25 Nisan 2013 Perşembe

Kitap alışverişleri / takas #5


Eveet gelelim bu ayki kitap alışverişlerime..Aslında uzun bi süre kitap almıycaktım, zaten 30 küsürü okunmayı bekliyo diye ama almak zorunda kaldım kasdjlskdjad okuyunca siz de hak vericeksiniz bence!

Bu güzel 6lıyı, kredi kartım internet alışverişine açık mı acaba diye denemek için aldım tamam mı!! 1 tane de alabilirdim ama sonra kargo parası mı ödiyim? 25tl ve üstüne DnR'da kargo ücretsizdi. Ben de bu ara çok fazla günümüz romanlarından okuduğum için babalardan kitap alıyım dedim. Hemen Franz Kafka ve Tolstoy'u okudum. Dönüşüm için şunu dicem, bitirince "ee yani?" dedim. Çok büyük bi hayat dersi mi kaçırıyom acaba? Yorumlara bakıyorum millet felsefe edebiyat sıçmış, onları okurken bunaldım. Bence Kafka hiç sizin dediklerinizi anlatmaya çalışmadıydı ama... Ay çok möhim bi şey kaçırıyosam bu kitapla ilgili lütfen entel yanınızı bırakıp gelin bana diyin bi ldaksdşalksd İvan İlyiç'in Ölümü'nü okurken de içim ezildi adama :'( İliklerimde hissettim yeminle acısını ama çoluğu çocuğu hissedemedi! Yazık oldu dağ gibi adam... Diğer 3 kitabı daha sonraya saklıyorum. Murakami için de fangörl moda geçiceğim için bilemiyorum ne zaman okurum sonra perişan oluyorum adama hayranlıktan laşskdaşlskd


Hiç hesapta yokken Açlık Oyunları'nı aldım.. Bunun da çok geçerli bi sebebi var tabi! Nasıl ve ne şekilde hatırlamıyorum, dolu dolusuna çekilişe katıldığım için ama, Kitap Oburları'ndan Scalakitapçı'da kullanabilmem için 3 adet %15lik indirim kuponu kazanmışım. Burdan teşekkür ediyorum :3 Kitap Oburları'nın üzerimdeki emeği çok gerçekten şlaskdaşsdlk Söylemeyi unutmuşum ama Duman ve Kemiğin Kızı'nı da Kitap Oburlarından kazanmıştım, buraya iliştiriyim. Neyse, Açlık Oyunları'yla beraber Dorian Gray'in Portresi'ni de almıştım, indirim kuponumla ona para ödememiş oldum, ama hala gelmedi, tedirginim birazcık. Gelmezse mail yollarına düşmeyi planlıyorum şlaksdaşksdj çünkü sitenin kargo takip kısmından hiç bi şey anlamadım. Net değil yani. Kitap gönderildi gösteriliyo kaç gündür ama bi DnR gibi indi bindi ayrıntısı girmemişler.. Bu sabah serinin ilk kitabına başlayıp ilk 2 bölümü okudum. Gözümün önünden filmin sahneleri geçiyo da şu 2 bölümde bile diyebiliyorum ki harikeyn ya kitap!


Japonya severler olarak haftalardır Konya Japon Kültür Merkezi'nin ücretsiz kitap olayıyla çalkalanıyoruz. Eğer hala bilmeyen varsa sitenin kitap talep formu bölümünden JKM Kültür Sanat Yayınları kitaplarını 3,5 tl kargo parasını ödeyerek alabilir. İlk talebimde sorunlar oldu benim, 10gün geçmesine rağmen gelmeyince mail attım, kitapların gönderildiğini, eğer gelmediyse tekrar form doldurabileceğimi söylediler. Ptt'nin derdi nedir burda anlayamadık tabi. Tekrar form gönderdim ve bugün geldi. Kitaplar o kadar güzel ki ağlayabilirim! Kentsel Riskler kitabını işaretlememiştim ama yine de göndermişler, olsundu sağolsunlar... Umarım bu yıl Japon dilini kazanınca bol bol yararlanıcam bu kitaplardan. 

Bu kitaplar da Mikot'la yaptığımız kitap takasının bana düşen kısmı.. Böyle böyle Shakespeare oyunlarını tamamlıcam işalla...Benim gönderdiğim kitaplar için şöyle alıyok sizi :3 
Bu arada 3-4 kişiyle konuştum ama karşılığında takas edilcek olan kitapları istemediğim için henüz bi takas yapamadım :') Kitap takası yazım için buraya  alalım sizi. Hatta okumak istediğim ancak elimde olmayan kitaplar da okumak istediklerim kısmında şurda. Mikot bu arada yazımız hakket benziyomuş hee dlşaksdşaskdasşd ben sana onları heycandan ellerim didreyerek yazmıştım ama normalde de pek bi farkı yok zaten. Mikot'un kitabın arasından çıkan notu da "Meraba"yla başlayıp "gay" diye bitmiş şdlaksdşskdş bunu da belirtmek isterim. Ayrıca sevdiği kitap ayracını yollamış kaarşim...Saolsun varolsun :'3

İşte beeylee bunlar da bu ay elime geçen kitaplardı.. İzmir Kitap Fuarı...........Konuşamıyorum... O fuarın fotorğraflarına bakıp bakıp ağlıyorum resmen. Şimdi size Ankara Kitap Fuarı'ndan bi fotoğraf bırakıcam buraya ben çektimdi. Yani bi görün başkentteki kitap fuarını görün rezillik başka bi şey değil. Fotoğrafa yaklaşıp o beyaz kağıtta yazana bi bakın. Fuarın ne olduğunu anlamamış zihniyet doluydu %60. Nys ya bşy demiorm senden de kurtulacam pisliq Ankara..

22 yorum :

  1. Dönüşüm'ü okuduğumda ben de aynı tepkiyi vermiştim. Neden bahsediyor hiç anlamadım. Bu yüzden hep sorun ben de mi dedim durdum ama öyle değilmiş galiba. Benim gibi düşünen birini bulunca sevindim :D
    Beyaz Geceler çok güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte yabancılaşma falan üzerine tamam ok o kısmı kapmışızdır ama bunu zaten biliyok nebliyim o dönem insanları bilmiyosak 2000lerde biliyoz bu hayat derslerini ldaşkşaldkaşsdlk
      Önce onu okuyım madem o kitaplara geri döndüğümde :3

      Sil
  2. Pirince nasıl isim yazıyorlar bilmek istemiyorum! skjdgdfg Pirinç tanesine isim yazdırabileceğiniz bir kitap fuarınız var en azından. Bizde o da yok çok yazığız bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip bi de yazdıran var ya nasıl bi heves nasıl bi zevk bu ldaskaşsdkjaskd
      Ay evet iyi dedin de böyle olcağına hiç olmasaymış diyesim de geliyo yani..

      Sil
  3. Japonya hakkındaki kitaplar çok güzel görünüyor. Bana da lazım. Kıskandım. T__T

    YanıtlaSil
  4. pisliq ankara asarfdtrsyf olm seni ne zaman okusam derdim bile olsa geberiyorum gülmekten bunu buraya yazıyorum ama bi sonraki yazıda yine yazmak isticem biliyorum asyfydtf

    OĞLUM BEYAZ GECELER! MİTHİŞ Bİ KİTAP ONU OKUYUNCA YORUM İSTERİM :') zaten goodreadste de yoksun rakiplerdesin çoüzülüyorum :') ayrıca şu anlam veremediğimiz bazı klasik kitaplar var ya İŞTE BEN DE ONLARDAN BAZILARINI "EEE NE VAR YANİ ŞİMDİ?" DİYEREK BİTİRDİĞİMDEN SENİ ÇOK İYİ ANLADIM bence de enteller ve kendini entel sananlar adamların anlattıklarını çarpıtıyolar aslında yoköyle şeyler mesela adam oturmuş bi şeyler yazmış işte sen niye kazıyon o kelimeleri... höf. sonra edebiyat öğrencilerine oluyo olan yazıq :') usygfusdyf

    açlık oyunlarının hepsini oku da haline şükret panpa astgydt ben anne olsam çocuğuma öyle derim çünkü :'))))))

    hadi eyvallah beybi inşallah bi gün tığçeyle seni izmir kitap fuarında kaybolmuşken görürüm :))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goodreads benim kaç tane okuduğum kitabı almamış listesine!!! Sinirlendim ona ben daha da açıp yüzünü bakmam şdalsklşaksdas
      Hee hee en doğru laf bu bak niye kazıyon kelimeleri ldakaşsdlkasd Belki adam çok düz şurda ne yazıyosa o diyo ama sen bikbikbik ötüyon arkadaş ay dur sinirlendim!

      Ay işallaa işalla :') Atlayıp gitsek mi fuara napsak bile diyoruz bazen dakşdasdlasd

      Sil
  5. Kafka'nın hemen her hikayesini bürokrasiye eleştiri ve de bireylerin birbirine yabancılaşması mesajını almaya hazır olarak okuyabilirsiniz :3 Çok felsefe yapanlara bakmayın siz. Özeti böyle skjdfgsjdhf

    Bi de okumak istediklerime tıklayınca kendi okumak istediklerimiz çıkıyo, doğru düzgün bi link ver sen oraya sajdghashjdhajs ben de hınaa aynı şeyleri okumak istiyomuşuz, hatta bazıları bende var diye heyecanlandım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee ana fikir bireylerin yabancılaşması zaten ama bi git bak vikiye falan öf kafa atmış klavyeye daşslkdaşsldksd

      tüüh lan. Düz vikitap sayfamın linkini kodum madem öyle bi teknolociye erişememişler daha..

      Sil
    2. Bu ara baktım listene. Bende Madam Bovary, Dorian Grey ve Genç Werther var. okuyup sana yollayım mı daha okumadınsa :3

      Sil
    3. Ay :') dorian grayi siparişledimdi zaten ama diğerleri olur bak. Ama benim sana vercek bi şeyim yoğ bu takasladığım kitaplardan istemiyonsan.. Netsek napsak o zaman okuyup geri yollıyım sana mikot he..

      Sil
    4. nolcak len. bana bissürü karşılıksız kitap geldi. bişey olmamış gibi çömelip kabul ettim hepsini sfkjgsahjf öyle daha güzel oluyo hem. sen bişey vermiyon falan :asdgahjs

      Sil
    5. bu benim kitaplarımı aldı hırsız demeyeceksen ver mikot şldaksjşksjdlksdj nasılsa adresin elimde sevceğin kitaplar geçerse elime yollarım şdklasdalsd

      Sil
  6. Ben de bugün scala kuponumu kullandım. İnş çok bekletmezler bak işkillendim şimdi!! =_= Ayrıcana Açlık Oyunları!!!!!!!! *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açlık Oyunları hemen geldi, diğerini tedarik edemediler heralde bilemedim :')
      Çok iyi oldu bu kuponlar :3

      Sil
  7. Haruki'nin yanlış hatırlamıyorsam birkaç kitabı daha vardı. Eğer alabilirsek ablamla okumayı çok istiyoruz o kitapları :)
    Açlık oyunları serisi dehşet eğlenceli bir seri. Alelacele bir hafta içinde 3 kitabı okumuştum geçen yıl ve çok hoştu yani :)
    Olucak iş mi bu şimdi. Konya'da yaşıyorum ve böyle bir etkinlik olduğunu yeni görüyorum. Ben mi çok körüm yoksa bu Japon Kültür merkezi reklam yapmayı felan mı bilmiyor.. Uyuz oldum yaa~~ Haaa! Birşey sorucam. Ankara da Japon Kültür Şenliği gibi birşey yapılıyormuş. Yeppudaa dan öğrenmiştim. Gittim Japon Kültür Merkezine olucak mı diye sormaya. Daha adamların böyle etkinlikler yapıldığından haberleri yok ya -.-" Sana sorayım bari. Var mı bu sene öyle bir etkinlik?
    Kitap fuarı amacını saptırmış :D O ne yaa :D O pirinci sonra okuyup üfleyip yutsunlar bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var çok kitabı var hepsi çevrilmese de... Okumadıklarımı bile tavsiye ederim yani öyle bi seviyorum aşsldkasdkj

      Emin değilim ama Ankara Üniversite'sinde yapılan şenlikten bahsediyor olabilirsin. Geçen yıl gitmiştim ben de. Japon dili öğrencileri çeşitli gösteriler hazırlayıp japonyayla alakalı şeyler satılan ya da sergilenen standlar açıyolar.

      Geçen hafta da Türk-Japon Vakfı'nın bi kermesimsi olayı vardı ben gidemedim ama baya kimonolar bile satılmış sanırım yalan olmasın :')

      Eğer farklı bi Japon etkinliği olursa haberim olur büyük ihtimal ama şu aralar sanmıyorum :B

      Sil
    2. Evet evet o şenlik :) Var mı bu yılda? Bide güzel mi?

      Benim dikkatimi kimonodan çok aksesuar ve yemekler çekiyor :D Yemek konusunda Konya daki japon parkında yediğim suşi(!) sinirlerimi altüst etti. Gerçeğine daha yakın birşey görüp tatmak istiyorum, merak işte :D

      Hmm tamam :)

      Burcu abla dememde sakınca var mı :=}

      Sil
    3. Mayısta olmuştu sanırım geçen yıl tam hatırlamıyorum ama, daha duymadım öyle bi etkinlik olduğunu.
      Geçen yılkine sabahtan gitmiştik gösteriler bitince boş boş kalmıştık öyle sonra gitmiştik ama öğlen de etkinlikler olmuş sanırım bilmiyorum.

      O kermes gibi dediğim şeyde yiyecekler de varmış :') Ben gidemedim ne yazık.. Abla demene gerek yok burcu yeter :B

      Sil
  8. N'oldu kız Japon dilini Kayseri'de mi okuyacaksın? kkkk Ankara'yı mumla arayacaksın haberin yok. Git bakalım İstanbul'un barzolarını kekolarını gör bir kokla bir temas et sonra tekrar konuşalım humanist yanınla asjdhgaskhfas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kayserisi yiiaa? Zaten attan inip eşşeğe biniyorum bi de tutup kayseriye gidemem. Ankara üniv.dekine gidicem olursa :')

      Sil