21 Haziran 2013 Cuma

Yolda kalmış bir emekli grafik tasarım öğrencisi

Zamanında web tasarım dersini bırakmayaydım, hiç bunlar gelmezdi başıma. Dün geceden beri oturdum dreamweaverla uğraşıyorum -_- Çoğu kısmını çözdüm ama tutup bloga template hale getirebilecek kadar değil ne yazık ki. Bugün de poroğramla iyice çıldırıp, neredeyse bir damla gözyaşı sızdıracak hale gelince bıraktım. Bi ara yine öğrenirim. Ya da Tuğçe öğrenince gelir anlatır (daksşdaksdaksjd bak bi güldüm, sanki anlayacakmış gibi) Neyse, sonra tuttup yaptığım işi parçalara bölüp tek tek jpegledim, ordan bloggerın tasarım kısmından html olarak ekledim :') Daha basit bi yolu vardıysa da artık söylemeyin çok rica edicem kasdasdlkdasd

Dreamweaverı bi çözebileydim, altyapı olarak bunu hazırladımdı ama devam etmedim, o poroğramı çözene kadar zaten tiksinirim kaç kere şu yaptığım işten. O dersi, cımbızla dolanıp sürekli kaş almaktan derse geç kalan küllük kokulu Güzide Duran'a benzeyen ama erkek olan hocaya vermeyeydiniz hiç bunlar gelmezdi başıma! Nys yne bşy demiorm :S.s

14 yorum :

  1. banner ve post kısmındaki boşluk dışında bi fark göremedim la ben ney yapmak istiyodun da yapamadın sdşlfdjgbdfşldf
    bu arada goodreads ve vikitap arasında ne fark var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altyapı demişim şiyma sen nebçim okuyon daksşdlkasd buraya yapabildiğim şu an altyapı kısmı yani sadece.
      Vikitap ezik ldşaksdşaosd bilmiyom goodreadsin çakması ve türk oldugundan heralde. goodreadste bazı okuduklarımı bulamıyom ama daha kullanışlı

      Sil
    2. he sşadlfjbsşgslfdjgbşsdflgjsdşgjdfgşsldfjgsdşf ben yazının ilk cümlesi ve son pragrafını okudum ondan zaar sşdalfjasgjb tamam tamamşsljdafdljgdf
      vikitapta da ben bazen bulamıyorum ezikliğini anlamıştım da bu kadar beklemiyodum lsfdşlsjs neyse artık olsun dursun hiç goodreadsle falan da uğraşamam zaten bi myanimelist açtım hımınıkıyım günlerdir okudğum mangaların listesini çıkartıyorum

      Sil
    3. tamamlayabilirsem işalla eklicem karşim merak etme şlsdjaljgdfşgsljdafshfg

      Sil
  2. naptın nasıl yaptın hiç anlamıyom çok çogzel olmuş kaarşim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok faqir bi yoldan yaptım aslında şldamkslkdasd saol kaarşim.

      Sil
    2. bu cümleyi anlayınca bana geri dönüş yap kjshjfhjsjhdhfkdhjs

      Sil
    3. aha anlamışın oldu piki taam dsdpodpdfopsoj

      Sil
  3. ooo dostum arka plan mikemmel kendimi tardiste hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gogıl görsele galaxy yaz da az uç :3

      Sil
    2. ou may goş tardislendim aniden

      Sil
  4. Çok sevdim ben bu şablonu :D Hele senin o çizim haline bayıldımmmm >.<

    YanıtlaSil