15 Mayıs 2013 Çarşamba

Çenemi de sökebilirlerdi...Çok şanslıyım :3

Hazır acım ve nefretim tazeyken şuraya bi dökeyim gideyim.

Bugün yine sosyal aktivitem olarak 2 implantıma iyileşme başlığı mıdır nedir o zımbırtıyı taktırmaya gittim. Normalde benim tatlı 2 tane doktorum var orda, babamın kankaları, onlar bakardı bana ama ikisi de ameliyattaydı. Bi tanesi House'un torunsever versiyonu, bi tanesi de Afgan bi adam. Ama böyle Orphan Black'te bi tane "sözde" Hintli var ya.. Hani inanmıyoz Hintli olduğuna, adam güzel çünkü, şimdiye kadar önümüze serilen Raj ve Ranjitlerden farklı olarak bir enrike iglesyas. Bu Afgan adam da öyle. İnanmıyom Afgan olduğuna, Afgan olmak için çok temiz ve çok kibar lan! Afgan deyince gözümün önünde Usame Bin Ladinler uçuşuyo. Ay bi daha Afgan demek istemiyom.

Neyse, ben de kaldım babamın başka bir kankasına. Oturdum. 2 tane yer uyuşturucak. Birini uyuşturdu. Benim tatlı doktorlarım olsa, önce dış taraftan iğne yapar 1-2 dk bekler damaktan bir iğne daha yapardı. Damak daha hassas oluyomuş çünkü. Ama bu direk damaktan daldı, lafı edilmeyecek kadar acı duydum tabisi ama iğne fobisi olan biri için hoş değil. Sonra diğer tarafı uyuşturmak için yine damaktan daldı. Anında enjektörü batlattı mal. Yuttuğum ve üstüme dökülen acı iyrenç ilacı geç, genzime de kaçtı :') Bi kaç dakikalık boğulma öksürüğünden sonra "iyi misin" didi bana BANA!!! -_- ifadesiyle kafamı salladım. Neyse sonra bi daha iğne yapmadı oraya, didim sonra uyuşturcak heralde :::::::::) Görüyo musun saflığı yazık yavrum lan...

Uyuşan tarafı kesti, ooğ negsel kemik oluşmuş bilmemne bi şeyler dedi çok iyi çok iyi böyle olması dedi sonra kemik kazıdı. Hiç bilmiyom sen ne istiyon. Elindeki malzemeye bakıp "bu anahtar uygun değil" didi. E sen uyuşturdun kestin beni bebişim :') Başka anahtarlarla 20 dk falan ağzımın içinde oynaştı. Tabi yine dudak-yanak kalmadı. Bilmiyonuz galiba ama onlar sonsuza kadar sünebilen organlar değil :'( Öyle kan yutarkene işte doğru anahtarın getirilmesini bekledik. Gelince işini halletti diğer tarafa geçti. Hani uyuşturmadığı. Hani enjektörün patladığı :)))) Bilmiyorum muhabbete dalıp mı unuttu naptı acaba :')

Öyle canlı canlı bi kesti, bi şeyler kazıdı, beynime kadar ittirdi, anahtarla işini görüp, dikiş attı. Prensip olarak küçüklükten beri dişle alakalı şeylerde sesli acı çekmem. Kalbime gömerim. Çünkü milletin o koltukta çıkardığı seslerden çok rahatsız olurum. Acı çektiğimi belirtmek için "SEN NABIYON KODUMUN DİŞÇİSİ" subliminal mesajını barındıran ufak hareketler yaptım. Bana "tomom totlom böttö böttö" dedi. ANAN TAMAM.

Böylece 22 yıllık hayatımda tıbbi açıdan çok şanssız deneyimlerim olduğu bir kez daha kanıtlandı. Ne zaman doktora gitsem ya 24 iğne verildi, ya 2 hafta hastaneye yatırıldım, ya 15 yer delinip kan alındı ya da ameliyata alındım. Bunları biliyor ve regl zamanlarımda 6-8 ağrı kesiciyle direniyorum. Belki de gitsem poroblem var rahmimde. Ama gitmem. Çünkü orda ultrasondayken doktor bi anda neşteri çıkarıverir cebinden. Ya da hastaneye adım attığım an "Alın bunu alın ameliyathaneye" diye sedye sürerler üstüme. Kendime güveniyom bu konularda. Olduğ bitti bu yazıda sıkılmaya geri dönüyom. Bay.

5 yorum :

  1. yanağı dudağı biraz fazla çekiyoruz ama ufacık minicik daha fazla bi açıklık tedavinin çok daha rahat geçmesini sağlıyo bizim için.

    benim asiste ettiğim hoca implant cerrahisinde uyuşturmadığı bölgeye neşterle dalıp hastayı zımbalamıştı koltuğa, sen yine daha şanslısın :D


    lan ben tatlı tatlı "tamam birazcık daha işimiz kaldı melahat hanım" derken o da mı bana ANAN TAMAM diyo içinden. umarım demiyodur.
    (enjektör patlamasın diye her ihtimale karşı tutulur aslında, ayıp etmiş)

    YanıtlaSil
  2. sen ne anlatıyon ya bılokta fffffff eeööğkkk çenem ağrıdı. koysana adamın kafasına bi tane "yaşıyom ben daha ölmedim napıyonuz yanağıma" diye. İşte bu halinle seni yatırıp ameliyata götürseler de "hmm tmm olur" diycen. anan baban yok mu mukayyet olsunlar sana skdjfhskdjfhs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da yeni görüyom mikal doşaksdaspodkasdodkasd ben öyle öyle mi ameliyat oldum lan hep acaba? Aklıma deli deli sorular sokuyon.

      Sil
  3. Canım ya, neler çekmişsin sen orda öyle ya, acımadı mı adam sana? Senin de tam tersine ben de hastaneleri çok seven bir insanım ama yine de iğnelerle de bir bağımızın olduğunu söyleyemem. Dişçilerle de hiç hoş anılarım yok hani. Doktor normalde 1 iğne yaparken bana 2 yapıyor ama yine de uyuşmuyor. Ben de dedim kadına kızım uyuşmadı bir daha yap diye. Tabiiiii ki de inanmadı uyuşmuştur dedi. Başladı mı öyle ben kadını 3 kere durdum herhalde uyuşmadı diye ama takana... devam etti öyle direndim ağlamıycam diye ama ilk gün ağlama ki gün ağlama bana üçüncüsünde geldiler çattım bende kadına uyuşmadı oğluum anla diye. ama ne gezer benimki gene öyle devam etti. :D ne acıyorum şu dişçilerle başı dertte olanlara bir bilsen... Çok yazdım galiba neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acımadığı gibi, taktığı iyileşme başlığının 1 tanesi 1 hafta sonra düştü, bi de onu tekrar taktırırken acımı kalbime gömdüm.

      Ya evet var bu huy hepsinde! Bi de acıdığı zaman elini kaldır diyenler vardı. Ey gidi o el kaç kere kalktı ama ne işe yaradı acaba...Geçmiş olsun sana da :'9 Bu kötü anılarımız bi an önce gitsin aklımızdan.

      Sil