9 Temmuz 2013 Salı

200. anime yazısı #1

Ben ne zamandır 200. animemi izlememin şerefine bloga yazı yazıcaktım. 206. animemi dün bitirdim fekat hala bi yazı yazamadım. 200ünü birden kısa kısa geçsem mi yoksa 200den seçip seçip kategoriler mi yaosam bilemedim. Hala bilmiyorum, birazdan karar vercem umarım. En sevdiklerimden sevmediklerime bi sıralamayla yazıcam, evet son kararım budur. Başlıyorum. Spoiler yerlerde belirticem ben poroblem yok.

Üşenmesem tekrar tekrar izlerimlik animeler:

Danshi Koukousei no Nichijou: En çok güldüğüm serilerde 2. sırada yer alır. 12 bölüm sürmesi animenin en kötü özelliği. Üşenemesem izlerim dememe rağmen seriyi 3 kere izledim. Bu yaz bir kez daha izlerim. Her izleyişte gülmek için yeni yeni şeyler buluyosun. Öyle harikeyn bi seridir. Var olan ve olmayan gözlerimle serinin devamını beklemekteyim.
Death Note: Artık boku çıkartılmış olsa da hakkını yiyemem. İlk animem olmasa da animelere sarmamı sağlayan seridir. İzlerken "AY NE DİYISIN KIIZZ A AAAA!" gibi çeğirdek çitleyen teyze tepkileri verdiğim doğrudur. Hala bazı sahneler aklıma geldikçe tüylerim tikelir, töbe töbe nasıl şey öyle! L severim ama Light'nun adalet anlayışını çok sıkı desteklemekteyim. Peşine L'yu takmayaydınız çocuk sapıtmazdı o kadar "dünyayı ele geçiricem, tanrı olucam" edalarına bürünmezdi.
Devil May Cry: Sene 2009, lise sondayım. Kendi irademle onlayn olarak açıp izlediğim ilk anime. Voaaah lan neymiş bu böyle diye diye izlemiştim. Niye o zamanlar devam ettirmemişim anime işini bilmiyorum ardından 2 seri daha izlemiştim sadece. İlk oluşu sebebiyle yeri ayrıdır. Dante candır bidenedir öpüyom onu burdan.
FMA: Brotherhood: Geçen yaz kardeşimle oturup izlediğim en harika serilerden biri. Kardeşle izlemeyin yalnız. Kardeşim bunu izlerken 7 yaşına yeni girmişti. Altyazılar sağolsun "piç kurusu" demeyi öğrendi. 1 yıldır arada piç kurusu der bana...Hoş değil yani. Yakın bi zamanda seriyi tekrar izlicem güzelliğine dayanamıyom olm! Filmlerini ovalarını özel bölümlerini bi bitiriyim ama önce 1 filmi izledim daha.
Gintama: 4. sezonu izliyo olsam da seriyi bitirmeden yazıyorum buraya üzgünüm. Çünkü fakin komik!! Listemde 1.sırada taht kurmuş oturmaktadır. Kaç insanın Gintama izlemesini sağlarsam kendimi öyle huzurlu hissediyorum. Bir kişiyi daha kurtardım hissiyle yaşıyorum. İzleyip "bı ni yia" diyen görmedim. Bilmeyenler için; Gintoki mavi saçlı değil gümüş saçlı fakin seksi biçin tekidir. Kagura gibi bir kız anime karakteri henüz bulunmamaktadır. Tektir.
K-On: Salak kız olayına tahammül edebildiğim tek animedir. Daha doğrusu zaten tahammül etmeye gerek kalmaz, tipler aşırı şirin olduğundan hepsini mıncırmak istersin. 2 sezonu da hiç sıkılmadan izledim. Bi de çok hoş muvisi var. Tekrar izlemek çok hevesim ama hep üşengeçlik bunlar...
Kaichou wa Maid-sama: Yine Usui'ye kapılıp giden zavallı gızlarımızca cılkı çıkarılmış, aslında sadece Usui'den ibaret olmayan bol komikli animedir. Ne kadar "Amaan Usui'nin üzerinden çok sular geçti" desem de çucuğun hakkını ödeyemem yoo şsldkfsdf  3idiots gibi harika karakterlere de sahiptir. Animenin başındaki halleriyle bi kaç bölüm sonraki halleri bile gülmeye sebep.
Kimi ni Todoke: Çok sinir bozucu sahneleri de olsa  güzel güldürmeli fangörllemelidir. 2 sezon Sawako'nun çekingenliğine "kız yeter allah belanı vermesin" diyosun ama olsundu. Kalplerimizin bir köşesinde Kazehaya yer alır yine de. Hele ki live-actionı da bir güzeldir ki, Kazehaya'yı biriciğim Haruma Miura'nın oynamasının katkısı büyük olsa da dladlkasdl
Buna bi anime muvi yapın lan, niye yapmıyonuz...
Mushishi: İzlerken arada ürperten, mıtlaka bi kere daha izlenmesi gereken bi anime. Hakkaten niye bi daha izlemedim lan ben bunu! Çok canım istedi. En kısa zamanda tekrar izlene! Normalde her bölüm farklı olaylar yaşanan animeleri sevmem ama bu animeye söyleyecek kötü bi laf bile bulamıyorum. Hala live-actionını izleyemedim kaliteli görüntüde bi torrent bulamadığımdan. Yazık...
Nana: Yuri değil öncelikle bunu diyim. Kızlı erkekli bayılıyoz bu animeye. İzlerken tüylerimin diken diken olduğu, arada ağlayayazdığım, çok güldüğüm mikemmel anime! Nobu taraftarlarını asla anlayamayacağım gibi Takumi'ye asla laf söyletmiyorum! ASLA! Mangasını daha bitiremedim, yediğim büyük spoilera hala ulaşamadım elim varmıyo ama mangakası ne zaman bitirecek bunu!!
Ouran Koukou Host Club: "Hay sikerim lan biz ne biçim liselerde okumuşuz" dediğimiz bir melyon lise animesinden sadece biridir. Karakterlerin her biri sevilir, gıcık olmak pek mümkün değildir zannımca. Yine komedi animelerinde güzel bi yerdedir. Live-actionını da severim ben, niyeyse pek seveni çıkmadı ama. Tamaki'ye Yusuke'yi yakıştıramıyo kimse...Halbuki tip olarak benzemeyişini görmezden gelirsek karakteri çok güzel yansıtmış çucuk!
Rose of Versailles: Eski çizimlere BAYÜLÜYÜÜÜM!!! Bunun bara wa bara wa şarkısını çok tanıdık bulup ben bunu küçükkene izledim miydi yeaa diyip izlemiştim. Hala emin değilim izlemiş miyim ama o şarkıyı biliyom bi yerden. **SPOILER** 
Oscar "andore andore" diye diye en sonunda hem onu öldürdü hem kendini öldürdü ya... Onçün harikeyn sonlardan biridir bence. Ölün lan herkes ölsün dşalskdaslkd 
**SPOILER**
Vampire Knight x Vampire Knight Guilty: Bütün karakterlere sinir olduğum halde çok seviyorum lan bu animeyi! Kaname mi Zero mu dersek...Süslü kokone Kaname'yi seçecek halim yok beyaz saçlı yarim Zero dururken! Fakat Zero'nun içindeki Kenan İmirzalıoğlu'nu da görmezden gelemem! Kıyıda köşede acı çekmesiyle illallah dedirtmedi değil. 2 sezona göre baya dış kapının dış mandalısın Zero annem ama... Mangası bitmişti bunun gelse ya 3.sezon gari!!!

Bu kategoride  yer alan animelerim bunlar. Yazıyı burda bitiriyorum. Daha 3 kategorim var animeleri belirledim ama şimdi yazamıcam. Böyle 4e 5e bölünmüş bi 200. anime yazısı olsun bu he mi?! Hadi görüşürük!

12 yorum :

  1. Yaz bunları hep listeleri çok seviyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de :3 Üşenmezsem yazıcam dlşaskalşsd

      Sil
  2. Aiyy Gintama hariç benimde bitanelerim hepisi :) 200 değilim ama olabilirim ^^

    Bravo! Bravo kuzum :D

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel...!
    Benim gibi yeni yeni "anime" izlemeye başlayanlar için,rehber niteliğinde olmuş :)Şu sıralar gülmeye ihtiyacım olduğu için ilk olarak; "Danshi Koukousei no Nichijou" dan başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasına da Ouran Koukou'yu tavsiye ederim :B

      Sil
  4. Nana'nın mangası bitmeyecek. 5 yıldır bir bölüm bile yüklenmedi.En son mangaka'nın hasta olduğu söylenmişti, gizemler içinde kaldı. Sonunu bilemeyeceğiz T.T

    Takumi candır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de geçen yıl mı bu yıl başlarında mı ne mangakanın iyileştiği söylendi. Hatta hastanede kalıyomuş sanırım ve çıkmıştı. Hala umut var diyorum ben.

      Sil
  5. bunu daha önce de söylemiştim bak benim de kendi irademle online izlediğim ilk anime Devil May Cry :') sene 2009 üniversite sondayım oda arkadaşlarım ne buluyon onda yhaaaa demişlerdi asşkjalksdjalsk sonra bi tanesini aha yolan çıkardım gerçi birlikte Fruit Basket izlemiştik :D

    şimdi ben bi liste yaptım senin bu animelerden taam aldım bunları yaa zaten bi kısmı listemdeydi: FMA, Gintama, Kaichou wa Maid-sama, Kimi ni Todoke... diğerlerini de aldım ama :)

    oldooğğğğ o zaman hadi gidiyim ben :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yola getirmişin birini dlaskdaslkad

      Listeme güveniyom hepsini izleyebilin hayal :3

      Sil
  6. Bu liste benim için de çok iyi oldu şu sıra one piece e başladım bakalım da çok yarım bırakıyorum ben önerilerini dikkate alıcam :)

    YanıtlaSil
  7. Oh nöooo! Bişey izlemiycem artık dediğim şu sıralar bu yeme de yanında yat listesi oldu mu şimdi? He? oldu mu? Kendime baskı yaptım bunları da izle diye. Şükür ki birazını izlediydim. Ehe. Ağzımın sularıylan uzaklaşıyorum şu an :D

    YanıtlaSil