29 Haziran 2013 Cumartesi

Kitap alışverişi ve takas #8


DnR'ın %70lik yaz indiriminden 4 tane kitap aldım. Hayvan Yemek kitabı şu anki meselemle ilgili olduğundan, indirimde de görünce merak ettim. Ryu Murakami'nin sadece Emanet Dolabı Bebekleri'ni okumuş çok sevmiş ve diğer kitaplarını almak istemiştim zaten. Yok Yere'nin kapağı hep Ayrıntı Yayınlarının Yeraltı Edebiyatı serisini hatırlatıyo, seviyorum ama :3 Şeffaf Mavi'deki de Voldi olabilir gibi.  80 Günde Dünya Gezisi'ni kardeşim için aldım. Hem ciltli diye ço hoşuma gitti. Yalnız 300 sayfa çıktı çok çekicem bunu okuturken dşlaskdşalskd Spiderwick serisinin 2. kitabı da ilk vikitap takasımdır. Bu hafta yaptım , benden Olasılıksız kitabını isteyen biriyle. İlk kitap yok bende tabi :'3 İşalla bi gün o da olur. Hep ciltli kapaklar yüzünden hep :'')

Okunmayı bekleyen kitaplarıma eklenen ayın son kitapları bunlar. Bi de şöyle bi derdim var. 6 tane beni bekleyen Tess Gerritsen kitabım var. Ama farkettim ki ben o tarz kitapları sevmiyorum. Kitaba başlamadan önceki gerilimimimden hiç hoşlanmıyom :') Yani okumadan önce sorun, okurken gayet seviyorum. Belki bu yaz bi gazla okurum. Okuduğum kitapları da yazmadım bak bloga ne zamandır. Öf her şeye çok üşeniyom bu İYRENÇ SICAKLAR YÜZÜNDEN!!!

8 yorum :

  1. aha! emanet dolabı bebekleri'ni isminden ötürü ben de merak etmiştim bak zevkine güvendiğim birinden yorum görünce iyi oldu kesin alırım.
    klima var mı klima yoksa işin çok zor karşim :')

    YanıtlaSil
  2. Sahilde Kafka'yı okumuş muydun sen? Hep ona benzetirim emanet dolabı bebeklerini. Ya da birbilerine yakın zamanda okuduğumda bağlıyorum öyle.
    Yok klima :'''''(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet okudum onu tamam o zaman alınacak kesin 8)))))))

      Sil
  3. Spiderwick Günceleri canım yea *.* Gerçi o zamanlar ben çocuktum, belki sen o kadar da sevmezsin. Ama dilerim bulursun tüüüüğm kitapları :)

    YanıtlaSil
  4. Çocukken de hep almak isteyip alamamıştım bi türlü. O yüzden severim gibi ama bakalım :3

    YanıtlaSil
  5. kitaplardan özellikle ilgimi ryu murakaminin kitapları çekti. çünkü haruki murakaminin kitabını almak istemiştim bi ara ama fiyat 30 tl'nin üstünde olunca verememiştim o adar parayı. şaffaf maviyi okumak istedim burda görünce. fiyat olarak da harukiye nazaran daha uygunmuş :) ah ah sonra türkiyede kitap niye satılmaz diyorlar bu kadar yüksek fiyat olunca nasıl satılsın o kitaplar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1q84ü mü diyosun acaba 30tl üzerinde fiyatı olan diye?
      Şeffaf mavi dnrın indiriminde 6tl şu an. İndirimler takip edince çok güzel fiyatlara alınabiliyo kitaplar :3

      Sil
    2. yok o değildi. d&r'dan bakmıştım başka bir kitabıydı adını hatırlamıyorum şimdi 32 lira fiyat yazmışlar.
      alacağım inş şeffaf maviyi :)

      Sil