10 Haziran 2013 Pazartesi

Star Trek ve direnememek

Direniş sebebiyle cinemaximumdan gelen doğumgünü hediyesi 2 kişilik biletimizi unutmuşuz. Bugün de son gündü, kaktık gittik. Hangover'a gitcektik aslen, ama sonra dedik Star Trek geldi lan 3 boyutlu falan daha pahalı, o beleşe gelsin dedik.
Tabikisi de Benedict Cumberbatch fangörllüğüne gittik, yoksa mistır sıpağın kara kaşına kara gözüne, dolu dizgin patlamalara değil. Onçün şurlara bi giflerimi bırakayım da.

Oyh allah yareppi *__________*

Hep bunları giysen ya laaaaan ::::::::)


Hiç ne dedi hatırlamıyorum bak aşskdaskdjad suratını izlicez diye altyazı okumamışız, aradan seçilen ingilizceler var anca. Altyazıya arada bakmasak torpido deyip durmalarına kapılıp gidicektik zaten. Hep bekliyoz ki torpidoyu bi açcaklar kutu mendil, kaset, araba kokusu falan çıkcak diye. Her şeye torpido demeyin olm. Ayrıca Star Trek olmuşun ama bir uçan kaykayın yok! Her yere koştunuz lan uzay çağında olacak iş değil! Bi de size böyle bi iyilikte bulunucam bak bıyır. Okutun kadına yazıktır adama cımbırbıç, kukumber,sısımbırbaç diyip duruyoz. Doğrusunu bilsem de yine cımbırbıç dicem gerçi. Ne olursan ol yine gel annem gel :') Yine konuşmaya başlayınca vuhuuuu görl olduk zaten :') Ne taktınız lan siz bu adama allam yareppim böyle bi ses yok lan! Yeminle sesinden hamile kaldım.

Neyse, sonra vakıfbankta şu kodumun kredi kartıma telefon numaramı güncellettirmek için gittim. Nüfus cüzdanı istedi :::::::)) Taşımıyom olm ben o iğrenç hiç bi cüzdana sığmayan bokum renkli şeyi! Abi yanımda askeri kimlik, öğrenci kimliği, müze kartı kütüphane kartı var yeter lan bence!!! O işi halledemedim, zaten en son paypallaşamıyorum diye kırıp atıcam kartı!

Ordan gittim avea bayiine. Çünkü kıdımın telefonuna internet paketi yapmıyo! Önceki paketim yeniden kontör yükleyince yenilenecekti gööya, yenilenmedi. Bi daha yapıyım diyorum hatalı mesaj, iptal ediyim diyorum hatalı mesaj. Arkaaşlarım çatır çatır net paketi yaparken 1 aydır mal gibi dolandım. Adam da bana başka paket söyledi ki 6 lira daha pahalı YEEK YEEAA! Belki iptal edilmiştir diğeri dedi. Hee hee diyip çıktım. Yine aynı yere mesaj attım bu sefer cevap atmadılar podkasdaksdaşlskd Aveada konuşuluyom galiba "hoff burcu yine msj atmş yha :S.s.s" diye! Bu iş yüzünden yeni hat alcaktım, gittim aveaya sordum geçenlerde hat ne kaa diye. 30tl dedi. Cevap verememişim, tuğçe dürttü olm cevap versene diye daşlskdaşsldk Yok mu lan bunu 3-5lira olanı, lisedeyken alırdık negsel.

Son olarak da bi direnelim lan didik, kuğuluya gittik ama direnen adam yoktu. Direnemedik bi ağız tadıyla.. Sen biz nerde oturuyoz biliyon mu, eve tam 2 saatte geldim zaten bugün. Az erken dirensek de biz de otobüs derdine düşmesek. Biz gittiğimizde sadece amcalar teyzeler etrafı fotoğraflıyodu. Ben de şunu gördüm bak çogsel;
Altta da toptayip yazıyo allam daklşsdaklsdjasdj Hakkaten kim lan o kendini balkondan atan bebe!!!!!!!!!!!! Kendini nasıl Pikachu sanıp balkondan atlayabiliyon allam yareppim ne garip bebeler var! Hele ki pikachu UÇAMIYODU BİLE!!!! Neyse gidiyom.

6 yorum :

  1. Sabah bolis parkı basıp çadırları toplamış diye okudum, ondan boşalmış herhal.

    YanıtlaSil
  2. benny'nin sesinden hamile kalan tek kişi sen değilsin karşim gel sarılalım... #dayanbenedictcumberbatchinsesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASKDOPAKSDĞPAOSKDAOSIDJASDOPIAJSDOIŞASJDAOSIDJASOIDJAD AY ÖLECEM!!!! DAYAN Kİ NE DAYAN!!! Sesi bile lanet etmiştir olm ben ne güzel sesim lan diye

      Sil
  3. Cumberbeeç, aşığınım yanında olamasam da.

    YanıtlaSil
  4. kukumber o, gıgıl falan anlamam ben.. bigün görürsem yüzüne doya doya "kukumber nabıyon? seksinin biliyon kukumber;) evlenek mi kukumber::::)))" dicem de önce bi londra falan yapmam lazım ama direniyom bu ara zor:/

    #dirensizo

    YanıtlaSil