12 Nisan 2013 Cuma

Liebster Blog Award #2

Sevimli Hırsız http://otakuandbookworm.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award-2.html şurda görüldüğü üzre beni seçmiş saolsun :'3 İlk defa böyle bi blog award şeysi yapıyorum. 

Bu resmi her blog kullanmka zorunda imiş ve kendimiz hakkında 11 bilgi verip mimlendiğimiz kişi tarafından yöneltilen 11 soruya cevap verip 11 soru da biz soruyormuşuz.

En zor kısım olan 11 bilgiyle başlıyım elime geldiği gibi yazıcam.

1) 10 yaşından beri (2001) Harry Potter'la yatıp kalkarım.
2) Manyak gibi anime izlemeye 2 yıl kadar önce başladım. (Sebebimsin tüyçe)
3) Türkiye'de hele ki Ankara'da yaşamaktan tiskiniyorum. Vatanseverlik ıvırtılarıyla beni meşgul etmeyin allaseniz.
4) Aşırı bir kış insanıyım. Yaz sevenleri samimi bulmuyorum şdkasjlkasdj "ay yaz gelsin yiaa" diye çırpınırsınız ama sonra "höf bu ne sıcak" dersiniz siz böylesiniz işte. Ama kış seven adam "ohg gönder yolla soğuğu karı" der.
5) Kış insanı olmama karşın, buzdan aşırı  korkarım, 10 yıl önce başıma gelen ve hayatımı etkilemeye devam eden kol kırma olayım yüzünden.
6) Çok önyargılıyım.
7) Arkadaş edinmeyi sevmem.
8) İnsan ilişkilerinde iyi değilim, birileriyle konuşmayı habersizce kesebilirim. Çok düşüncesizim galiba lan ama  uğraşmaya vakit ayırmak istemiyorum. Ama sevmiyorum lan insan sevmiyorum ne yapıyım.
9) Biriktirmeyi, saklamayı, arşiv yapmayı çok severim. Parayı bulunca çok yatırım yapıcam bu alanda. Şimdilik fakirce takılıyorum.
10) Beklemediğim anlarda tanımadığım ya da az tanıdığım insanlar bana bi şey deyince karşılık olarak verdiğim cevaplardan genel olarak 3 yıl kadar "salak nebçim konuşuyon yaa" diye pişman olurum. Ne konuşacağını bilemeyen zavallılardanım :')
11) Parayı çok severim. Kendisini öpüyom burdan anangillere selam :*

Sevimli Hırsız'ın soruları:
1)Hiç anime izledin mi? İzlediysen favori animen?
1 tane yazamıcam, Rose of Versailles, Nana, Vampire Knight, FMA: Brotherhood, Gintama, Danshi Koukousei no Nichijou.

2)Kitapların filmlere uyarlanmasını doğru buluyor musun?
Doğru kişilerce uyarlanırsa, evet. Mesela bir Harry Potter bir Lord of the Rings bir Hobbit... Çünkü kitabı okurken benim kafamda kurduklarımı sonra filmdekiyle karşılaştırmak çok eğlenceli. Buna karşın Hunger Games...Nedir o allaşgına? Kitabını okumadım ama filmi izlerken "kitabın içine etmişsiniz" dedim. Tam tersi durumlar da var, Pride and Prejudice, film kitaptan çok daha iyi bence :')

3)2013 yılında kaç kitap okuyacaksın?
40 olarak belirledim. Bu sınav işleri yüzünden hep...

4)Elinde okunacak kitap olduğu halde yeni çıkan bir kitabı hemen alır mısın?
Hemen almam. Elbet okuycam. Meraktan kudurmuyosam beklerim, indirimler fırsatlar gelsin diye. Mesela JK Rowling'in kitabını almayı reddediyorum, çünkü kışın okumak istiyorum. Aylarca kitabın çevrilmesini bekledim, kışı da beklerim. Ama elimde okunacak kitap varken kitap alırım. Şu an bana bakan 35 kitap var.

5)Anime/Dizi/Film/Drama'lardan sevdiğin bir sahneyi bizimle paylaşır mısın?
Ay bu çok zor ama. Du bi düşünücem. Animelerden hiç seçemedim ha bi koymaya başlarsam blogu kapatmak zorunda kalırım. O yüzden bi film bi dizi yapıcam.
Hayatımın aşkısın Mr. Darcy :') Since 2003 :'''''''') 

My Mad Fat Diary'yi 4 bölüm izledim son 2 bölümü saklıyorum hala :') Kıyamıyorum bitecek diye. İşte o 4 bölümde hayatımın 2. Darcy'si olarak atadığım Finn'in şu sahnesi! Bilirsiniz ne kadar yımrıh, kırık burun, elmacık kemiği çiziği, yara bandı hastasıyım. Ayrıntılı blog yazımı ve gifleri MMFD bitinceye saklıyorum bak aha kayıyorum sandalyeden aha da gittim...

6)En çok güldüğün ve en çok ağladığın kitap neydi?
Ben ne manga okurken ne de kitap okurken gülemiyorum bozuk muyum neyim ya. Ha bak ama bi kaç tane geldi aklıma, Onur Ataoğlu'nun Japon Yapmış kitabını okuyorum ama uzatmalı olarak, hemen bitmesin diye. Adama hastayım! Japonya'ya gidenlerden nefret ederim "haketmiyon sen pislik" derim, özellikle bilirsiniz şu ünlü bloggerımız yımırtasız var... Ama işte bu adam! Yani gitsin ve ordan kitap yazıp dursun! Bu kadar mı bizim gibi anlar Japonya'yı ve anlatmaya çalışır, bayılıyorum!
Son okuduklarımdan aklıma gelen, Harlan Coben'in Kayıp kitabında şöyle bi bölüm var:
Yanında küçük bir levhada "Berland Ekibi" yazan bir kapının önünde durduk. Ona baktım.
-Soyadınız Ekibi mi?
Ben buna şdajosdpıoasdjaşsodıjasdopajsdoıasjd diye gülüyom mesela. Bayılıyorum lan bu iğrenç esprilere fakir gibi!

Ağladığım kitap; Harry Potter bi kere dşlaskjdajsd Hedwig, Dambıl, Snape, Fred, Lupin... Lisa Klein'in Ofelya'sı en başucu kitaplarımdandır. Küçükken okuduğum Kırmızı Eğrelti Otunun Büyüdüğü Yer kitabı da aklıma geldikçe üzülürüm nedense. Manga dersek de bu konuda bir numaram Watashitachi no Shiawase na Jikan.

7)Hayatında UNUTULMAZ dediğin bir an oldu mu?
Hiç bi şeyi unutmuyom ki ben zaten o yüzden net bi cevap veremicem :B

8)Kitapların hayatındaki öncelik sırası nedir?
Şöyle ki 1.Harry Potter-Japonya-Kitap-Anime 2.Diğerleri

9)Hiç -kesinlikle- bu karakter benim dediğin bir kitap karakteri oldu mu?
Yok, hiç gelmedi aklıma :'/

10)Bir kitabı yorumlarken nelere dikkat edersin?
Hiç bi şeye dşaskdjalskdj zaten öyle şeyler bana gelmez, elime geleni yazıyorum klavyeye kafa atarcasına.

11)Kitap yorumu yapmak profesyönellik ister mi?
O işlere karışmam ben büyükler anlaşsın aralarında.

11 soru arıyorum allah yareppi çok zor...
Sorular:
1) Yaşadığın en fantastik/gizemli olay?
2) Zamanda ileriye mi geriye mi gitmek isterdin, nedenleriyle birlikte alırsak..
3) Hoşlanmadığın insanlarla konuşmaya devam eder misin?
4) Yurtdışında yaşamak mı isterdin, yoksa gezip görüp geri dönmeyi mi?
5) Keşke şu konu hakkında çok bilgi sahibi olsaydım dediğin bi şey?
6) En çok ne alışverişi yapmayı seversin?
7) Çocuğun gibi sevdiğin kitap-film-dizi-anime-şahıs?
8) Hayatın film olsaydı kategorileri ne olurdu?
9) Shire mı Hogsmeade mi?
10) Doğaüstü bi güçle birilerini öldürebilecek olsan öldürür müsün? Ya da diriltebilecek olsan, diriltmek istediklerin kimler?
11) Doctor Who gelse atla bebek zamanda mekanda yolculuk edelim dese cevabın ne olur?

Şimdi ödülü 11 kişiye dağıtıyorum çucuklar.
Mikalzia, Mathi, Şeyma, Şizo, Ego, Demet, Eva, Voodoo Baby, Mildred Hubble, Stardust, Astrea. Hepinize tek tek haber de vermem gerekiyomuş onu da halledicem tamam :') Görüşürüz.

17 yorum :

  1. neyy benden de mi nefret ediyon çoh kırıldım şuvan dasdsfdasf
    Zor sorular sormuşun laa ama yine nefret etsen de hatrın için yapmaya çalışıcam, nefretimi de alıp gidiyom kalbim kırık yüreğim buruk dasdasdsadasfd
    hoff ne çok nefret dedim kendimden nefret ettim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde diyom nefret ediyom diye? odpaskdpıasjd bulamadım şuvan... Yaz insanını mı diyon? Sen niye kırılıyosun bebişim ama litfen kalbimdesin...

      Sil
    2. haa Japonya'ya gitme meselesini diyon doasjaodıjads ona açıklık getiriyim. Nefret etmemek için o yazılarınızı okumuyom olm!!!!! Düşün fedakarlığımı!

      Sil
    3. Hııh hiç ikna olmadım fedakarlığına dasdsafdsa nese ben senin kasteddiğin blogu çaktımdı
      Ayrıca da bahar insanıyım dasdafdadfas

      Sil
  2. Yine mi kendimi ifşa etmelik sorular ya :S nys :s madem merak ediliyorum :S
    işşallah kısmetse bi ara yazcem bebeğem. Yine mimliycek adam bırakmamışsın negzel negzel oh oh. Yannız son soru çok kolay olmamış mı? Soru uyduramadın demi ondan koydun onu oraya. Yaz insanını samimi bulmuon ya bloğa yazcem ay lev yaz diye görcen postuma yazcem hem de en ideal yaz insanıyım diye ehe ehe :'')))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz insanından bahsederken aklımda hep sen vardın mathi lşdkajsdlaksjdasdk
      Öf son soruya "ben hayatımı çok seviyorum" diycek adamlar tanıyom. Onları ortaya çıkarıp bir bir mimlemek için koydum o soruyu ldşaksjdloıasjdo

      Sil
  3. Lan biz kime yollaycaz peki mimi sjdkfhhsgjdf bırakmamışın kimseyi :3 bi de bu mim bitmedi mi yav sürekli dönüp duruyo? sen ödül mü aldın bi de ne ödülü o, bilip bilmeden tebrik etmeyelim şimdi dsjhgfsdjhf hiçbişey de anlamadım lan ben, yaşlandım iyice...

    Kış insanısın, parayı seviyon, fakirsin, anime ve kitap ta gırla sende. arkaaş olalım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olom 11 kişiye yolluyok diye el mahkum.. şkdjasodıasjdasd Bu ikincisiymiş her yıl mı oluyomuş ki noluyomuş bilmiyom. Ay manevi ödül lan heralde bilmiyom para dışında ödül kabul etmem yoksam...

      Bileqleri kesip birleştirek mikal :')

      Sil
  4. Ahahah! Cevaplar için teşekkür ederim canım. Çok güzel olmuşlar. Ben bilhassa animelerden senin dolu dolu gönderilerini bekliyordum ama T__T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o işin içinden çıkamazdım yooğ yooğ böylesi hepimiz için daha iyi :B

      Sil
  5. hem cevaplarına hem de sorularına bayıldım (: bu arada kesinlikle Watashitachi no Shiawase na Jikan <3

    YanıtlaSil

  6. Son soruyu cevaplamak istiyorum.^^ Yıllardır bekliyorum Doctor gelsin de gideyim diye. Neredeyse hergün Tardis in sesini duyarmıyız diye kulaklarımızı açıyoruz filan şimdi farkettim de ezik miyiz lan biz? adshdsalfjfshd ^^

    Bir de buraya şölee not düşeyim: "mim alınır" (ama onbir kişiye çıkmaz^^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tardis beklemeyip hayatından çok memnun olanlar var asıl onlar ezik dlşaskdaksjdasd

      Sil
  7. Bu ödülü kaç oldu alışım la? Her yıl baya oluyo bu ödül anlaşılan spmdisöxkdmisöxkd senden de aldım oh iyidir iyi
    Arkadaş edinmeyi sevmem diyip sırf geçtiğimiz yıldan bu yana çevrene kaç kişi ekledin lan mdpmdisöskslsisöks neyse bişi demiyom ben de öyleyim sonuçta kslsşsşüdçsjslssöld
    8.maddeyi ben kendimden bekliyodum ama senden de beklemeliymişiz kdnşsödidmdiöd hmm ok
    Korktum sorularda zorlarsın diye de oh yok zor değil spsmismdosnsşsöşdmd belki 10. ve 7.soru ama buluruz bi cevap bence nslsmsiösksnsşssöns
    Kendimi ifşa ede ede bi hal oldum he aileden biri gelse baksa deli bu der eve kapatırlar beni ksmsimsldmsiösşsnsşs. Beni bi siz anlıyonuz karşimler kslsmsisöpdnsşsösıs neyse bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen yapma kaarşim diğerleri mimlesin seni yazık adam kalmadı diyolar zaten paoskdaposdkaskod sen bilin yani.

      Sil
    2. bunu da şimdi görmüş olmam O_O ilk defa yorum yaptığım bi yazını eposta takibine almamışım la çok ilginç lsadjşjfbsglsdfjggh
      yok olmaz öyle gel gelen her mimin başımın üstünde yeri var lşsdjfbsglgdfh

      Sil