1 Mayıs 2013 Çarşamba

Saç boyama ve saç tebeşirleri

Sanırım son kez saç diplerimi açtırıp boyadım. Bundan sonra, kendime koyu tonlarda bi kahve boya alıp onla boyayıp bi daha dip açtırma, boyama falan uğraşmıcam. Kendi saçlarımla takılıcam. Ama tamamını boyamayıp, yarısını boyıycam ve uçları yine renkli kalıcak. Biliminsanları saç açtırmadan boyatmanın formülünü bulmadığı sürece bilimi reddedicem ve uzun bi süre daha boyamıcam. Onçün son saç boyama hatıralarımı şuraya gömüp gideyim laşskdaldskasdk


Manicpanic'in Mega Blue'sunu ilk defa denedim. 118ml ve kutudaki Manicpaniclere göre daha dayanıklı. Şişenin fotoğrafta görünen hali bi önceki saç boyama işinden kalan boya. Yani omuzlarıma gelen saçlarıma şişenin yarısı yetti. Kalan yarısını da son boyamaya kullandım.


Sol üstte diplerimin açılmış hali ve diğerleri boyayı uyguladıktan sonraki hali. Artık saçımı boyamıcam kararını da dipleri açtırdıktan bi kaç gün sonra verdim. Keşke önceden düşüneydim de yazık olmasaydı :''')) Şimdi dip gelmesini ve renk atmasını beklicem. 1 ay sonra falan boyarım heralde. Elimde de Manicpanicin adlarını unuttuğum pembe ve kırmızı boyaları var. Onlar bitene kadar boya almam büyük ihtimalle bi daha. Uçlar o renklerle takılıcak biraz.


Bu da ebayden 15dolara aldığım 36 adet saç tebeşiri. Türkiye'de 24lüklerini 40tlden falan satıyolar eziqler. Daha tam olarak kullandım denemez. Bi denemelik küçük bi tutama uyguladım ama... Bu faqirce işler bana göre değil sanırım şalskdalsdk git saçını boyat daha kolay yani. Her yerime bulaştı madırfakırın boyası. Elini sürmeye gelmiyo. Bileydim desen dersinden kalma kuru pastellerimi kullanırdım lan aynısı. Kullanımı da saçı nemlendirip uygulayıp maşa,kurutma makinesi efenime düzleştiricyle kurutuyomuşsun. Aynı yaptım ivit. Ve de saçı keçe gibi yapıyo. Başka saç tebeşiri kullananlar varsa bi desin bakalım sorun bizim aldığımız üründe mi acaba? 
Ama kullanmıcam değil tabi. Hatta kullandıkça "bugün beele  yaptım" diye yazılar yazıcam şladskdslakd
Gittim bay.

14 yorum :

  1. Saç tebeşiri ne acayipmiş. Nası uyguluyosun, un haline getirip saça bulayarak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüok baya saçını nemlendirip tebeşiri saçın üstüne sürüyosun, o hemen boyuyo zaten.

      Sil
  2. "Her yerime bulaştı madırfakırın boyası"
    ingilizceyi hayatına emdirmişsin, kesin iyi bi puan alırsın sınavdan bu derece emik bir ingilizceyle.

    bütün yazıyı da hııım hımmm diye okudum. zira dönem başında "saçımı turuncu yapsam şimdi, hastalar bu bakmasın der, hocalar kliniğe almaz. iyisi mi siyah kalsın bunlar, siyah iyidir" diyodum. he ne kadar ciddiydim, "bisiklet aldığım ilk gün beytepeye gidicem ehi ehi ehi" dediğim kadar. anca o kadar yani.



    (gittim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anadilim gibi artık. Kendi ingilizcemi yaratıyom içerimde.

      Allasen boyama saçını turuncuya..

      Sil
  3. ilk başta yazdıklarına katılıyorum ben de öyle bi karar verdim çünkü, boya boya nereye kadar kafam yancak artık :') maviyle yaşamak güzeldi diymi saçrenktaşım........ astydayrs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdlakjsdlaksjd mavi kafalı bi insanla konuşmak ço hoş birbirimizin halini anlıyoz kaarşim :'')')')

      Sil
  4. Saç tebeşiri neymiş yahu ilk defa duyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yıla yakın zamandır millet saç tebeşiri diye dolanır oldu. Saç açtırmadan boyamanın yolları işte.

      Sil
  5. Aha ben de saç tebeşiri olduğunu bilmiyodum kırtasiyeden alınma tebeşirle yapmıştım, olmuştu. Saçı tutam tutam kıvırıp tebeşiri sürtüyosun. Acaba saç tebeşiri daha az mı kurutuyo(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bilmiyom ki bu da düz tebeşir gibi :') hatta işte kuru pastel dediğimden.
      Baya baya keçe gibi yaptı saçımı sürünce bilmiyorum hangisi daha az yapar.

      Sil
    2. Keçe gibi. Aynen tarifi bu:) Denemiyim. Ertesi gün yıkamazsan bakımsız rasta gibi kuruyodu. Açıcı olmadan saç boyandığını torunlarımız görücek mi acaba:))

      Sil
  6. bende saç tebeşiri kullanıyorum yani üç dört defa denedim ve beğendim çalıştığım için pek fırsatım olmuyor yine de deniyorum renkleri :D ama saçlarım keçe gibi olmuyor :/ belki markadan değildir de ben sürekli duştan sonra, saçıma şekil verdikten falan sonra özel yağ karışımlarından kullanıyorum acaba ondan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaa ben sadece şampuan kullanıp anime izlerken kurumaya bırakıyorum tabi :') bi çeşitli yağlar bakımlar edinip öyle deniyim bakıyım farkediyo mu..

      Sil
  7. http://lavellocat.blogspot.com/ Saç tebeşiri hediye ediyorum

    YanıtlaSil