16 Haziran 2013 Pazar

Japon dili isteyenler olarak çok tatlıyız ama haketmedik.

Olm şurda sınavdan gelmişim, ohg sims oynıcam diyorum mausuma sıçmışlar. 1 saattir çözümünü bilen yok pipiniz düşsün!! Bunu aşağı-yukarı oynatınca sağa sola, sağ-sol oynatınca yukarı aşağı gidiyo lan çıldırıcam!!!! Buraya bi dikkat çekersek sevinicem.


Sınava gelirsek, 3 saat önceden çıktım. Sıhhıyede tığçeyle buluşup tekrar otobüse bindik. İnceğmiz yer için kendimize bina belirlemiştik. Yıkmışlar abi binayı. Bi de dalga geçtik "olm bi de kaçırıyomuşuz, o binayı yıkmışlar ekekekek" diye -_- hakkaten uçmuş bina dlşaskdaşslkd tee atatürk orman çiftliğinde indik de, bilen bi otobüse bindik. Gazi'ye gitmeye çalışıyoz bu arada. Neyse 1 saat önceden kampüse girdik çoğ şükür. Gazi'den de nasıl tiksiniyom. Huzurevi beeee! Sonra girdim içeri. O üst aramasını da resmen birileri popo ellesin diye yapıyonuz yeminle. Ben oraya ne kopyalar sokarım da... Gerek yok üşeniyom dşaksdasd Hatta yüzüğümle girmişim de gerildim sınavımı iptal ederler diye farkedip kutuya tıktım.

Başlama saatinden 5dk önce bi kız ağladı. Eeeeff beeee diye hiddetlendim. İyice tiskinmiyim diye de dönüp bakmadım. Gerçi poroblemi başkaymış, sabahki sınavda kitapçığı doğru kodladım kısmını kodlamamış meğersem onu farketmiş. Neyse, sınav başladı, 5 dk sonra yanımdaki pimpirik şişko çocuk hermione edasıyla el kaldırdı. Bi şeyler dedi hocaya. Bundan bi 10 dk sonra yine kıprandı yerinde. Hay ben senin ağzına osuruyum pisliq lan! Alllaahım bitmedi kodumun derdi bitmedi!!! Dışarı mı çıkmaya çalışıyo napıyo sürekli hocaları sırayla bi sorun diye yolladı sonra ben güvenliğe iniyim diye 15 kere kalktı işşaalllaah hiç bi yeri kazanamazsın da Ankara'da hapsolur kalırsın lanet döbüş! Sonra çıktı, tekrar geldi ayağını yere pat pat vurmaya başladı. Eyle bi hiddetli sönüş yaptım ki en sondaki gibi kaldı faqir.

Onun derdi bitti arkadaki fingirdek!!! Allahım yareppim çıt çıkmayan sınıfta gacır gucur sandalyesini gıcırdatıyo!!!! Lan başka kimsenin sandalyesi ses çıkarmıyo ama pipisi düşesice çenesi çekilesice dişi sökülesice!!! Bi farkına var lan huzur bozduğunun! Arkamı da dönemedim acaba öyle dönünce kopya mı sayıyolar diye emin olamadım dşalskaskd Sınav boyu götleğin gürültüsüyle geçindim.

Haa demiycem ki işte bu sebeplerden sınavım bok gibi geçti, yok huzurlu bi ortamda da böyle geçerdi ldşaskdaşlskdad Götümle işaretlesem daha çok net çıkarırdım hatta belki. O 80 soruya dolu dolu paragraf döşeyenler gün yüzü göremesin...Beynim aktı yemin ediyorum.. Son  yarım saat ben ben değildim. Kalan 10dk.da 48 soruyla mücadeleyi bıraktım. Sonra bi soruyu daha bildim 49 oldu 50 yapamadım ya onu, tekrar silip 48de bırakasım gelmedi değil. Gözüme güzel gözükenleri C sıktım. 3-4 sorudan da eminim oakdoaskdd hayırlısı olsun yhaaa :::::::) Kaç net yapıyonuz lan japon dilciler :::( Sanki bi soruda da medya, gazeteci, hükümet kelimeleriyle bi kıps yapıyolardı bize ama bilmiyom anlasaydım keşke cümleyi ldaksdşlaksdv Ay işte beelee... Artık kimseyi almazlarsa giricem Japon diline :::::)

16 yorum :

  1. kayseri diyodum ama o bile olmayacak bu gidişle.. artık sen japon, ben kore, şeyma da çin büyükelçiliğinde mendil açarız hem para kazanırız hem dil öğreniriz belki.. bilmiyom ciddi düşünüyom bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kşdajsldıajsdıoajsoıj ben okuluma geri dönebilirim şizot.. barınacak yerim hala var. Gündüz öğrenci akşam mendilci olurum gerekirse :')

      Sil
    2. olur karşim ben mendil açarım. bu elçilikler birbirine yakın mı bari çok ayrı kalmayak yazıktı sljdbşfljgbsdşfghf

      Sil
    3. olm benim bütün tivitır ekibini bi sınıfa koyma hayallerim var bende yüksek lisansa gelcem litfen kazanırsak bi zahmet

      Sil
  2. o linki açana kadar her şey çok güzel gidiyodu burcu ama bi gülme aldı şu depresif halimi hoş deyıl hiç hoş deyıl sldjblfşjbfşlsjdfgbşsldfjgbsdfşljdbldfh

    bari birimiz ümitli olsaydı la :') resmen acınası haldeyiz şuan ama du belki bi ihtimal yanlışlıkla çok doğru işaretlemişsek falan :')
    -bu arada ben de o medyalı soruda bi şeyler aradım hatta iyi anlamak için kastım ama yok anlamadım sldşjfbsaşlfjbsşjgbşlghfghf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek kardeşlik bunu gerektiriyo anca beraber şeyma daskdjapsodj hep beraber girerik işalla :'''')
      He diğ mi la o zaman kesin var bişi lşdasdkaskld bilmiyom ikimizi çok zeki kategorisine soktum ama.

      Sil
  3. Kaç kişiyi çüksüz bıraktın skjdhfkjhsdf off bari ünivertsite okumayacaklar en azından çükleri olaydı sakdjhkjsdhf sinir oluyom başkalarını rahatsız eden gerzekdanagillere ! işalla kuru çorapla ıslak hela terliği giysinler. işalla ramazanda sahurda yedikleri kuru fasulye iftara kadar mideleri yaksın , klimanın önüne oturup serinledim sanarken klima çarpsn onlara işalla..

    ayhadi kazanın bende çooo ştres oluyom be böyle amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okdaposkdaspodkasdpasdklapsodkasdpoaksd lan ıdpajsdpoakdopaskdapsodkaspodksopkdoapskdopsk olm çok güzel beddualar hele ki ilki <3333

      Sil
    2. şuvan stresimden ötürü tam bir belamakerım :D

      Sil
  4. şaslmdalşsdms Ben sınavdan erken çıktığımı bilirim o nası bi havaysa artık höf sıkıldım deyip çıkmıştım ::'''))))) sorrası işte bi taa girdim tabi adeta havanı zikerim senin dedi evren bana aldknsdksnad.
    ama beklerdim ki bi ağzına osur bırcı ya ben bi hayal ettim onu çoksel oldu bak bitakine dene laskdnasdkjhg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınavlardan nasıl erken çıkıyonuz lan? Bitirsem bile hocanın eline yapışasım gelir benim kağıt toplama vakti dlaşskdaskd

      bilmiyorum lan o kadar travmayı haketmemiş olabilirdi :'/

      Sil
    2. ben de bu gün tam saniyeyi saydım 4 oldu ayakladım çıktım sladfşsaldfjbşflsdg ama bende hava olayı olmadı benimle aynı anda kalkan 3 çocuk daha vardı :')

      Sil
  5. "yhaa ygs'yle orantılı olcak, geçen seneden kolay olacak :) bu sorular ne ki en kolayını soruyolar" diyen hocalarıma çok sövdüm. hmnkym bu mu kolay dedikleri lan. :') neyse 0 çeken çok olur inşalla da puanlar, sıralamalar falan düşer azıcık. :)))) *küçükbirumut*
    zaten o yüksek puan yapan şirifsizler gidip 20. tercihine "baari dolsun yea boşluk kalmasın" diye doğu dillerini yazarlarsa bizzat kayseriye gidip hepsinin ayak topuklarını keserle kırmayı planlıyorum. -içiniz gıcıklandı dimdfghjklh- yoksa hırsımı alamam. :''')))
    bende 50 yapamadım,,, son anda fıreyzılvörb sorusunu ne bok yapsam dedim bi şık salladım. klsdhfs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japon dili mi tercihliyon sen? Güruhumuza bir kişi daha eklendi öyleyse lşdaksdşlasdk şu tanıdığım adamlar japonca kazansa harikeyn bi sınıf olacak o :')

      Sil
  6. ashjdg etraftaki insanları tanımlamak için kullandığın sıfatlara ölüyorum. Ben sana başarılar falan diyecektim, unutmuşum ya. Geçmiş olsun diyorum o zaman şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kldjasdsjad olsun geçmiş olsun da iyidir :') saol :3

      Sil