23 Mayıs 2013 Perşembe

Kitap alışverişi + 2 indirim kuponu #6


Bu ayki kitap alışverişimden pek bi hoşnutum. Kudurmuş gibi kitap almasam bi de. Nereme koyucam bilmiyorum lan biccik kadar kitaplığımız var zaten :'/

Taht Oyunları'nın 2 kısmını birleştirip tek kitap yapmışlar. Çok şükür ki kapağında da diziyle alakalı bi şey yok. Kendi kapağı kullanılmış. Fiyatı da çok hoşken aldım DnR'dan. Başladım okumaya. Dizide 3. sezon güncelde olsam da zaten önceki olayları çoktan unuttum, poroblem yok.
Zaman Yolcusunun Karısı'nın da geçen çekilişine katılmış kazanamamıştım, hırslanıp aldım yine DnR'dan :')

Diğer 4 kitap Scalakitapçı alışverişimden. Aras Kargo'ya hiç güvenmesem de (geçen paket açık gelmişti, merak mı ediyolar ney) bu sefer sorunsuzdu. Yine zamanında kazandığım indirim kuponumu kullanarak aldım. Ve elimde 2 tane indirim kuponu daha var genşler. 31 Mayıs'a kadar kitap alıcam diyosanız 2 talibe bu kuponları bırakıcam. Ziyan olmasınlar, ihtiyaç sahiplerine ulaşsın :')
Burda göremiyosunuz ama Fang Ailesi ve Güzel Harabeler'in kapak tasarımlarıyla aşktayım :::::::::) Bu da bu kadardı işte. Hadi.

7 yorum :

  1. Güzel Harabeler ve Fang Ailesi'ni okumayı çok istiyorum ama yaza saklıyorum. Domingo kapak tasarımında çok ama çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsam ilk domingo kitaplarım bunlar. Bi oturup bakıcam tüm kapaklarına :')

      Sil
  2. uzak tepeler *-* fang ailesii *-* yine güzeller ( ._.)

    YanıtlaSil
  3. fang ailesi süper. kuponlar nerde naptın verdin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok vermedim kaarşim. 2sini de atıyım mı sana

      Sil
    2. noluyo o nasıl oluyo napılıyo nasıl çalışıyo? ben cahilim karşim beni bi aydınlatsan ya :(

      Sil
    3. scalakitapcı diye bi site var. ordan istediğin kitapları alcan işte ödeme yapmadan önce indirim kuponu kısmı var zaten altta. 1 alışverişte 1 kod girebiliyosun. 40tl üzeri kargo bedava. Ben 48-49 liralık kitap alıyorum kuponun kodunu yazınca 41 liraya falan iniyo kargo da ödemiyorum. eele işte

      Sil