25 Haziran 2013 Salı

Ne dinliyorum #5 (bir fangörl ağlıyor)

Ne zamandır buraya izlediğim dizi film animeleri yazmıyorum ama, hazır şarkısını koyacakken diziden de bahsediyim azcık.
2 gün önce tam ağzıma layık bi Japon dizisine başladım. 11 bölüm 20şer dakikalık yankii dizisi, mangadan uyarlama. Konu yok yani, sırf dövüşüyolar oh mis dlakdşalksd Bitmesin diye de ağırdan alıyorum ama, bugün son bölümle yüzleşicem gibi.
Şu pirinç tanesi çocuk bile yankii, sıtaylalı dövüşüyo yani. Öyle bi "yankii olmayan yok" dizisi. Baş kahramanımız soldan 2. olan çucuğun ölesiye dayak yemesine bayılıyorum ldşaksaskd daha 1 tane adamı yere serebilmişliği yok ama ölümüne dalıyor aferim. Soldan 3. bundan böyle kanatlarım altında zaten. Neyse işte, bu soldan 2. ve 4. çucuklar dizinin müziğini yapan gruptanmış. Generations diye. Diziden başkaları da o gruptansa bilemiyorum bak henüz daha hatmedemedim grubu. Ama grupta zenci var, o net! He dur şarkıyı bulayım da..

Long vers. bulamadım klibin töh.. İşte bunu girişte ve bazı ekşın sahnelerde çalıyolar da, oraya buraya kafa atasımı zor tutuyorum. Jpopsukiden hemen edindim şarkılarını, zaten çok fazla bi şeyleri yokmuş. Sevdim de ama :3 Böyle ufaktan ufaktan da Jpop'a alışmaya başlıcam. Şimdiye kaa bi kaç grupla yetinmiştim.

Sonraacığma, geçen günlerde tek seferde izlemeye kıyamayıp 3e böldüğüm filme gelelim.

Taze taze 1 Liter of Tears'ı tekrar izleyince Ryo aşkım depreşti. Hep gözüme gözüme sokulan şu filmi izliyim dedim. Senaryoyu bildiğin cekiçen babam yazmış ha! Hatta onun Bebek Hırsızları filmi geldi aklıma. Bu filmde de 7 tane kardeş gibi birbirine bağlanmış kiralık katil diyebileceğimiz adamlar var. Bi gün arabalarının önüne bi kadın bebek bırakıyo, sonra hem kendi işlerini hem de bebek bakıcılığı yapmak durumunda kalıyolar. Böyle hem eğlenceli hem de kendi dövüş tekniği olan tiplemelerle ço hoş bi filmdi. Tabi tutup Kanjani Eito filmi izleyince tutamadım kendimi bütün albümleri indirdim *3*
1 şarkıya 1 hafta kadar takılı kaldığımdan ne zaman hepsini dinlerim bilmem, ama ilk takıldığım şu oldu:
Youtubeda yoktu galiba şarkı burdan bakcağnız artık. Şunu da bırakıyom buraya:
ldkaspdoaksdpaoskd allam niye bu kadar salaksınız *3* Kaç kere izledim şu sahneyi öf ldkasdlkasd Bu hafta yine izliyim ben bu filmi. Şimdi izninizle azcık bi Ryo fangörllüğü yapıcam ben hadi.
Size bi şey demiyom size dloaskdalşsdasdşlkasdlksd gerizekalılar!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder