12 Nisan 2013 Cuma

Kitap değişimi!

Mikal'in şu kitap değişimi işinden gaz alıp gittim ben de kitaplığımı bi taradım. Mikalin Shakespeare'lerine karşılık ben de ona 3 kitap yolluyorum. İstediği kitapları yollamadım ama olsun ldıasjdasdasd.

Şu fotoğrafta gördüğünüz kitapları da ben elden çıkarıyorum. Beyoğlu Rapsodisi, Bin Muhteşem Güneş, Küçük Arı, Olasılıksız, Ateşle Oynayan Kız kitapları orjinal değil. En nefret ettiğim şey korsan kitap olduğundan kitaplığımda durmalarını istemiyorum. Bi şekilde elime geçtiler ne yazık ki :') Diğer kitaplar orcinıl ve Beyoğlu Rapsodisi'ndeki şu kusur dışında temizler.

Böyle devasa bir yırtıkla elime geldi kitap, nasıl mındar kullanıyosanız... Arkadan bantladım ben de.

Bi de bilmiyorum ilgilenen olur mu elimde şöyle çizgi romanlar var. Lisedeyken çok çizgi roman okurdum, annemin arkadaşı da bana bunları göndermişti :') Bilmiyorum Marvel'le nasıl bi bağlantı kurdu ama, sayfasını bile açmadım. Çok temizler yani.

Bu kitaplara karşılık olarak istediğim belirli bi kitap yok. Burda okumak istediğim kitapları listeye almışım. Bazıları benim elimde zaten var olan kitaplar ama yine de siz bi bakarsınız..Bu kitaplar dışında takas etmek istediğiniz kitaplarınızı da beklerim. Sadece bi kaç şartım var, kitaplar korsan olmasın ve altı çizili falan okuyosanız, yok öyle de olmasın.

Hadi bi el atalım da yollıyım şu kitapları litfen kdlajsdlkajsd :') 
İster burda yoruma düşün anlaşalım.
İster burcutirt@hotmail.com'a mail atın.
İsterseniz facebooktan konuşalım. 
Ama ben aranınca bulunmuyorum feyste onçün ben sizi eklerim isterseniz. 

Haydi gençler...Haydi çocuklar...

7 yorum :

  1. orada ben khaled hosseini mi gördüm ne? bayılıyorum bu adama hele uçurtma avcısı yok mu! son sayfasını her okuduğumda tüylerim diken diken olur, Emir ile Sohrab'ı sürekli düşünürüm. Keşke bir kitap daha yazsa. bu arada bu adam kimmiş diye soruyorsan ben de beklerim :))) http://myworldinthebooks.blogspot.com/ ben kitaplarımın hepsiyle aşk yaşıyorum o yüzden takas etmem :)))

    YanıtlaSil
  2. Özellikle istediğin kitap varsa onları da yaz bence. Ne bilim dışarı çıkıp alcak halin yoksa ya da paran yok diye alamıyonsa falan sdjkfhgsd Öylece biz de senin ne istediğini bilek. yok mu yoğusa? bitirdin mi her şeyi sdjfhsd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm çok uzuyo ama listem öyle. O yüzden bu kitabı istemiyom diyen birilerinin kitaplarını alıım diyom kötü mü diyom ne diyon sen şldkajsldkajsd

      Sil
  3. çizgi romanların isimlerine hayran kaldım <3

    YanıtlaSil
  4. okumak istediklerinin çoğu benimde vikitap listemde :) zevklerimiz aynı demekki..ayrıca aldığın yeni kitapların da harika

    YanıtlaSil