4 Mayıs 2013 Cumartesi

Ya sen ne yiyon yaa!


Dün 'siyah fasulye sosu' buldum karfurda. Yıllardır içim akar o kore dizilerinde filmlerinde gördükçe noodleın üstüne lömbür lömbür sosu döktüklerini. Hemen aldım tabisi.


Bugün yapıyım dedim. Önce bi sos kavanozunu açtım kokladım. Böyle soyalı pekmez kokusu var. Miiaaaeehh diyerek geri çekildim. Hevesim ilk orda saldırıya uğradı :') Sonra yeppudadaki tarifi temel alarak yaptım. Ben içine sadece 2 patates 1 soğan 1 havuç koydum. Onlar tavada biraz kıvama gelince sosu ekledim üzerine. Ama kokuyu ve ilk kez deneyeceğimi göze alarak az koydum sostan. Nişastayı da 1 kaşıktan biraz fazla koydum sulandırıp. O sırada noodlelarım hazırlandı. Sonra iş bitince azcık bi noodle koydum. Üzerine de soslu karışımı ekledim. Koku hala hiç hoş değildi :') Sonra karıştırıp "allah pismillah itadakimasu" diyip yolladım. Bi 30saniye falan ağzımda beklettim belki alışırım. Belki de o kadar kötü değildir dedim. Sonra birazcığını çiğneyip yuttum. Midem bulanmaya başlayınca gidip tükürdüm ağzımdakileri. Suyla bol bol çalkalayıp tükürdüm bi de. Üstüne yoğurt falan yedim. Naneli sakız çiğniyom şimdi de. Yuttuklarımı da en kısa zamanda tuvalette doğal yollarla çıkarırsam problem hallolcak bence. Yolda koreli görürsem çevirip dövcem.

16 yorum :

  1. Okadarmı fena :) YOğurdu zehirlenmiiim diemi yedin la skjdhfskjd Soda iç üstüne çabuk sindir kaaarşim bende şuvan kırıklığa uğradım bi koreli görürsek beraber dövek sasdfjbsdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç onu düşünmedim önümde yoğurt vardı ona daldım tadı alsın diye dşlaklsjdasjdklj İçcem soda da içcem birazdan töbe töbe nebçim şey la adksdjalskdjl

      Sil
  2. şlwşlsmfsdşlfmsd karabiber gibin gözüküo Bırcı bence sen tarifi tututamamışsın yapamadım demion da hep ellere suç buluon fasülye olduğundan benim hiç canım çekmio bunu eke eke benim canım gyoza çok çekio hep keizoku'dan ötürü halen içim çekiyor onu yiyemeden ölmem işşallah. :'( ':(' neyse ama demem o ki sorun sende karşim. :B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm sos o kadar ağır ki yapamamışın ya da yapmışın diye bi şey yok lşdaksdklasdl sosun tadına kokusuna bi baksan anlarsın ama faqir sus sen bilmiyon!

      Sil
  3. ana kötü mü oldu lan resmen hayallerim yıkıldı ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he aynısından.. çok güzel görünmüyodu ama çok güzel yiyolardı halbusi jasdfjskds tüh bak yazık olmuş

      Sil
    2. Hayallerim yıkıldı lan :'(

      Sil
  4. Geçmiş olsunn midesi bulananın halinden midesi bulanan anlarmış. :D Benimde midem bulanıyor, ne yapsak da geçse. :/

    YanıtlaSil
  5. Ay geçmiş olsun Burcu. Kokusu güzel değilse hiçbir yemek yenmiyor. Bunların kokmayan yemeği var mı acaba :D

    YanıtlaSil
  6. Ne biçim de bir iştahla yiyorlar halbuki... Tok karınla dizi izler acıkırdık bee :D
    Şindi gülüyoruz falan ama fena olmuşsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya diğ mi..Hayallerim yıkıldı hee!

      Sil
  7. Aslında BlackBean sos sadece kırmızı et yemeklerinde kullanılır. Neden Noodle da kullanılmış tarifte bilmiyorum. Size bir komplo olabilir. Bak düşündükçe benim de midem bulandı. Noodle ı siyah yapan ne BlackBean ne de Soya sosdur. Marketlerde kolayca bulabileceğin Teriyaki sosu denemeni şiddetle tavsiye ederim. Bayılacaksın.

    YanıtlaSil
  8. Aa öyle mi? Ama bu Kore dizilerinde falan da hep noodle üstüne döküyolardı ben ordan şey yapmıştım... Kırmızı et yemediğimden de etsiz yaptım. Teriyaki sosu denemiştim, evet :3

    YanıtlaSil