20 Nisan 2013 Cumartesi

Mim: Kişisel Birşeyler

Şöyle mimler yüzünden yeminle kişiselimin çok az olduğunu anlıyorum. Artık daha da üzerlerine ekleyecek bi şeyim kalmadı, hep aynı cevaplar :') Bu kadar demek ki kapasitem.
Şeyma'dan gelen mimi cevaplıyorum:

1- Eğer düğünün olacak olsaydı, nasıl olurdu?
Olacak olsaydı güzel olurdu bence. Soru çok "keh keh nassa olmayacak" anlamı içinde. Üzüldüm, kırıldım. Bundan bi 4 yıl öncesine gitsek "evlenmem ben yea öyle saçma şey mi olur" insanıydım. Sonra 1-2 yıl önce evlenceğim adamların listesini çıkarıp top list oluşturmuştum kendime (kişilik oturmamış ki). Her birinin düğünü de farklıydı. Hatta bi tanesi vegasta yıldırım nikahıydı ve o sırada ne giyceğimi kararlaştırmak için kız giydirmece oynadıydık :'(. Bu yıl, evleneceğim adamı bulup, çok salak olduğumdan ben az biraz, kaybettiğim içün, bundan beyle 15 kediyle Japonya'da yaşlanmayı düşünüyorum. Düğün müğün YOH!

2-Yolda yürürken sevdiğin idole rastlasaydın vereceğin tepki ne olurdu?
Normal ünlüleri görünce çok heycanlanıp birbirimizi dürtüklüyoz (fox tv dizi bebelerine kadar) ama "sevdiğin" lafı girince işin içine bilemiyorum. Bi de rastlıyorum yani, gidip bizzat görmüyorum. Donup kalırdım ve bişey yapamzdım gibi. Yaşanan olaydan 3 ay sonra ben: 
3-Bir dizi karakteri olsan hangisi olmak isterdin?
Çok zor :') Friends'te Monica olurdum çünkü mutfağı ve terasının önündeki cam çogsel. Himymde herangi biri, çünkü ortam çogsel. House olurdum evi çogsel :') Tbbt'de sheldon ya da Leonard olurdum oyun konsolları çogsel :') Doctor Who'da yanına yoldaş olurdum :') Sherlockda Molly olurdum. Yeter.

4-Sence ben nasıl görünüyorum? 
Görünmüyo olsan ilginç bi soru olurdu mesela, ama şu an için bi şey diyemicem. Görünemediğin zaman gel litfen.

5-Hayatın bir senaryo olsaydı ve senaristi sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın?
Bunu yazmazdım allah belasını versin bı ni yia der yakardım. Bi kere bu kısım net. Şöyle yazardım, kimsenin "aile" olarak yaşamadığı, büyülü fantastikli bi gezegende..Cümleyi bitiremicem ama gerisine gerek yok bence ::::)

6-Hep yaşamayı merak ettiğin, bir gün mutlaka bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?
Bir sürü vardır helbet şimdi aklıma getiremiyorum. "Japonya'da yaşama duygusunu" dadmalıyım bence :') 

7-Eğer olanaklarını göz önünde bulundurmadan, hiç bir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?
Şu anda da olanakları göz önünde bulundurmadığım için gül gibi bölümü bırakıp işsizliğe yelken açtığım için ne desem bilemedim şladskdajsd Tsunami kabusum olmasına rağmen dalgıçlık isterdim, gidiyim neyşınılda diskavride çalışıyım. Nebliyim bol gezmeli görmeli keşfetmeli meslekler ossun.

8-Seni benzettikleri bir ünlü şahıs var mı?
Var tabisi. İlk benzetilmem ben 7-8 yaşlarındayken annemin iş yerindekiler tarafından yapıldı. O zamanlar akşamlarımızın keyfi "Çarkıfelek"in hostes kızı Özlem Yıldız vardı. Ona benzetiyolardı. Bilmiyom nasıl ve ne şekilde ama...
Sonra çocukluk arkadaşım benidövenahmet, 8-9 yaşlarındayken bana "sen şeytan filmindeki kıza benziyon" dediydi. Hala bilmiyom kız kim dur bakcam.

Demek bu ikisinden birine benziyom ahmet, sen niye böyle açık kapılar bırakıyon... Ama kızın normal hali hakketen benim küçüklüğüme benziyo, ahmet döver falan ama öyle şey yapmaz!
Aynı yıllar içerisinde bi gün yaz kampında ortak salonda (bunu deyince hep bi hogwarts) tivi izlerken arkamda oturan teyzeler aay bak bu kız gülşaha benziyo demişti. O sıra, gülşahın, filmin sonunda inşaattan babası-anası tarafından kurtarıldığı film vardı. Bu benzetme ben lisedeyken tekrar gün yüzüne çıktı. Sınıfta 2 oğlan çocuğu bi şeye birden çok gülüp derste hocadan "söyleyin biz de gülelim"i yemişlerdi. Beni gülşaha benzetmişler de, bunu dile getirince bi daha yarıldılardı. Hayvanlar! Komik mi haa komik mi!!!!!
Sonraaağğ, biricik panpitom Tuğçe'nin beni Cher'e benzetmesi... Eli vicdana koymak yok hiç...
 Ama sonradan çok doğru bi benzetme yaptı, "anaaa andırıyom lan evet" dedim. Aha da buldum:
Bak bu kız exorcistteki kızın büyümüş hali gibi haa aslında. Demek ben bu seriye ait bi insanım tamam artık.
Geçenlerde Şizoda bi kıza benzetti ama kim bilmiyom bak güzeldi o tüh neyse dkladajsdds

9-Farklı bir bedende dünyaya tekrar gelecek olsaydın, kimin görünüşünde gelmek isterdin?
Yine kendi görünüşümdemklajsdalsdaskdjkj BIRAH ALLASEN!
Ofkors Kate Winslet! Kadın gibi kadın!

10-Karşına çıksa en çok tiksineceğin şey?
Tiskinme üzerine poroğramlandığımdan bi düşünücem, aza indirgicem bi dk. Dobby demek istiyom ama ölmüşün arkasında da şimdi... Ay bilmiyorum höf çok var lan... Mesela yemekhanede her gün gördüğümüz, vücudundaki kıl oranını yetersiz görüp çok saç ve çok sakal bırakan arkadaşlar...Sürekli yemeğimde sizi arıyom. Böyle solucan, kurt şeylerinden de aşırı tiskiniyorum. Yok buna net bi cevap bulamıcam kafam bulandı aklıma getirdiğim tiksinmelik şeylerden.

11-Hayallerine konuk ettiğin prens nasıl biri?
Bu yıl evlenmeye karar verdiğim çocuk bence. Bir annesiyle alışverişe gidip poşetlerini taşımasına bakar.

12-Bize giyim tarzını anlatır mısın? (merak ediyorum şlkjh)
Rahat ve kokoş olmayan şeyler. Ama salaş da değil. Fosforlu şeyler değil ama bi daha nefret söylemi yapamam bu konuda biliyoz ki mikotun fosforlu atkısı var dşalskdasdalskd

13- Bizimle seni en çok etkileyen film/dizi sahnesini paylaşır mısın?
Bi önceki mimdeki film sahnesini buraya dahil edebiliriz. Ama dizi konusunda sürekli değişir.

Bilmiyorum mimi kime yollıyım? Çok soru-cevap mimi doldu artıkın kimseyi sıkmamak adına isteyen gelsin alsın diyorum.



11 yorum :

  1. enee yine mi evlenmeye karar verdin la sldjbsşldfjfglsjdfgbdsfgdç. oysa ben senin kaderinin bir gün tekrar karşına çıkacak olan ahmet olduğuna emindim gibi lfbşlfgbfşlgjdghdfg.
    merak ediyorum ne zaman "olm niye bunu okuduk lan" diyip açlıktan ölücez :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dipasldişaskldşlaskdalşksod allaşgına hergünümü itilmişle kakılmış gibi geçiremem şiymaa!!!

      Sil
  2. Aha eğlenceli yazı ゚ω゚)ノ

    YanıtlaSil
  3. ay bırcı ben hiç zahmet etmeyip de bloğuma ahanda benim bu mim hakkındaki cevaplarım diye link mi şaapsam acaba bazı cevaplar hariç ama lsdnflskdnfdksf neyse ben bunu bi şaapim.

    sdmfşsldmfşlmsdfmlşfmdslfşdlsmfşl Benzetilme olayına gülüom ve evet çok komik karşim komik mi demişsin ama komik yani (vampayır dayeris tüm espiri anlayışımı söküp alıo benden bırcı gene üj bej bölüm üst üste seyrettim alt üstüm ::''''))))
    Ben denişikli kimseler bekliyordum olm bu hayatın içinden olmuş bak hayaline dahil ettiğin prensin felan lskfnsdkflkds taam karışmıom ben öpüom gözlerinden çok görşürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç çok farklı cevaplar beklemiyom zaten ben ikimizden kaarşim :B
      dlşasdaşsdkoojsmdlkasj artık eele bi kırdım dizimi cam önünde koca bekleyen kız kurusuyum demek ki hiç denişik şeylerde gözüm yok

      Sil
  4. ayy bişi diyip kaççam
    seni benzettikleri kişilerin hiç biri birbirine benzemiyo laa adsdfaaadsaf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cşlzkscşaslkczoxck bi boka benzemiyom demek nasıl bi karışımsam :')

      Sil
  5. yolda yürürken ben de aniden görsem donar kalırdım ve ivit 3 ay sonra kuul ağlamalı değil ama salya sümük ağlamalı olurdum.. leonardo çok kuul ağlamış orda, beni temsil etmiyo yazık:S

    hakketen ekzorsist kıza benziyosun burcu, şimdi de benziyon yani bence.. senidövenahmet doğru bi tespit yapmış dsjkjdhfj cher skdfjjdskajhdfjhdskasjkdhjfjhd yassııkk arkadaş olcan bi de tuğçe yassııkk:S:s:S benim benzettiğim kız da supernatural'daki kızdı.. benziyon ona da ivit..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm buna niye kuğul dedin amaşdoaksdpsodkasdpos öf çok gülüyom ağlayan leonardolara.

      ekzorsist haline benzetiyon galiba insan haline değil de :S.s. öyle anladım yani ben nys...

      Sil
  6. kahvenin üstündeki kıza benziyon lan. Tuğçe mi dediydi? eh kız tanıyo seni. Cher'e de bişey demiyom. küfür etseymiş daha iyiymiş. silip engelle bence onu dsfkjhsdhjf

    Friends'den de gidip uyuz Monica olmayı seçmişin ya bişey demiyorum nys. Senden çogzel Joey olurdu aslında. bi düşün bunu derim sdkjfhgshdf

    he ben o fosforlu turuncu atkıya bi de ponponlu turuncu külah aldım, takım oldular. konuşmuyoruz bunun hakkında şüşş taam sfjhsdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm kahvenin üstündeki kız diyince çok imgesel şeyler oldu bak kafamda orda bi "kahve reklamındaki kız" demediiğin için lkçadsçdajdlasd

      Friends feyvırıtlarım Ross Joey hattası tepkileriyle Rachel zaten. ama ben mutfağı istiyom joey olsam monica elletmeyecek mutfaga daksljdasjkld

      ğodkapsodkıaspdoasğdppajısdaposdıkağsdokaspod lan eline vurcam bi görsem seni fosforlu alırkene...tüm fosforlu alanları çevircem bundan garı.

      Sil