26 Mart 2013 Salı

Yine fantastikleri toplayarak gidiyorum

Geldik bir gidilen görülen filmler yazısına daha! Bugün gittiğim filmden itibaren geriye sararak bakıciiz:

Jack: the Giant Slayer

Bi dakka şu an oynayan çocuğun Warm Bodies'teki bebe olduğunu öğrendim şok geçiriyom lilililili! Cebe atmıştım görünce bak gidiyim her bi filmini izliyim şdoaskdaspodk Şimdi de öğrendim ki son zamanlarda tiskinerek itildiğim Jennifer Lawrence'ın manitasıymış. Neyse... Neyse gızım sen karşıma çıkcan elbet... kendi iç hesaplaşmamı bitirdim evet işte karşınızda Jack;
Bildiğimiz sihirli fasulyeler olayını peydahlayan velet kendisi. Lakin ben filmde fasulye sırığını görene kadar filmin konusunun bu hikayenin uyarlaması olduğunu bilmiyodum şdasjkdaosıdj  Artık afişe dikkat edince bile spoiler yiyo gibi mi hissediyorum napıyosam bakmamışım.

Söylemem gerekir ki o kaa beğendim o kaa beğendim ki mutluluktan ağlıcaktım! Hiç diyemedim şurası şöyle olsaymış falan diye MİKEMMEEELLL YİİAA diye çığlık atıvericektim salonda. Zaten hep şöyle izledim:
Hiç bi anında sıkılmadım lan yok beele bişey. Çucuğum gibi sevdim. En iyi masal uyarlaması ilan ediyom ben bu filmi! Adam gibi gifler düşmemiş ona üzülüyorum hee bak koycak gif zor buluyorum. O sarmaşık! O devler! O mekanlar! Harikeyn yia!

Ve işte obi wan kenobi şdlaskdpaosdk domuzcuklar açısından gerçekten acınası bi sahneydi

Ay şimdi bi şey diyip filmin heycanını kaçırmak istemiyorum. Millet benim gibi olumlu yorumlar yapmamış genel olarak, bence fakirsiniz. Her şey tahmin ettiğim gibi çıktı diyen var lan, ne istiyon ben anlamadım :)))) Çok bayıldım öldüm izlerken ben, tavsiye etmiyom ama. Ekşınlı animasyonlar sevmiyosanız gidip gıcık gıcık yorumlar yapcağnız. Sonra ben okucam sinirlencem, gerek yok.

Oz the Great and Powerful

İşte yılın faili! Sen trailerla o kaa heycanlandır, hatta filmin jenerikte vooaah dedirt ama sikimsonik film çıksın. Zaten Mila Kunis kaltağının oynadığını bilsem hayatta gitmezdim. Sürtük ırısbı oynayamıyon bile yılan karı ay sinir oluyom tutmayın!
Filmde çocuklara mı hitap edilse genele mi hitap edilse karar verememişler. Çocuklar için fazla abaza bir Oz, yetişkinler içinse, bilemedim yetişkinler için ne. hiç kimse gitmesin diye yapmışlar bildiğin. Hikayenin özünde Dorothy'nin yaşadıklarını fakrlı bi şekilde Oz yaşıyo. Ben hep, Dorothy onları yaşarken Oz ne alemde, ona da bi hikaye yazarlar diye bekliyodum. Amaaan götüm gibi film parama yazık oldu. Orjinal Oz filminden de tiskiniyorum bundan da.

Hansel &GretelWitch Hunters

Ene Japonca afişi almışım şimdi farkediyorum :'3
Bu film de, gidicek film bulamayıp gittiğim bi filmdi. Hiç bi beklentim yoktu yani, belki de o yüzden bilmiyorum çok sevdim. Yine ekşını bol, hiç sıkılınmayan bi film. Olm ben bütün uyarlamalara gitmişim şu an düştü bak aklıma yazık lan nasıl sıkılıyom demek :'/
Neyse, cadı avladıkları silahlar, cadıların tipleri falan çok oricinıldı. 10 yıl midem kaldırabilecek bi görüntü vardı bi de, brace yourself spoiler is coming. Cadı adama toprak yediriyodu bol bol, sonra hanselle gratelin yanına gönderiyodu, adam size cadıdan bi mesajım var diyip batlıyodu :)))))))))) Her yer dalak böbrek, toprakla beraber yenen kurt :))))))))) Enfes bi görüntü. Yani öyle bebeleri toplayıp izlemeyin he mi bol yarmalı deşmeli şey var.

Enee bu kadar gitmişim lan! Bİ de oturup evde baktıklarım var sinemada gidemediğim için, biri Brave, sırf kızın saçları için heves ediyodum, o kaa sıkıldım ki bitiremedim bile. Diğeri de Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı, fantastiğinden çok aile kısmı ağır bastı, ben de havamda değildim yine yarım bıraktım. Bi ara Sefiller ve Muhteşem Yaratıkları da izlicem. Ama önce Muhteşem Yaratıkların kitaıbını mı okusam netsem bilemedim.
Beklediğim filmlerde, The Host, aslında önce kitabını okucam bunun yani filmi beklemiyom bile ama olsun. G.I Joe'yu delicesine bekliyorum manyak bekliyorum yani eele beele değil. Sinister diye gerdirmeli film geliyo yine ona da gidicem :B Bunların hepsi 29 Mart'tan sonra gelenler. 5 Nisan'dan sonra da işte dev avcısı Jackimizin filmi geliyo Warm Bodies, zamanında olm zombiye mi aşık oluyon kız kokar lan diye inkar etmiştim ama kitabını bile okumayı düşünüyorum. Fragmanı ço hoşuma gitti. Chinese Zodiac var Jackie Chan babam ve Kwon Sang Woo işbirliğiyle :')  Yeter bu ka bütün bi seneyi yazıcam yoksa. Bay.

11 yorum :

  1. o filmden anlamayan tipler hobbitten çıkarken ejderha kötü olmuş diyodu hatırlarsan
    oz hakkaten jenerikle çok iyi film ilan edicektim azdaha jsdhfjhjfksd ama görselleri iyiydi hakkını yeme yalnız oyuncların hiç biri fantastikli filme gitmeyecek tipler olduğundan oturmadı o olmadı yapamadılar ondan öyle oldu o jkdhfkjsdhjfsdkjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi değildi olm! Her animasyon filminde olması gereken görsellerdi. Ekstra bi şeyi yoktu yane bence.
      Ay git olm Jack'e de bi fangörllük yapak sen seversin biliyom panpito

      Sil
  2. Jack dev avcısı filmine ben pazar günü gittim ve bende çok sevdim :) Hatta çok çok sevdim :) Arka koltukta oturan kız beni sinir etti ama "Ahyyy ne salakçaaaaaaaaaaa~~~~ Üfff çok sıkıcıaaağğ~~" çok sıkıldıysan çık git dimi.. Sevdim işte filmi, çok orijinal olmuş >.< Jack' e bir fangirl adayı daha var burada, Öhüm~~
    Oz büyücüsüne gitmeyi istiyordum ama ablam engel olmuştu iyi ki gitmemişim demek ki :) Geçen gördüm essence oz büyücüsünün makyaj ürünlerini çıkarmış. Testerlerini bir denedim çok şirinlerdi yaa :3 Ama almadım :D
    Hansel ve Gratel e de gitmeyi çok istemiştim ama ablam engel olmuştu. Neyse sağlık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy en sinir olduğum insan tipi işte! Çık git yani, sevmedin sus otur milletin huzurunu niye kaçırıyosun. Vurucan hepsini böyle ohg!

      Aa essence her çıkan şeyin makyaj ürününü mü çıkarıyo napıyo merak ettim bakıyım ben de :B

      Sil
  3. olm bi de fakirim diyon he. lan yılda bin tane filme gidiyon hala fakirim NE DİYON SEN? SEN NE DİYON SEN SEN? neyse, hiçbirini bilmiyom la :') yanıma adam bulursam gidiyim bari jack dev avcısı mı ne ona yazık boşa gitmesin sen beğendiysen vardır bi bildiğin jsbşljgbfgd
    the hostu ben de bekliyom sabırsızlıkla kitapı okurken hep "lan çok güzel konu düşünmüşün niye böyle yazdın ya :')" diyerek acı içinde bitirmiştim ama filmde güzel olabilir bence başarmışlardır inanıyom sdjbsşljbgdfld. brave... :) 2 küçük veletle gittim ben ona sanırım horlamalarımı duydular bi ara bilmiyorum ama grafikçi olmadığım halde o saçları görünce oha o ne lan demiştim lbaşslgjbglşjfgs. ona mı uğraştınız lan şeklinde jbşladjfbsşlfjfgd. warm bodies bana bi mangayı hatırlatıyo bilmiyorum biliyo musun hani bi çocuk var zombilerden hoşlanıyo baya baya sonra çok eski bi kitapta ölüleri canlandırmanın yolunu buluyo ölen kedilerinde uyguluyo falan sonra bişiler bişiler oluyo bi kızın üstünde deniyo kız ölüyo zombi oluyo bu ondan hoşlanıyo falan filan anladın beni. çok o mangaya benzettim nedense ben o zombiye aşık olma olayını sjşlgbjfdjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma ikiyüz küsür liralık kitap alışverişinden başlatma istersen :))))
      Harçlığımı evden çıkmadığım içişn bi yere harcamıyorum filmlere gidiyorum işte ne gonuşuyon sen? Bak fakirliğim konusunda hassasım laf ettirmem lafını bilecen şeyma!!!
      Hee Sankareayı diyon :))) Cağnım güzelim konuyu 3 bölüm sonra beceremeyip ecchiye çevirmeselerdi.

      Sil
    2. Oha senin harçlık duruyo mu :') benimkini evde durmaya başladığım gün kesti çok sevgili ailem anca dışarı çıkarsam para veriyorlar ki çıkmadığımdan bi haftada 2 alıyorum o da günlük para haftalık şeklinde değil :') para biriktirmek çok zor artık mdlmdiwksokdğsfjodlsşsmld
      Sanırım o adını hiç hatırlamadım şimdi kdpldisödpdmsidöos yapıyorlar böyle şeyler işte kim bilir kaçıncı chapterda bıraktım ben de okumayı neyse artık

      Sil
    3. yazık lan bütün aileler böyle demek benimki hariç doasjdkıoasdjaıosdj benim hiç kesilmez harçlık :')')')) kolay gelsin kaarşim sana tanrı seni korusun dpoaskdpsdlasd

      Sil
  4. Host'un kitabı diğer tüm Twilight kitapları gibi ağlamalı zırlamalı "Ay çok humanistim"temalı.Filmini bilemiyorum ama kitabı okumaya çok gerek yok.Zaman kaybı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin sinirlenicem okurken yine ama ossun amaan zamanım bol okuyım yine de :3

      Sil
  5. ilk gifteki adamın tipine ölem lan :D
    hatta aşovjaoşvnavsabab

    g.i. co'ya gidelim lan gidelim ona gidelim noolur gidelim!!! sınıftan kimse gitmiyo, perşembe de bi bilet alana ikincisi bedava. gel gidelim tut golumdan götür bırcı!!! (CİDDİYİM)

    YanıtlaSil