19 Nisan 2013 Cuma

Dizilerin çekilmezleri - Mim

Aslında konu "Dizilerin 'geldi yine tipini sktiğmin'leri" olucaktı, sonra mime dönüştürmeye karar verince daha edepli bi şey yaptım. Terbiyelisi var terbiyesizi var sonuçta.
Şimdi burda, bütün kötü enerjimizi toplayarak seçtiğimiz pisliklere saydırıyoruz. Hem dedim tek seferde içimdekileri dökmüş olurum. Yani diyor ki bolca şiddet ve küfür içerir.

Dr. Chris Taub (House)
House'un geçmek bilmeyen bölümleri bu herif yüzünden hep.. Hatta uzun bi süre izlememiştim kendisi her bölüm en itici tipi ve kişiliğiyle boy gösterirken. Akıbeti noldu hatırlamıyorum, bi daha izlemem lazım onçün. Ama Foreman ve ensesi şunun yanında çok sevimli kalıyodu yeminle. ******SPOILER****** Bi de tutup karısını falan aldatmıyo muydu şu! Şu tipiyle şu!!! Önemli olan iç güzelliği desek bile içi de kokuşmuştu zaten bunun. Hadi güzelim kadınlar buna bakma tenezzülünü gösterdiler tamam, bi de çocuk yaptılar utanmadan ya lan! Nys bşy demiorm :S.s:S ****** BİTTİ****** İticilik puanı 10/10 benümçün.

Martha Jones (Dr. Who)
Suratını görmeye tahammülüm yok! Rose'dan sonra kimseyi çekemedim de zaten buna ayrı bi sinirim var neden bilmiyorum. O mimiklere hareketlere bi tane çakıcan! Bi de kendi kendine Doctor'a aşık olmuştu falan.  Bi göriyim, SEN KİMLE KİM OLUYON YAA diye girişicem. Tekrar tekrar DW izleyişlerimde atladığım kısımsın Martha. Hayatı zindan ettin Martha. Gerçi yeni kızdan da tiskiniyom. Hatta ilk geldiğinde kaç kere izleyemedim de kapattım. En son boyun eğdim napalım katlanıcaz dedim. Nebliyim erkek alsın Doctor yanına lan! Negsel Rory vardı bak, gül gibi geçinip gidiyodunuz. İticilik puanı 10/10 tabi yine. Canım muck.


Kagurazaka (Hana-kimi)
Japon dizi keyfimin içine eden yegane birey, canımın içi bi tanecik Kagurazakam :)))))) Tam "ay çok sevdim bu diziyi" dediğimde ekrana geliverir gül yüzü. Bu fotoğrafta da bir hayalkırıklığını görüyorsunuz. Mükemmel genlerle yaratıp nikahlarını kıydığım, torun sahibesi oluyım diye o kadar çabaladığım harika simlerimin bebekleri, büyüyüp çocuk olduğunda, şuna dönüşmüştü. Ne böyle burun ne böyle ağız ne böyle çene vardı yavrularımda... Lök diye attılar kucağıma şu Kagurazaka'yı. O zamandan beri de tiskintim katbekat arttı. Çıkma artık karşıma Kagurazaka... Arada bi acıdığım için iticilik puanını 8de bırakıyorum.

Bonnie (The Vampire Diaries)
Tvd'de henüz 3. sezon başlarındayım ama
******SPOILER******
büyükannesi öldüğünden beri illlet oluyom Bonnie'ye! ******BİTTİ******
O zamana kadar sorun yoktu, aa iyi bak bu kız sevdim, bozmaz işalla diyodum, bozdu çok kötü bozdu. Böyle bi "ben bu hikayede kilit noktayım, çok önemliyim, kendimi kullandırtmıyoroomm" havasında salak, salak, SALAK. Elena, melek gibi bebek gibi şu sürtüğün yanında. Kaka siğili seni bee! Bi yarattığı görsel ziyana bakın! Her büyü yapışında böyle kanıyo bu pisliq, ağzına dolmuş bi de hep lan iyrenç seni. Yetmezmiş gibi bi de salya sümük ağlıyon hıııyyy! Ölceksen de acı çekmeden öl allasen git köeşede kıvrıl bi yerde geber hiç gözüme gözükme kim bilir ne yamulucan. İticilik 10!

Joseph Fiennes (Oynadığı tüm diziler ve filmler)
Tüm dedim ama, oynadığı 1-2 film ve 3 diziden biliyorum. Yeterli benim için. Çok yeterli. Şunu yakışıklı bulan insanların, Doğuş'a hakszılık ettiklerini düşünüyorum. Sen Voldi'nin kardeşi olmayı haketmiyon pisliq. Zaten Flash Forward'da sen oynamasan belki o diziyi hala izliyoduk, yayından kaldırılmayacağdı ve bin bir soruyla ortada kalmıcaktık! Her sabah yatağının baş ucunda belirip "tipe bak tipe" diyip moralini bozmak istiyorum bu adamın. Hiç bak oyunculuk falan dile getirmiyorum. Tipine illetim bi kere, oyunculuğunu beğenmem söz konusu bile değil. Göz altlarına eroyin encekte ediyomuş gibi geliyo hep. Ay tamam muattap olmıcam :S.s:S. İticilik 7.


İlk aklıma gelenler bınlar. Eğer yazmak isterlerse, Melda, Sevimli Hırsız, Birnamormanındapiknikyapankız, Glikoza ve Mydestiny'ye yolluyorum.

17 yorum :

  1. izliyomusun bilmem ama birde merlin de gwen var!!
    saç baş yolduracak kadar çekilmezdir kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 sezonda bıraktım, izlediğim dönem çokca sinir olmuştum evet doğrudur :B

      Sil
  2. Martha ne itici bir tip yearabbim. Hele bir klip çekmişler 4. sezonun sonunda g.tü başı ayrı oynuyor kendisinin iyice uyuz olduydum orada. Asıl gıcıklığım ise, en iyi senaryolar bu varken yazıldı. Bir de yetmezmiş gibi 4 sezonda da konuk oldu. Çok severek izliyoruz ya kendisini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafızamdan sildim olabildiğince. Marthalı bölümlere dair hatırladığım tek şey çok iyi bölümler olduğu.

      Sil
  3. dsfmnvsdnfösdmfn aynı lan aynı. Hele Kagurazaka! tövbe ya nassı ünlü yapmışlar onu orda memlekette adam mı kalmamış nedir. bi parmak alnına (parmak enine duruyor ama) o yanlardan bastırdıkları suratına tekme atasım geliyo hep höff.

    Martha'ya ısındımdı ben aslında. Biz de ailecek Rose'u sevmiyoduk.Aslında Rory hariç hiç birini sevmedim ben dsfhjsdhsdfn yalnız gezsin bu adam artık. ya da şu karının robot köpeği yok muydu onun gibi bişey de olabilir. Ne de olsa insan yancılar, iki sezon sonra yoluna gidecek.uğraşmaya değmez.

    Bonnie aralarından en itici olanı sanırsam. İlk başta hına güzel zenci bulmuşlar iyi hoş dedimdi (ırkçılığıma bişey demiyom sdkfhjgsdhf) sonra ağladığında ya da güldüğünde yamulan suratını, ne bilem yardım etcekse bile son ana kadar süründürüşünü görünce bi git dedim ya. herşeyi sen biliyon, en doğruyu sen biliyon.herkes haksız bi sen iyisin zati.en çok sana soracaz he? Herkes te bi Willow değil ki işte. zorla mı? neyse. diziyi 3.sezonun son bölümünde bıraktımdı. hala ölmedi mi bu kız sdfhjksdghj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee sorma adam mı kalmadı da her diziye sokuyonuz! Dudak falan büzüyo bu bi de utanmadan lan!

      Rory güzeldi lan :') Amy'yi atıp kırlarda koşabilirlerdi doctorlan beraber nys :S.s:S

      Lan aynen ben de ana güzel zenci bulmuşlar dedim allah kahretmesimn daşosjdapsdjasoıdajsdıoj Kaksın gitsin lanet karı. 3ün başlarındayım ben de ölürse haber veririm mikot ya da şizoyla egoya sor :B

      Sil
  4. Elena yok burda, e olmadı e Jennanın yavuklusunun adını unuttum o da yok bak bu listenin bi geçerliliği yok olm azcık tutmuşsun bence daha yardırırdın. :'') Aynı valla hepsi de aynı benimkilerle Martha tam geldi yine tipini siktiğim kreasyonundan dirseği sokcan ağzına kıdımın ırıspısı asker olduktan sorra iyice götü arşa kalktı nys :s Sondaki şahsı tanımıom ona bişi diyemiycem. Kagurazaka'nın da işşah tez zamanda işleri artık kapanır diye umut ediom ben. Her zaman adını yannış yazdığım insan olarak kalcak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm tiskinme boyutuna gelemedim Elena'da çünküsü neden hemen söyliyim, ekşınlı anlarda mırın kırın etmiyo direk saplıyo pıçağı neyn. O huyunu seviyorum şdlaklsdasjd
      Alaric sübyantosunu diyon evet şdaksldasd o da bir bonnie olamad gözümde tiskinme seviyom 10 üzerinden 5.
      Çok uzamasın 7ve üzerini alıyım dedim ben :B
      doaksdoakdpoaskdasdkağsod hep bu yorumlarını martha ve kagurazaka görsünler istiyom çogsel :')

      Sil
  5. HAHAHHAHAHA MARTHA HAKKINDA YAZDIKLARINA BAYILDIM bi de o dişlek haliyle ağzı açık dolaşması yok mu ALLAH ALSIN ONU

    vampire diaries izlerken dişlerimi sinirden gıcırdatmamın tek sebebi BOONIEYDİ abi çünkü kızın ağzı resmen 55 derece YAMUK böyle felçliymiş gibi duruyor FARK ETTİN Mİ ıdghdıgtrh

    neyse yazıcam ben bunu duhgoıureg çok eğlenicem ıudghug

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız bonnie yazışım......

      Sil
    2. Salak ya mal diyip tükürcen marthanın suratına dpasodkaslşdsakd
      Hee bonnienin alt çenesi...farketmezmiyim ama dedim hayat vurmuş bi kere bi de ben vurmıyım...

      Sil
  6. Ahaha! Kuzum teşekkür ederim ama Anime dışında hiçbir şey izlemiyorum. Tanımam bile kimseyi :D

    YanıtlaSil
  7. bayıldı ya :D hepsine katılıyorum özellikle martha :///7 ıyyyyyyyyyyyy hatta Chris ıy ıy ıy ıyyyyyyyyyyyyyyyyy bir de Kagurazaka ıy ıy ıy ıy ıyyyyyyyyyyyyyy :/ birde bu dizinin sonunda esas oğlana amann neyse SPOİLER girmeyeyim şimdi :D
    twd izlemiyorum yorum yapmayayım o yüzden :D Flash Forward dan da hiç bahsetmeyeyim bazen hala açıp bakıyorum belki bir şans yeni bölüm çekmeye başlarlar diye :(((
    yazın çok hoş olmuş (: mim i çok beğendim sanırım bende kullanacağım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh hep nefret edeni bol bu adamaların çok seviniyorum ldaksdlasd
      Esas oğlan benim ilk göz ağrımdır... Oguri Shun'u serdar ortaç saçlarıyla bile bağrıma bastım ben şladksdşaodkaodsk
      yaağ güzelim diziydi ne diye bıraktılar vala sinir oluyorum bari bi yazılı açıklamayla anlatsalardı olay neymiş diye :')
      Tebi tebi bıyır kullan :B

      Sil
  8. oha o spoiler şeyi ne güzel olmuş!! ilk defe gördüm böyle bişiyi, cahilliğimden ölmesem işalla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öf cahil :S.s:S beyaz renk yaptım altüst.

      Sil
    2. ama gözün kayıp okumuyon oraları falan, çoksel olmuş

      Choq AqıLLıSn Sn JnMSsSS ..ppp

      Sil