17 Haziran 2013 Pazartesi

Ya siz niye benim kafamı karıştırıyonuz!!

Ahiiy bugün nerden gittim fakülteme de feyvırıt hocamı görmeye yiiaa :::::::'/ Resmen "bırakmasam mı lan?" oldum haa ::::') Hepten kafamı karıştırdılar ya lan :')
Bugün son final sınavımı verdim. 3 yıldır unutup durduğumuz inkılap dersinin. Acelemiz var diye, hesapladım her soruya 23-24 saniye ayırmışız resmen helal ossun bize şdaksdşlaksd. Ordan çıktık fakülteye gittik. Önce feyvırıt hocamlan sarıştık ettik, sonra didi burayı bırakıp gidiyosun demek ki çok istiyosun kazan orayı didi :::'') sınav hakkında falan konuştuk ettik. Sonra danışman hocama da burda kaydım dururken ankara üniye kayıt yaptırabilir miyim diye sordum. Orayı bitirip buraya geri dönme planım vardı. 4 yıllık ayrılık iyi gelirdi bize :')  Bişeyler dedi ama emin olamayarak didi. Öğrenci işlerine de sordum, diplomanı alman gerektiği için burdaki kaydın gider ama ankara üniye de sor dedi. Sonra kampüste dolanırkene birden ağaçlar kuşlar böcekler çok güzel göründü gözüme daşskldaskdşaskd zamanında okulu bırakıyorum diye bana "beytepe bırakılır mı yaa ne güzel yemyeşil ağaçlar falan" diyen adama otlamaya mı gidiyom lan ben diye sinirlenmiş olsam da, bugün otlayabilirdim hakkaten şdaksdalskd Şu an kazanamazsam üzülmicem bak. Hatta tek tercih Japonca yapıcam. En azından çinceye gider 1 yıl daha hazırlanırım diyodum ama, vazgeçtim. Burda devam eder sonra yine hazırlanırım.
Ammaa bu yıl kazanırsam da giderim lan yine heralde. Olm bu lise diplomasını bi tan daa orjinal çıkarttırıp veremiyok mu ya başka ünilere? Benim diplomam sanane nereye istersem oraya veririm :::::::::( Öf be.

6 yorum :

  1. Üniversite değiştirmiş bir adem evladı olarak diyorum ki üniversiteden kaydını sildirmen lazım mecbur :|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyom :') yanımdaki insan üniversite değiştirmiş olmasına rağmen yine de sormaya devam edicem dlşaksdpoadksd

      Sil
  2. Yok karşim üzgünüm ama 2 örgün eğitim aynı anda olmuyo biri açık biri normal olsa olurdu bu dediğin ama öyle bişi yaparsan hacettepeden kaydın gider direkt :')
    Şu durumda kazanamazsak ikimiz de aynı şekilde ara vericez anlaşılan ygs ve lysye :') önünde okumalık 2 yıl varsa aynı anda girebiliriz sınava bak aklında olsun slmsisösllsiaöskksismdkdkismdosn hoş o zaman da benim kanıma girip bölümü uzattırmazlarsa :')
    Neyse bırak bunları şimdi Ağustos'a kadar bi dinlen la gönül rahatlığıyla izle animeni DAHA NE İSTİYOSUN OLM mspdmsiçsoslsiösodndmşa hadi bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he aman rahatım zaten iç huzurumla izliyom her şeyi şodaskdaposdk

      Sil
  3. Ana, kayıt donukken ikinci bir okul okumak olmuyo muymuş hakkaten? Ne alçakça. Hangi gerekçeyle acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş... Ama yine de gidip dedikleri gibi, kazanırsam ankara üniye de sorucam

      Sil