13 Mayıs 2013 Pazartesi

Ne dinliyorum #4

Twitterı kapatınca dedim oh oh bloga daha çok yazarım ama, yok. Yazmaya bile üşeniyorum lan hayat çok boş anlamsız şuvan bana dşlaksdlaksd gülmüyom. Sınav gelse de canımı alsa diye bekliyorum. Beklerkene yeni yeni şeyler dinliyorum işte bari onları yazıyım.


Her ne kadar 53453241 yıldır ilk sezonu bi türlü bitiremesem de, 8. bölümü izleyip bi sonrakine 31234234133 defadır geçemesem de soundtrackleri indiricem Natsume'nin. Çok istiyorum izlemek ama izleyemiyorum lan yok beele bi şey. İzleyemeden seviyorum resmen :'3 Bu şarkıyı da kaç gündür baş tacım yaptım :') Aishiteru sekai ga owaru made diye arabesk yapıp bileq kesicem yakında.


Bi kaç saat önceki yutup turlarımdan çekip çıkardım Yutaka Ozaki'yi. Kendimi alamıyom ::::::::::::::( Hemen diskografiyi attım. Lisedeki ölmüş adam fangörllüğüm geri döndü. Ama niye ölüyonuz :'( İçime bir Jeff Buckley gibi oturdu bak 2 dk.da. İlk dinleyince hiç şarkıyı duymadım adama kapıldım gittim. Hareketlerine hasta oldum. Hiç hareket etmiyo şlaksdaksdalşskd. Hele 2.16dan şarkıya girişine kadar ki "kal gelmesi"yle yatıp kalkarım bi süre. 2.28den sonrada ağız hareketleri :::::::::::::( Kahroluyom bak tazecik gencecik körpecik ölüyosunuz. Manyakça dinlediğim 2 şarkının adı da aynı lan bak şindi farkediyom şldakdşlaksdlşk Bu aishiterular hep senden sebep Bulanık. Allah belanı versin. Ölmüş olman ya da taşınmış olman dışında bahane kabul etmiyom bunu da bilesin (BİLEMEDİ)

12 yorum :

  1. Şu an resmen fangörlink yapıyom sana :D rahmetli etkiledi be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negsel yapıyon :'''3 diğ mi içimi eritti :')

      Sil
  2. İlk anime şarkısının etkisinden çıkarsam etkisine geçicem. Çarpıldım sanırım şarkıya Burcu :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yazamamışım bile, etkisinden çıkarsam 2, video ya geçicem olacak o :B

      Sil
    2. Çarpılınmayacak şarkılara manyaklığa bağlamam..Asla!!! Tarzım değil şlkasdlaksdalkd Bu iki şarkıyı beraber götürebilin eva değişmeli olarak. Bi ara geç 2.ye dadfksidksad

      Sil
  3. Animenin şarkısı çok hoşuma gitti. Animesi nasıl , izledin mi canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel aslında ama benim tarzım olmadığından yıllardır bitiremedim. Bugün ilk sezonu bitiriyorum :') Tek kelimeyle anlatmam gerekirse "naif" derim anime için :B

      Sil
    2. Ben merak ettim başladım ama ağır gidiyor be :D 2. sezonu için daha iyi diyorlar bakacağım ona da bir şans verelim. xD

      Sil
    3. Bu postu yazdığım gün bitirdim ilk sezonu. Düşün 2 yıldır 8. bölümü geçememiştim çok çaba verdim :B Ama alıştım şimdi, o kadar sıkıcı gelmez 2. sezon heralde :')

      Sil
  4. Burcu, içime hüzün çöktü :'(

    YanıtlaSil
  5. sen niye twitterını kapıyon sen!!!

    YanıtlaSil