11 Nisan 2013 Perşembe

Bir zombiye makyaj yapamadan ölcez :'(

Olm ben unutmuşum ya lan blogumu :''''''''''''( Ders çalışmaktan işte hep şdkasdjlaksdj Yok gerçekten çalışıyom ama :B Çok hoş kitaplar aldım perfect tenselerle kavga ediyorum okul kütüphanesinde. Evde oturup çalışmak var ama sonra aşırı ev kullanımından ağzım burnum akıyo gözüm arkaya dönüyo.
Şimdi de geldim ne yazcam acaba bilmiyom, bi kaç mim var bekleyen ama bi toparlayamadım. Du ben gittiğim filmleri yazıyım yine.

Warm Bodies

Sanırsam geçen yıl mı ne görmüştüm bu filmin haberini de baya ezmiştik işte eele büyük konuşmıcan dldakjsdoskd 3 hafta kadar önce Dev Avcısı Jacki izlememle adını ezberlemeye üşendiğim şu çucuğa fangörllüğümü açmıştım. Bi baktım warm bodiesteki zombiymiş hemen fragmana atladım ve "ay ne komikmiş bıı yiiaaa :')')')" didim. Fragmandan filme bi şey bırakmamışlardır diye bi şüphe kalsa da içimde bugün gittim gördüm ço hoştu. Yalnız bilet almak çok zor "Sıcak Kalpler'e bilet..." demek. Nebliyim... Ilık badiler mi diyim Ilık bedenler mi diyim warm bodies mi diyim hepsinin yolu fitnefesat.


Zombi R'ın kendiyle dalga geçmesi, hatta genel olarak espriler falan çok iyiydi. Ama şunu anlamadım ben, bu zombiler bi virüs sonucu zombi olmadı, gayet ölüp zombi oldular gibi, nası tekrar yaşama döndünüz olm? Kitapta bu iş açıklığa kavuştu mu? Hep dedim önce kitabı okuyup gidicem dedim ama dayanamadım, daha elimde 30 kitap varken araya bunu sokamazdım. Ama yine de okuycam.
Sivimliliğe bak :::::::::)) Filmdeki kız da, ya ben anlamıyorum googlea "kız" yazıp mı topluyonuz siz bunları? Bu kadar Bella üremesin olm ortalıkta. Mimikler, hareketler,tip bu kadar mı olur! Bella'ya gençlik filmlerini kurtaracak kadar oyunculuk katmışsın bu filmdeki kız olmuş ha! Neyse, bir zombi bile yok daha ne yaşıyoruz arkadaş ben anlamadım ki ne boktan hayatımız var HÖF!

G.I Joe: Misilleme

De ki bana filmin konusu ne, şurdan şuraya gidemiyim ağzım burnum kaysın ki bilmiyorum. Ben zaten fragmanda dağdan iplerle atlama koşturma sahnesini bi daha 3 boyutlu izleyebilmek için gittim. Bi de Lee Byung Hun için dicem yalan olcak dasjdoaısdjasd ilk fragmanı gördüğümde  anaa ben tanıyom olm bunu tanıyom diye heycanlandım bi ondan işte. 
İlk yarıda burusvüls yokmuş diye bi yazaydınız keşke. Filme ara verildiğinde olm burusvüls ne zaman gelcek ya lan yoksa yok mu yanlış mı gördük dedik, en sonda bi vesikalığının ekranda süzülmesini bekledik. Kalkıp soracaktım artık memur bey burusvüls nerde diye lan adını söyleye söyleye buruştum hep! Neyse sonra geldi, ama de ki ne yaptı? Valla onu da hatırlamıyom oaskdasşodkasd Çünkü film boyu tek derdim o maskesini hiç çıkarmayan pavırrencırs ne zaman maskeyi çıkarcak acaba idi. Çıkarmadı pislik. Hayatıma öyle bi belirsizlik kattı saatlerce.
Ayrıca afişteki zenci taklidi yapan mermi kafa ZENCİ DEĞİLDİ LAN DEĞİLDİ ABİ! Hep zenci muamelesi yapılıyor ama wikipediayı açsan adamın doğum yerinde Jennifer Lopez yazar!!!!! Asla kabul etmicem seni...
Tamam bu kadar diceklerim. Birazdan da mimlere bakcam galiba. Hadi görüşürük.


4 yorum :

  1. sıcak Bedenlerr! <3 Kitabını önermem bu arada çok sıkıcıydı, filmdeki komik havadan eser yok. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneee hadi yaa... Olsun aradan zaman geçsin yine de bi bakarım :B

      Sil
  2. warm bodies'in fragmanını tee ne zaman görmüştüm gitmeliyim demiştim, kısmetse gidecem yareppim oh..

    he bi de göçebe var bak.. ona da gitcem.. sen de bi git bence bi bak bakalım beğencen mi..

    ayrıca o adam zenci değil yok.. güneşte çok kalmış o kadar..

    ders çalışıyon demek :') negzel :') ben de başlayacam güya ama geziyom yaldır yaldır.. oldu görüşürük..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona gitmicem çünküsü bi kitabını okuyam hele didim uzaylılar felan şoolunca. Ama aşktan ümüğünü sıkmıştır kitabın kesin o kadın, olsun...

      Sil