2 Nisan 2013 Salı

Yine çok sosyalliklerdeyim

Önce bi Ygs olayına açıklık getireyim. Sonucumu kimseye söylemeyi düşünmüyorum. İyi mi kötü mü onun hakkında da yorum yapmıcam. Lys'ye kadar "ha girersin sen ya" ya da "o puanla biraz zor" temalı yorumlardan kaçınmak için yapıyorum bunu. Çünkü sınavlarda stres yapmayan ben, çevre etkisiyle göt uçuklatan bi strese girdim Ygs sırasında. Onçün şimdiden anlaşalım çucuklar.

Şimdi son gittiğim filmden bahsetmek istiyorum.

İzlediğim en klostrofobik filmdi sanırım bu. Çok fazla korku filmi izleyen biri değilim, izlediğim zaman da kendimi emniyete alıp korkmama izin vermiyorum. Sürekli tetikte izlediğimden korkamıyorum. Ama işte beele  daralımlı bunalımlı filmlerde ruh halim çöküntüye uğruyo resmen. Yani genel olarak oldukça ürkütücü diyebilirim film için.
Konusu da klasik, cinayet işlenmiş bi eve taşınan yazar ve ailesi, desek yeri. Bu yazar evde bazı videolar buluyo, hepsinde farklı şekillerde işlenmiş cinayet görüntüleri var. İşte filmin en bunaltıcı kısmıydı bu videolar.
Bu cinayet videolarının fonunda öyle müzikler vardı ki hala korkuyorum bak! Resmen kulaklarımı tıkadım, çığlık atasım geldi yeter diye. Hem videoların o daraltıcı karanlık görüntüsü hem de ayinsel seslerle (müzik de diyemicem) resmen ruh emici öpücüğü yemiş kadar oldum.

Bu da normalde beni korkutmaması gereken ama öyle savunmasız hale gelmişken "anaaannsnsss" dedirten bi sahneydi, görüntüdeki sevimlilik konuda da geçen Pagan tanrısı.

Filmin en "haaydee tamam yeter lan" dedirten kısmı karı-koca kavgası yaşanan sahneydi. 3 saniyeliğine sahneye girebilmek adamın ensesine bi tane çakabilmeyi çok istedim. Ayrıca bu kadar gerizekalı 2 tipten ancak bu kadar gerizekalı 2 çocuk çıkabilirdi. O kız çucuğunuza bi öğretemediniz mi her şeye gıdısını çıkarıp bakmaması gerektiğini! Hııy sinir pislik! Hele oğlan. Bak bi gifini koyuyorum.

Böyle oğlum olsa ağzını burnunu kırarım. Ne demek "gece terörü" hastalığı var bikbikbik! O omzuna kadar gelen saçlarını bi kesseniz hastalık falan kalmaz! 12 yaşında bebenin benden uzun saçı var ne demek Mogli misin sen ne demek! 

Genel olarak bakarsak, film tarafından çok pis ürkütüldüm. Devamı da gelecekmiş sanırsam, gitmeyi düşünmüyorum bi daha o kadar daralamam. Ya da sesini kapatır evde izlerim. Çünkü o ürkütmenin %80i müzikler yüzündendi :')')'))


En son Tanrıça'ya başlamıştım. Kitap fuarında serinin 2. kitabını da aldım araya 3-4 kitap soktuktan sonra devam edicem. 
İlk başlarda yavaş ilerlese de ortalarda bi kaptırdı gitti heycanla kitap. Bu Kate denen kızı sevmemiz mi gerekiyodu? Şahsen sinir olmaktan yıprandım. O "ben kimseyle çıkmam", "ben elbise giymem" tarzı cevaplarına kafa atasım geldi hep. Ay bi de mis gibi fantastiği bulmuş gerizekalı İSTEMİYOR YA İSTEMİYOR! Yok o balo kıyafetlerini giymem, yok yemek yemeyi bırakmam salak salak tavırlar bi şeyler. Meeeh lan! Ben de bundan sonra "ayy fantastik mi asla!!! Hayatımı çok seviyorum cınım benim muck oy yirim" takılıcam olm. Hep böyle gerizekalılara uğruyo bu işler.
Ayrıca da hayatım anime-kitap karakterlerine aşık olmakla geçecek gerçekten yazık artık :') Henry diyor ağlayarak uzaklaşıyorum.

4 yorum :

  1. Hiç olmadı iyi ya da kötü diyeydin. :/ Nese sen de haklısın. Biz desteğimizi sürdürelim yine.
    Yazının devamını okumadım. B-)

    YanıtlaSil
  2. Bu bilgiyi almadanda yaşabiliriz bence skjdhfkjsdf Ganbatte :D

    YanıtlaSil
  3. ben filmin afişinden tırsar izlemey yeltenmezmişim hiç asdhgfdh uzun zamandır korku filmlerine kapattım kendimi, çünkü günlerce uyuyamıyorum :)

    kitap karakterlerine aşık olmak tüm faqirlerin kaderi kaarşim.. kabullenelim ve tadını çıkaralım jhgfdsdfg

    YanıtlaSil
  4. film yeni mi vizyona girdi la? olm ben bunu kaç ay önce izledim ya la buraya bu kadar mı geç geldi O_O -hee internetten indirdim ailecek izledik-
    ben o kadar korkmadıydım oysa da bu benim zaten korku filmlerinde http://kimindebus.files.wordpress.com/2012/12/9gag-poker-face.jpg şu tiple izlememden kaynaklanıyo olabilir :')

    hee benim de öyle çok kalbimi açtığım karakter var hımınıkıyım biri bile kanlı canlı karşıma çıkmadı zaten çürüyüp gidicem pc başında ya da kitaplar arasında ahh ah lsjfbşdfgbfşlhdsghfjdkhd

    YanıtlaSil