22 Haziran 2013 Cumartesi

Kitap alışverişi #7



Sanırım haziran başlarında aldım bu kitapları, İdefix'in kampanyasından. Yarın son günü, gayet güzel fiyatlar var söyliyim.

Bu yaz Japon yazarların Türkçe'ye çevrilmiş eserlerinin bulabildiğim hepsini okumayı hedefledim. Her kitap alışverişinde mutlaka 2-3 tanesini atıyorum sepete. Eragon serisini de yıllardır okuycam ama bi türlü alamamıştım. Seçilmiş Bedenler hakkında hiç bi fikrim yok umarım güzel bi fantastik çıkar :3 Jo Nesbo'nun Osuruk Tozu kitabını da kardeşime aldım. Çok güzel manga okuyo ama bi kitap alışkanlığı göremiyorum çocukta. Bundan böyle Naruto mangası almaya devam etmemi istiyosa kitap bitirme şartı getirdim. Ondan sonra ben de okurum bu kitabı. Bu ayın son kitap alışverişini de bugün dnr'dan yaptım. Yaz kampanyası başlamış, çok az kitap gördüm ama olsun, kampanyalar iyidir.

8 yorum :

  1. Lan olum Hagakureyi almayaydın takasa koydumdum ben sana yollardım ya :( Osuruk tozu ve kutu adamı merak ettim bitirince bi fikirini de de alak bizde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu japon yazarlarda kitabı ilk elden alma hevesim var benim onçün dertlenme şdkasldjasd temem söylerim :3

      Sil
  2. Seçilmiş bedenler Heroes gibi bir şey. Ama onun kadar çok karakterli değil tabii. Eragon'u ben de yıllardır okuyacağım. Alamadım bi. Beğenirsen önlere çekerim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heroesu da izlemedim ama konusunu bildim tamam. Öncelik Eragon'u okuycam bunlardan zaten söylerim :3

      Sil
  3. Lys" zımbırtısı yüzünden ne kitap okuyabiliyorum ne de indirimlerden haberim oluyor :)neyse ki yarın son,umarım son olur :)
    "Seçilmiş Bedenler ve Kutu Adam'ı" merak ettim açıkçası,bakalım senin yorumun ne olacak...
    Bu arada ilk anime olarak "Naruto" yla başladım,bizim reklamlar kadar olsa da süresi şuan için güzel ilerliyor :)
    Mangası nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de lys zımbırtısı bitti biteli kitap okuyamıyorum :'( Bu ay sadece 3 kitap mı ne okudum. Okuduklarımı da bitiremiyorum bi haller oldu.
      Oğğ ilk animeni Naruto yapmışsın uzun serilerle başlamak ilginç bi seçim :B Devam ettirebilirsen ne hoş. Animeler ova veya movie olmadıkça genelde 20 dk.dır hepsi :3

      Sil
  4. Seçilmiş Bedenler'i ben de merak ediyorum. :D Bir de şu Osuruk Tozu ilgimi çekti. İlginç bir ismi var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Proktor serisi olarak farklı kitapları varmış bu Osuruk Tozu'nun bakalım kardeşim ve ben seversem diğerlerini de alıcam :3

      Sil