29 Mayıs 2013 Çarşamba

Kambek yapıcam galiba yine saç değiştirdim

Sınavı bekleyemeden saçımı boyadım ben :'3

Bu şopu da hep yapmak istedimdi hevesimi alıyım dedim. Fotoğrafta ışıkla falan pek belli olmuyo da o kahverengi yerler güneşte yeşil parlıyo dlşkasdlşkasd En koyu kahveyi almıştım halbuki ama bu kadar tuttu. Bi daha boyamam gerek bi ara. Rengi tam tarif edecek olursam, Gülşen Bubükoğlu yeşilini bildin mi? Heh, biraz o biraz da Hakan Akkaya'nın sakalının rengi (Bugün Ne Giysem'deki gay. Ay ama gay değilmiş o galibası evli çocuklu bişeymiymiş atma olum sen kimi kandırıyon kimle kim oluyon, toplum baskısı falan mı ki? Ya da modacı olmanın yükünden mi öyle davranıyon? Gaysin sen sus.) Sınavdan sonra da mavi-yeşil saçlara yaz itibariyle veda edip elimdeki pembe ve kırmızıları kullancam. Olm insanların bakması ve laf atması yarı yarıya azaldı yemin ediyom huzur lan!Anladılar ki doğuştan mavi saçlı değilim ve bi oh çektiler kodumun insanları. Neyse ders çalışmaya gidiyorum galiba ben :') Bay.

9 yorum :

  1. Hakan Akkaya'yı bilemiyciim ama gay/feminen olmayan erkek modacılar ciddiye alınmıyor. Doğal haline bıraksan muhtemelen konuşmaları bu kadar feminen değildir. Bu işe İbrahim Tatlıses palabıyığıyla başlayıp Cemil İpekçi palabıyığıyla çıkmış çok. Neyse konu ile ilgili olaraktan, bence akmış solmuş saç renkleri her zaman en güzel. Beğendik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o dünyanın içinden bilgi sahibi olmadığımdan bak çok ilginç geldi şu an gay/feminen olmayan tiplerin ciddiye alınmaması. Vay anasını!
      Teşekkür ettim efem :3

      Sil
  2. Hiiiiiiiğğğğ çoksel olmuş olaam :''''))))) (içten içe kıskanıo kıskançlıktan ölüo) Yakışıyor valla genş sana, sana yakışıo ama hani yaşa gençliğinin tadı çıakr doya doya şaap...ben...ben..ben gidiom :''( pembeliyi de hemen yapsana la şasldmşaslmd uta yüzünden ben de bi pembe aşeriyorum (daha normal boyayı tuturamadı gözünü ço yükseğe dikion mathi) öpüom çok Bırcıcım çaya da bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dşaskdlaısdjkaosıdjasşld
      Pempe tutmaz ama tam bu yeşilleri iyicce akıtana kaa, mor falan olur ilk ço heveslenme utapri olcek diye mathi :')

      Sil
  3. niye pembe kız gibi :(((( bi normal haline dön önce karşim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para vermek istemiyom mavi almak için o yüzden dşaksdlsakd

      Sil
  4. Saçların ne kadar güzel öyle yaaa Karou gibisinn =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu Karou duman ve kemiğin kızı karou mu :'') Onun fantastiği alınmış versiyonu olurum belki :'/

      Sil