15 Haziran 2013 Cumartesi

Sınava çalışmadım, şans tılsımlarıma güveniyorum :')

Yarın da LYS'ye giriyorum ya la :))))))))))))) Sor bi ama çalıştın mı ::::::) 1 aydır bi kalkıp bakayım şu konulara dediğim yok. Grammerde son 3 konu falan kaldı sanırım. Çalıştıklarımda da hep testin yarısı kadar net çıkıyo en fazla zaten şadskdaslkdaksd GÜLMÜYOM!! Sonra bi konunun testini çalışmadan çözdüm yine yarısı kadar net çıktı. Mıhlanmışım resmen. E ne çalışıyom o zaman didim. Zaten ertesi hafta direniş olayları başladı.. Son bi kaç gündür de anime yardırıyorum sadece. Yani film ingilizcesiyle giricem. Artık kulağıma hangisi hoş gelirse işaretlerim :') Ay ama 80 soru arkadaş!! Çalışmadığım için gıdım pişmanlık duymuyorum ama 2 otobüsle sınav yerine gidip 80 soruya 2 saatimi heba etmeye üşeniyorum. Sınavdaki tek umudum şu 3 şans objem:

Şu sol üstteki teru teru bozu güzelliğini (lkdajsdlajsdlasjd) Tuğçe yaptı yine (aşağıdaki ganbatte kafa bandımı da ygs için yapmıştı). Yalancı pisliğin dediğine göre şans için de kullanılıyomuş, ben sadece yağmur yağsın diye şooluyo diye biliyodum. Araştırmaya üşendim lşdaksdşlaskd bi bilen varsa desin. Yalnız Tuğçe bana bunu verdikten 1-2 saat sonra yağmur yağıyodu dlşaksdkajsd hatta belki bunu verdiğinde başlamıştır o sırada sinemadaydık bak. Hala da yağıyo ya lan lşdkasşdkasdşaksd Ben artıkın türk hurafelerine ne kadar inanmıyosam Japonlarınkine o kadar inanıyorum hee. 
Neyse, gidiyim de anime izliyim yarın sınavım var :'3

10 yorum :

  1. Güzel geçer umarım sınavın :D

    YanıtlaSil
  2. Ay :') Sanmıyom :') ama :') saol :')

    YanıtlaSil
  3. Hep bugünde kalsak ne güzel olur ya :D
    Benimde sınav var yarın. Şimdiden bilincimi yitirdim.
    Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep bugunde kalırsak kafayı yerim ben. Olsun bitsin temiz temiz :B

      Sil
  4. karşiimm asljfasşdbsşlgjbfgfjglsfgbsdfgljsf niye benim öyle şans şeylerim yok lan bi düşünenim bile yok yazığım gidiyim trip atıyım ben de arkadaşıma ljbfaşsjdfbsdlşfjsfd
    bu gün olucaktık biticekti sınav falan ne güzel ne diye pazara aldılar bi anlasam -.-
    bu gidişle ben peyzaj ve süs bitlerini okuycam he çince ama çince hık*hık* AĞLAMIYORUM
    neyse ben de manga listesi çıkarmaya devam edeyim bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe bi an önce gidiyim diye yapıyo bence dşaksdaksdlaskd
      he lan bugun olsaydı en azından animelerimi rahat izlerdim iç huzurum bozulmazdı :')

      Sil
  5. Bırcı o yeşilli tılsımın içine bişiler yazdın mı la sşadmasld hokus pokus filan yazmıo işşala yoğsam sübhaneke filanalsdknsd tağam hadi ganbare! direnbırcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dkaspodkasopdkas yazmadım taam mı :S.s.S önceki şeymaylan japon kültürü turumuza baksaydın bilirdin nys bşy demiorm

      Sil
  6. Ayyy bişi dicem o teru teru bebeği yağmur yağsın diye kullanılıyor sadece:( ayy ama olsun ama olsun yağmur berekettir ee şans da bereketle gelir diye şeydelim dasadadsad
    Bol şanslar karşim en büyük şansın içindeki isteğin amacın hedefin, haydi başarılar dilerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben dedim işte!! Gidem de tuğçeyi pataklayam. Sen japonyalara gitmiş kızdan iyi mi bilcen diyem dşaksdaksdşlakd dolu dolu da yağmur yağdı 2 gündür, yanımda dursun yine de dşaskdaskd
      Saaol kaarşim :''')

      Sil