin değilim şu an bi daha izlemek lazım.
Ano Hana: Bi grup çocukluk arkadaşı gifte gördüğünüz hanım kızımız Menma'nın ölmesiyle dağılır (yok spoi değildi bu). Menma'nın ruhu geri döner ve bunu gruptan yalnızca 1 kişi görebiliyordur diyerek giden olaylar...Çok sevimli bi seriydi, fekat gözyaşı namına hiç bi şey yoktu bende. Ağlayanlar, kahrolanlar var çoğunlukla. Bana hafif geliyo anime dramları onçün etkilenmedim. Belki siz ağlarsınız ldaksdaksd
Another: Anime malesef ki "çok korkacam" diye başlayan kesimin "üff hiç krknç dğldi :S.s." demesiyle heba olmuştur. Halbuki korku değil gerilim ve gizem türünde adını listede ilklere sokan bi seri. Konusu da oldukça ilginç ve karışık. Ben finali gelmeden önce 2 kere izlemiş, hatta 2. izleyişimde not almıştım fakat yine çözememiştim şdlaskdaskd Bunun dışında mükemmel çizimlere ve detaylara sahip. Ayrıca ses ekibinin de harikeyn olduğunu belirtmek isterim.
Beelzebub: Malesef 60 bölümde bitmiş olan seri. Konu olarak elle tutulur bi yanı yok ama komedi açısından çok iyi. Arkadaki bebeğin iblislerin kralının oğlu olduğunu, öndeki gencin liseli yankii ve bebeğin bakıcısı olduğunu söylersem az çok tahmin edilir sanırım. Genel olarak "olm yirim laan allaaam tipe bak gömerim!!!" diyerek izledim Baby Beel yüzünden.
Bokura ga Ita: Lovely Complex, Kimi ni Todoke vb shoujoları sevenler izlemediyse bu seriyi de izlemeli bence. Komedi unsuru daha az, gençlerin dramatikliğinin daha fazla olduğu bi anime. Çizimleri biraz farklı gelebilir, ben seviyorum ama, kepçe kulaklar çok hoş :') Animenin live-actionını geçen haftalarda izledim, animeden çok daha iyiydi bana göre. Yano'yu Ikuta'nın, Nana'yı da Yoshitaka Yuriko'nun canlandırmasının ve çok tatlı olmalarının etkisi çok tebi.
Btooom!: Yine tam Japonların yapacağı bi iş! Gerçeğe dönen bir bilgisayar oyunu. Ne yazık ki Sword Art Online zamanı bu seri görmezden gelindi çoğunlukla. Bir SAO hetırı olduğumdan o konuya sonra değinicem ama o animenin kat kat üstündeydi. Her bölümü ekşın heycan dolu. Yalnız son bölümü bende hayal kırıklığı yarattı, SAO'nun finali bile Btooom'nun finalinden daha güzeldi.
Deadman Wonderland: İşte bunlar hep "nasıl konular lan bunlar" animeleri. İlk bölümden itibaren "aha noluyoz" nidalarıyla başlatır. Hunger Games'e benzerliğini söyleyenler çıkar fekat Deadman Wonderland mangası 2007 yılında başlamıştır, Hunger Games 2008 yılında çıkmıştır. Animede çok hoş efektler ve sadistçe görüntüler yer almakta ona göre diyim. Sonu hiç bi şekilde tatmin etmemiş olup, saçma sapan da bir ovası vardır. İlla mangayı okutcanız yani bize.
Eve no Jikan: Bilimkurgu severlerin izlemesi gereken bi seri. Öyle gifteki gibi teneke robotlar yok ama, insan görünümlü androidler var genel olarak. Zaten 6 bölümcük bi şey değil izlersiniz izlersiniz...
Hanasaku Iroha: Giften okul animesi gibi durdu ama yok değil. Baş karakter Ohana'nın büyükannesinin yanına gönderilmesi, ve büyükannesinin Ryokan'ınında (Japon sıtayla otel yanlış yazmadıysam) çalışmaya başlar. Slice of Life animeleri pek bi sevdiğimden bu animeyi de çok sevmiştim ben. Herkes sevmeyebilir, sıkıcı gelebilir onu da söyliyim.
Kara no Kyoukai: 7 bölümlük, her birinde farklı konuları işleyen anime muvisi. Ben henüz 5ini izledim, diğer ikisini zor zamanlara saklıyorum bitmesin öyle hemen. Ekşınlı gizemli doğaüstü güçlü...Oturup izleyeceeeğniz yani!
Kimi to Boku: Her animeden cikcik sesiyle fırlayan kızlardan sıkıldınız mı? İşte tam size göre bi anime dlkasdalksd Yeri geldi mi karizmatik (bilmiyom pek yeri gelmedi gerçi) genel olarak da pek sevimli liseli çocuklarımızın günlük yaşamları. Bol kedili geçişlere sahip aynı zamanda. 2. sezonu beni ilk sezonu kadar memnun etmese de bitince özlüyo insan.
Lovely Complex: Aslında ilk kategoriye de koyabilirmişim ama bilmiyorum 2.ye alasım geldi. Yine komedili shoujo severlerin vazgeçilmezlerinden. 1.70lik kız ve kendinden 10cm kadar kısa Ootani'nin komikli romantikli hayatını anlatır. Hele ki Kouzumi'nin Ootani'yi "her gün bir santim küçülüp 159 gün sonra yok olacaksın" diye lanetlemesi en sevdiğim sahnelerden. Live-action ile bi güzel bok edilmiştir.
Natsuyuki Rendezvous: Bi sonraki kategoriye de bırakabilirdim ama bilmiyorum bi şey beni bu animeye çekiyo.  O uçan ayaklar bu gifte görünmeyen kadının kocasının hayaleti. Sırf bu görüntüler yüzünden bende Sims oynarken bug falan oluşmuş hissi var. Çok garibime gidiyo nedense dlakskasjd 1 bölümünde sıkılmam dışında çok akıcı ve güzeldi. Finalini tr altyazı bekleyemeyip ing izlemiştim Şeyma'yla. Zaten karışık olan konuyu bi de ing. anlamaya çalışırken yakmıştık.
Paradise Kiss: Nana'nın mangakası Yazawa Ai'nin diğer güzelliği. Kadın ağır drama bağlamadan nasıl böyle beni kalbimden vurabiliyo bilmiyorum aslkdasşdk Romantikli modalı gençli güzelli bi anime. Fangörllerin anime bitince Cooci cooci diye öleyazması beklenen bi tepki olabilir. Fekat animenin bu güzelliğine karşın bir kez daha live-action bok edilmiştir.
Special A: Animelere sardığım dönem başlayıp 10 bölüm kadar izleyip bırakmıştım. Sıkılmıştım çünkü karakterlerin arasında sürekli yarış görmekten. Sonra bu yıl başlarında sanırım bi şans daha veriyim dedim ve yer yer gülmekten ağlayarak bitirdim seriyi. Belki komedi açlığımdandır bilemiyorum ama yine de izleyin çucuklar.
Tokyo Magnitude 8.0: Animede dram yapamıyolar demiştim ya, yapabildikleri en son nokta sanırım bu anime. Baya baya oturup ağlamıştım yani. Gerçekten olabilecek bir şey olmasının etkisi de büyük. Bu animeye karşılık bana Clannad demiyolar mı....Küfürlü konuşmasam da hakkınızda küfürlü düşünüyorum bilesiniz. Öyle sikindirik bi animenin şunun yanına yaklaşmasına imkan yok. Ama neyse o küfürlerimi son kategoride sıralıcam ben dşalskdaşlskd
Working: Oturup bi günde izlersiniz bunu. Öyle sevimli komik akar gider bi seri. 2. sezonunun başlarından randıman alamadım ama sonra güzel toparladı yine. İşte bunlara hep 3.sezon lazım.

Bu kategoriden baya bi anime sildim ben yazmaya üşenip dlşaksdaşsklds ya herkes biliyodur nassa dedim ya da başka kategorilere attım veya sildim. Hellsing, Steins;Gate bi kaç tane daha unuttum şimdi. Onları da izlersiniz taam mı dlaskdşlksd

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder