2 Nisan 2013 Salı

Nasıl sıkılıyosam :') yazdıgım yazıya bak

Bak geçen heves ettim kozmetikli yazılar yazıcam diye, 3 kuruşluk bilgimle, hatta bilgim bile diyemicem denediğim şeylerle konuşcam burda. Zaten bilgiye ne gerek var olom alıyon sürüyon işte -_-
Watsons'ta şu maskeler 1 liraydı. Hep mi öyle indirim miydi bilmiyorum. Ama baya yağmalanmıştı.

Kalanlardan aldım ben de.Çikolatalı ve kayısılı olanı denedim henüz. Tek kullanımlıkmış diyolar ama bunları tek kullanmak için yaba gibi suratının olması lazım! O 2 paketi 6şar kere kullandım hala da duruyolar. Daldım suratıma hıyaa bitirecem seni diye çikolatalıya ama yok bitmedi yine :')''))

Bakın bu da güzellik. Hepiniz serbestsiniz suratına bok sürmüş demekte. Özgürsünüz faqirler eğlenin koşun!! Alnıma hiç sürmüyom ama mesela çok üşeniyom yıkamaya alnımı ğdoaskdposkdsd
Ayrıca bu çikiletalısı eele bi güzel kokuyo ki tadına baktım bi, tadı yok. Az önce yalan yanlış bilgi olmasın didim bi daha baktım yok gerçekten :') Ama eele bi kokuyo ki yesen puding olcakmış gibi.
Bi işe yarıyo mu dersek bi boka yaramıyolar bence. Arkasında "kalabalıklar arasında farkedileceksiniz" bile diyo ama maske surattayken çıkarsak diye bahsediyo sanırsam. Suratımı her gün buhara tutsam da aynı işlevi görür bence bu maskelerle ama olsun ben eğleniyom yaparken tek sebebim o.
 Ay bu da benim ilk kozmetik yazımdı işte dkoaspoaskdaosdk daha da yazmam gibi. Dursun burda çeyizlik.

20 yorum :

  1. İlk kozmetik yazın hayırlı olsun :) Çok gülüyorum yazılarına yaa :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok sıkılıyorum Burcuu :'(
    Bir blogta okumuştum. Çikolatalı maske çok güzel yazmıştı. Gratis'te Güney Kore menşeli sümüklü böcek maskesi var. Ablamınkilerden çalıp deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneeee ben de alcam fiyatı iyiyse merak ettim :B

      Sil
    2. Sümüklü böcek maskesi bana yaramadıydı ya bide oksijen maskeleri var nnarda kötüydü.. Ama bunnar iyi düşmüş bırcı 4.99 falandı ilk geldiğinde bi ara 2.99 du.. Ama yanıyomda korede bunnar eşantiyon olarak besava verilio biz parayla alıoz ya ona yanıom :(

      Tadına bakaydın neden çikolatalı demişler :D kokusundanmı tadındanmı :D

      Sil
    3. Demet sümüklü böcek maskesi için güzel diyorlar. Ben de hep başkalarının lafını diyorum neyse :D
      Fiyatı 2 veya 2.50 TL olması lazım Burcu.

      Sil
    4. vay aanasını 5 lira mıymış!
      Baktım diyom ya dimet tadına. Sen okumuyon bence dşaskldaposdk 2 kere baktım dedim bak hatta. Tad yok koku var.

      Sil
    5. höff orasılarını görmemişim kldfgkjhdf

      Sil
  3. zaten hiç farkedilmiyomuşuz gibi kalabalıkta bide bunun yüzünden mi farkedilcez istemez

    YanıtlaSil
  4. ben maske kullanmaya korkuyorum yüzümü delik deşik edecek diye.. hep annemin yaptığı kil maskelerini, avokado maskelerini falan yapıyom.. iyi gibiler.. kil yüzümü kızarttığı için pek tercih etmiyorum ama avokado iyi hoş.. nemlendiriyo cildimi :)

    yazın kozmetikli olduğundan seviyemi koruyorum gördüğün gibi :) canım çok güzel çıkmışsın bunu profil fotoğrafın yap :) der giderim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ilk paragraf sen değil zaten. İçin yımşımış böyle.

      Ay canım teşekkür ederim ya :))

      Sil
  5. Fotoğrafa bakıp bakıp gülüyorum.
    Gülüyorum.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Hala gülüyorum. adsgsadgsbvaşdsbfalsdfbvasşkdşkzfbvaşkgfad

    YanıtlaSil
  6. LAAAHNN ben geçen 4 tl verdim o böğürlenli çilekli gibin olana *-* ama 1- baya güzel bişeymiş daha önce denediklerime göre *-* 2- cidden 847239840 kullanımlık maaaaşallah... kapatma şeysi olsa saklayacaktım ama yarısından çoğu biraz evde gezindi sonra çöpü boyladı. Kurumuş muydu falan onu da bilmiyorum eyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii 4tele mi yazık laa şslkalskdajksdjad şu ikisi biteydi diğerlerine geçcektim ama...
      Ben tel tokalarla tutturdum kurumasın diye.

      Sil
  7. sümüklü böcek maskesi mi dediniz? yapmayın etmeyin lan. yüzünüzü yıkayın bol bol, krem sürün, bitkisel mitkisel ürün alın ama lan yazık değil mi hayvanlara
    :"(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümüklüböcek görünce eziyom ben mikal.

      Sil
  8. Yaa ne komik bişeysin sen çok güldüm yazına :) takibindeyim bana da beklerim modalianlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Mimlendin canım. :)))

    http://otakuandbookworm.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok hoşmuş o mim :')') En kısa zamanda masaya yatırıcam :B

      Sil