19 Mayıs 2013 Pazar

Bir vempayır dayiris incelemesi

Uzuuuun bir The Vampire Diaries yazısı geliyo şimdi. Yıllar önce internetten tanışıyo olduğum bi arkadaşım fanıydı bu dizinin. Zengindi bi de kız. O yüzden bende hep bi "zengin dizisi olm bu" düşüncesi vardı. Geçenlerde izlemeyi düşününce hemen Şizo dedi izle izleaa didi. Baktım Ego bile izliyor. Bizim faqirler izliyosa poroblem yoktur dedim başladım. Güya bi de sınavdan sonra başlıcaktım ama ben 4 sezon bitirmiş halimle burdayım lkdajsdjklasd Hep "ergen" bi dizi olduğunu düşünürken bi anda deli gibi fantastikli bir dizi olduğunu anlamış bulundum çünkü. Olmuş yani hakkaten olmuş. Her ne kadar arada birilerinin götünü kurtarmak için senaryo saçmalasa da takmayıp yola devam ediyosun.

Neyse şindi başlıyorum, 4 sezonluk spoi içerir ona göre. İlk 3e benim başrollerimi koyuyorum o zaman:

Elijah
Adamdan seks akıyor. Karizma akıyor. Ama siz tutup şunu bi kadrolu eleman yapmadınız. 1 sezonda 5er dakkadan 5 kere gösterseniz seviniyoz resmen. Ayıptır GÜNAHTIR YAA! Şöyle bi gelip "Katarina" diyo ya, işte o anlarda ben. Yolda görsem hemen eline bozuk para tutuştururum "batlatsana şu binanın camları" derim. Asilliğinde boğuluyom :')


Klaus
Kendisine olan hislerimi en iyi anlatan şey "kulağımdan öp beni gıdıklanıyım hoşnut kalıyım..." gibi anlamlı sözlerle devam eden güzide parçadır. Ayrıca bir "Çilek dudaklarına yapışıp kalıcam..." da olur. Her ne kadar Mathi kendisini "dörde bölümüş salatalık" olarak tarif etse de...Densiz be!
 Elijah'la brolove geçinseler nasıl mıtlı olcam var ya böyle bebek gibi olcam. Bi de Kerolayn şu yavrucağa bi yüz vereydi... Sürekli "yaazzzzık laaan" olmaktan içim çürüdü. Ayrıca kendine melezler yaratıp dünyayı ele geçirmeye falan çalışmaması çok hoşuma gidiyo lan şdalskdşaslkd Resmen üşengeçliğinden, iş yapmıyım diye melez yarattı adam kendine. Ayak işlerin yolluyo. Kralsın panpa.

Caroline
Dizide en çok gelişme gösteren karakter. Aptal populer sarışın olarak başlayıp, vampir olduktan sonra kızlar arasında en olgun kişiliğe dönüştü. Geriye kaldı Klaus'a yüz vermesi ldkdskdasd hem müthiş genleri olan çocuklarınız olur sizin bak diyorum, gördük zaten Klaus'un tohumları bereketli dksjdkasjd Tyler'ı da severim ama, nereye kadar olm...Klaus yani. Adam köken. The Originals'da Kerolayn olmazsa yazık olur lan... Bi de bu kıza şöyle az bi makyaj yapsanız çok güzel uzaylı olur bilimkurgu işlerine.

Stefan
Stefan'la ilgili çok konuşucam az bi yer açın. Bu çocuk dizinin mazlumu! Kimseler sevmiyo, herkesler deymın deymın diye ölüyo diye ben sahiplendim bu çocuğu, karpuz gibi aldım kollarımın altına!!! Ne deymınla ne sitefınla ilgilenirken, ezilenin yanında olmak adına sitefın fanı oldum lan ben!! Ah garibim neler çekti elena ırısbısı, kalleş deymın yüzünden! Sen git sırf kaarşim deymın iyileşsin diye Klaus'a kendini teslim et! İnsanlığından çık! Onun bunun ölümüne sebep ol! Deymınla aşifte elena işi kırıştırsın!! YOOHH YAA! Bi de neymiş, deymın da çok şey feda etmişmiş,  kaç sezondur Elena'ya olan hislerini saklıyomuşmuş. HE GÖTÜM. Her fırsatta atladı kızın üstüne sen nasıl his saklıyon!!! Sezon finalinde ikisi de tencere kapak olup sitefını bıraktılar, oh dedim sitefın boşver kız hayatını yaşa. Çat öldürdünüz bebeyi!! Yani ölecekmiş gibi gösterdiniz. Öyle sezon finali olmazdı. Hiç mıtlı olamıcek mi bu çıcık!!! Lexi'yi de elinden alıp duruyonuz, yazık lan! Şimdi duyguları bir kenara bırakıp objektifliğime dönüyorum. Stefan'ı yaparken kullanılan malzemeleri açıklıyorum: bu + bu + bu. Castin biğbır bilinen gerçek oldugundan karışımıma koymuyorum. Ayrıca şu ağlamasıyla, buna benzetebildiği için panpitom Tuğçe'yi tebrik ediyorum.  Bi de sürekli bi beklenti içindeyim Stefan'ın burnunun ucu düşücek diye. Böyle düşerken çıkarıdığı sesi duyabiliyorum bak... O ucu inceldiği yerden kopuvericek, aslında tırnak makası törpüsünü bi pık vursanız gidiverir o.

Damon

3. sezona kadar o kadar sinir olmuyodum. Sonra bi "geldi yine tipini sktiğmin" ruh haline büründüm ki. Ay böyle konuşması batıyo, yandan zorlama gülüşü batıyo, kaşlarını kaldırması batıyo...Bi şey söyledikten sonra yaptığı bi hareket var ya bunun "nası lafı soktum ama" gibisine gülüp kaş kaldırıp kafayı salladığı....Ver ver baltayı ver!!! 2 örnekle açıklarsak bu ve bu. Hiç bilmiyom ağzın oraya kadar nasıl gidiyo. Bi de buna oscarlık oyuncusun deymın diye yorum yazanlar var. Hep böyle böyle itildim zaten bu çocuktan. Allasen ne yaptı lan oskarlık?!! Herkes nasıl oynuyosa dizide bu da öyle oynuyo öf sanki vallaha bak damarım atıyo tık tık haa sinirden!! Böyle iyrenç seviyonuz insanları sonra ben sizin yüzünüzden tiskiniyom! Bi yerde çok üzüldüydüm bak içim ağladıydı o da, Elena koşarak geliyodu kendisine sarılcak sandı, sitefına sarıldı. Orda tipine içim parçalandıydı yazık :'/ Şimdi deymının karışımlarına gelirsek; dizideki şu saçı yüzünden tartışmasız bir bu. Ve genel hatlarıyla adeta bir şu.

Elena
En nefret ettiğim karakter değil, çok ilginçtir ki. Halbuki hemen allan ergeni seni beee demem lazımdı, ama bi çok açıdan takdir ediyom. Bi kere olağanüstü ekşın durumlarından hatur hutur adam kesebilmesi. Başka bulamadım dur ldaskdklasjd. Tahammül edilemez noktası da "sevdiklerim benim yüzümden zarar görüyor"kızı olması bi de stefan mı damon mı diye yıpranması. Orduyu mu istiyon be kız! Şu ketrin versiyonunda da konuşurkenki o ağzı. Ben öyle konuşsam bi tane çakarlar suratımın ortasına napıyon sen bee diye. İşte hep böyle şeyler yapabilmek için oyuncu olasım var ama üşeniyom. Diyceğim şudur ki, dizide Stelana  mı Delena mı ne diyosanız öyle aşk üçgenleri umruma değil. Ekşın falan güzel. Ha ama bir Klaus-Elijah yaparsanız hayır demem dşlasdkaisdk Klajah ;) Elaus ;) Negsel oldu lan bakın  bi ama ne tatlı durdu dlaskdsdk

Jeremy
Bu çocuktan da güzel tiskiniyodum haa. Sonra ergenliğini falan üzerinden attı bi, böyle Anna'dan sonra toparlanmaya başladı güzel olduydu. (Yeri gelmişken ANNAYI NİYE ÖLDÜRÜYONUZ Kİ BEN ÇO SEVİYODUM LAN O KIZI) Kerolayndan sonra en çok gelişen karakterdi Ceremi de. Sonra haşırt diye öldürdünüz. Resmen üzüldüm orda, Elena'nın kafayı yemesine falan. Son bölümde geri getirdiniz bi daha ölmez işalla hadi bakalım. 

Bonnie
Kodumun karısı. Ohg negsel de öldün geberdin gittin pisliq bee! 4 sezonluk acım sona erdi NİUUAAHHAAHAAA!! İşalla geri döndürmezler seni de. Gurur yap dönme bence, giden gitmiştir de lan. Bu sefer ağzını burnunu kanatmadılar, artık set ekibi olarak da nasıl tiskindiyseniz. Bunçün bi teşekkür ediyorum. Son dönemde izlediğim dizilerdeki tüm zenci kadınlar salak lan. Sonra ben sevmeyince ırkçı oluyom. Efendi zenci seçin siz de.

Matt
Bu çocuk da yazık garibim dedirtti kendine sonra çok sıktı. Yeter lan şuna bi faqir yetim sakat maaşı bağlayın daha fazla konuşmasın dedirtti. Kendine acıya acıya hık diye gidebilirdin bence. Etrafındaki herkes fantastik bi bu insan tabi, bari bir arı kostümü giydirin bi hevesini alsın. Rebekah'ya ayrı kısım açamıcam o da buraya sıkışsın bak. O kızceğiz de abilerinden vurgun yiye yiye yıprandı yazık, Matt he de şu kıza da beraber mutlu mutlu yaşayın lan. Sen o tipinle çok şey bekliyon, bulmuşun Rebekah'yı kaçırma kenks.

Başka kim vardı yia? Haa Alaric... Hep sübyancı tipi yüzünden tiskindim ondan da, ama ölünce üzüldüm bak. Geri dönse sevinirim bence. Ama yalama olur artık.  Dursun durduğu yerde. Ha Taylor'da efendi çocuk. Bi tane götü yere yakın bi kız gelmişti neymişti adı dur, heh April. Kaksın gitsin allasen tiskiniyom. Ayrıca Klajah çiftime çok güzel bir Kol kardeş gelirdi. Ama kesin siz de adını sevmeyip öldürdünüz güzelim çocuğu. Allah allaah ne demek ya dünkü varmpirler gelmiş kökenleri öldürüyo NE DEMEK! Olduğ gittim hadi.

6 yorum :

  1. olum güldüm lan! ayh çok iyi geldi şu yazın sinirlerime fdjhsdfhdgdhgs internetten uzak kalınca eğlenceden de uzaklaşmışım yazığım nys:S

    çogzel açıklamışsın karakterleri bi ekleme yapmayacam ama şunu söylemezsem olmaz ELENA TİKSİNİYOM SENDEN :)

    he bi de deymın özünde iyi biri ha ama sen sevemedin olsundu bişey olmaz kjshdfhdgs

    oldu gidiyom bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de internete arada burdan bi de feyste faqirlerin mesajlarından tutunuyom şizo. arada gelip selam çaksan da hasret gidersek. Ama biliyom ders çalışıyon. Beni sorarsan çalışmıyom. Ama bugün oturup ev işini nasıl halletcez diye düşünme densizliğini yaptım mesela dalşskdasşdkj nerdense bu güven.

      Deymın özünde iyi bak, sever gibiyken dizimag yorumcuları yüzünden tiskintilendim zaten kahrolmayasıcalar.

      Oldoğ optm ttlm by

      Sil
  2. Deymın deymın olmasaydı severdim keretayı. Lost'a sarma sebebimdi lakin çok izleyemedik kendisini oralarda. Bonnie nin de öldüğünü bilmiyordum 3. sezonun başında ara vermiştim diziye. Neyse iyi olmuş sevmezdim zaten kendisini. Cadısın taam da ne bu haller hareketler. Bırak allasen!
    Elijah! Adını söylemek bile güzel. kuul kuul ismi var adamın asil desen asil karizmatik desen karizmatik. Tanrım benim yanıma yolla onu!
    Ders çalışıyordum yazın ilaç milaç neyse onun gibi geldi. Tenks.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lostta başladıydı benim deymın tiskintim şlşfsşlkdfsdf Vampire Diarieste daha sever gibi oldum bile.
      He diğ mi her şeyi ben yaparım cadısı bee iyi oldu oh.
      Hadi kolay gelsin :B

      Sil
  3. Sen ne ara ısındın da üzüldün Ceremiye olum hadi ordan ölünce bi oh çektin yedi düven duydu o içindeki ohu kimi yiyyon ki sen acaba? Ay sen çom değiştin Bırcı acaba tivitırı kapadın ondan mı S:s:s Bonnie'yi nefretliklere alcağdın ceremiden ilelebet tiksinceğdin felan taam Matt de meeh dedirtti ama bence tiksinçlikte bonnie zirveye oynardı asdmasşldm taam seni eleştrimek bana düşmez densizim çünkü ben dörde bölünmüş salatalığa tuz ekcen bele Bırcı muah miss gibin yiyicen bi ara nar ekşisiyle deniyim dur ben bunu salatalık salatalıklığını bilcek öyle dağdan gelip de bağdaki karşinin rolünü çalmıycak!! Haddini bilcek haddini.
    ooh bi güzel spoilendim allah ço şükür son 2 bölüm kala yine spoiyi yedirttin yarappim allah razı olsun hiç spoisiz komadın beni karşim şalsdmaşlsdm bonnie ölüo ceremi dönüo ele mi allah kahretsin sizi gidiş gelişi bozdunuz iyice gari her ölen "ok cnm akşm yemekte grşrz" diyip gitcek ışığa he.

    YanıtlaSil
  4. Oh çekmedim tağaam mı!! Sor tuğçeye sor! Kız benden tiskiniyo ceremiyi sevmeye başladığım için şdaksdaksdlaksd
    Bonnieyi seviyom mu demişim ki şimdi bana niye Bonnieyi kötülüyon lan dalşskdalskd kodumun karısı geberdi demişim işte.
    Salatalık muabbetinden bi kez daha anladım sen çok sıkılıyon dalskdasdşkasd
    Niye okuyon sen bitirmeden ay heycanı kaçtı aaay dlaksdaksd

    YanıtlaSil