24 Mart 2013 Pazar

Sanki eğlendim gibi YGS gibi değil gibi

Aha da bitti YGS! Hemen başlıyım konuşmama şdkasdaskd

Sabah 6da otomatik olarak kalktım. Zaten hayatım artık yoğurt-hoşaf dedesi tadında, erkenden yatıp 5-6 gibi kendiliğimden uyanıyorum. Sonra hazırlandım pijamalarımı giydim, afedersiniz büyük tuğaletimi yaptım falan çok şükür. Erkenden çıktık, yollar açıkken erkenden gidiverdik. Biraz notlarıma baktım sonra müzik dinledim. Çünküsü bi heycan gelmeye başlamıştı bana karnıma ağrı bile girdi bak sınav heycanına bak sen.

İnsanlar gelmeye başlayınca, allah yareppi "saçına bak kızın, saçı, saçaçaaç, ssıaaça bakk, saççç" sürekli lan sınava geldin pipini kesecekler göt herif 1 saat sonra orda benim kafamla uğraşıyon! Bu kaa işe yaramaz adamlar olarak üniversitelerde yer işgal etmezsiniz umarım! Bi de makyaj, topuklu gelenler... Canın çıkmaya...

Tam içeri almaya başlıcaklar, geçtim kapının o tarafa. Bi adamla bi kadın kapıdaki görevlilerle konuşuyolar. İkisi de araba anahtarlarıyla içeri girmeye çalışıyo. Görevliler açıklamaya çalışıyo, cevap olarak "e napiyim ben şimdi bu anahtarı" Sikbeyinli yemin ediyorum. Sana 15 tane yerde açıklanmış, sınavda içeri sokabilceklerin, onu geçtim yıllardır haberlerde görmüyo musun tartışmaları ve mağdur insan görüntülerini! Kodumun aptalı! Bana bi sinir geldi, konu uzadıkça uzuyo allah susmuyor itler! Görevliye teslim etmeye çalışıyolar. Burda mı sorun yaratıyonuz şimdi mi öğrendiniz yani bunu gibisine laflar ettim, çevreden evet evetlerle kafa sallanıp beraberinde ekstra yorumlar gelince gidip anahtarlarını taksiciye bıraktılar. Git ösymyle konuş olm derdini! Orda millet zaten gergin stresli. Bi de görevlileri suçlayarak konuşuyolar. yeminle kıl oluyom, salak insana tahammülüm yok, ezecen böcek gibi!

Neyse içeri girerken beni aylardır korkuttuğunuz gibi bi aramadan geçmedim çucuklar, yine bak milletin lafıyla iş yapmıcan demek şdlaskdasdk şöyle bi yokladı, bi de popoma elledi ve bitti. Gittim sınıfımı buldum oturdum. Tabi sıralar küçük ama dert olcak kadar değildi. Oturduğum sıra çok sallanınca değiştirttim. Bak burda da sinirlendim, neye? Sınıfa geliyolar, ellerindeki belgede sıra numaraları yazıyo ya, sıraların üstüne de dana kadar numaraları yazmışlar. 20 kişilik sınıfta BULAMIYOR LAN SIRASINI BULAMIYOR!!!!!!!!!! Kalkıp çakacaktım yemin ediyorum bu kadar salak olamazsınız türk milleti diye! Bunlar kazanır ben kazanamazsam hiç bi şey yapamam tabi yine otururum eele evet.

Götümüz de dondu okul buz gibiydi. Sorular hakkında bilmiyom ne konuşsam. Özet geçicem, türkçe kolay geldi max 3-4 yanlış olur diyorum, sosyal....ah sosyal...Çalışmasaydım da aynı cevapları verirdim lan şdalskdasd zaten hiç bi zaman hiç bi cevabımdan emin olamadım sosyalde. O yüzden bi şey diyemiyom. Ama 10 tanesini falan çarpıcı attım. 4 tane mi ne boşum var. Din sorularıyla iman doldum. Tarihte nerde türkü arabı öven şık varsa onu işaretledim. Coğrafyaya zaten bi şey demiyom siktirsin gitsin kötü çocuk pezevenk. 10 tane falan da matematik çözdüm. Beele işte gerisi kader kısmet. Twitterda dedim burda da diyim. Kesinlikle kaydırma, yanlış işaretleme yapmadım. Çıkacak sonuçlardaki tüm salaklık bana aittir. Sonra "aaoy koydormoşooom" dersem ağzıma çakarsınız bi tane sus yalancı diye.

Bizim zamanımızda hiç beele şekerler kalemler yoktu. Hoşuma gitti çapqın ;) mavi şekeri hep saklıcam hele ki çogsel rengi. Sarıyı yedim de sınavdan sonra allah kahretmesin ağzımdan gitmedi hala tadı! Bi de en çok sınav bittikten sonra twitterda muhabbet etme kısmını sevdim dşlaksdlaskjd Negsel dün gece ve bu sabah bir sürü başarılar tiviti aldım mıtlı oldum hoş bi jestti bence :'3 Hayatımda ilk defa jest diyom durun! Tabi yine bizim zamanımızda twitter neyn yoktu. Böyle ortamlarda bulunamadık. Bir kez daha uyarımı yapayım keps açıp  EĞER Kİ JAPONCAYA İLGİNİZ YOKSA, SENE TEKRARI YAPACAKSANIZ ÇEK GİT ŞORDAN BENİM ASABIMI BOZMA O TERCİHLERE JAPONCA YAZMAYACAHSIN!!!

30 yorum :

  1. Allah'ım sınav stresi,yorgunluğu kalmadı :) çok güldüm ya :)bi an hepsi gözümde canlandı,hep aynı tipler :)
    160 dk da sözelleri anca yetiştirdim,eşit ağırlık okuyanlar naptı acaba :)inş seneye de girmeme gerek kalmaz,zira yaşıtlarım evlenip çocuğa karıştı :) ben hala ilkokul bebelerinin sıralarından eziyet çekiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bana da yetmedi o 160 dk. dkasjdlaksdjd bi 40dkya daha hayır demezdim açıkcası! İşalla kazanırsın da kurtulursun madem :3

      Sil
  2. dedim ben sade elliyolar diye
    dedene link atıyım da okusun adamcağız ondan bundan torununun sınavını öğrenmeye çalışıyo yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dşaosjdk,paok,POKğkoüdapodkaüspdojkasdpoaksdğ kpaoskdapsodkĞ,DKASODKASPDOK YARIN HATIRLAT DÖVCEM

      Sil
  3. sdhgfjhdsgfhgsdf büyük toğaletini iyiki yapmışsın o çok sıkıntı oluyo skdjhfkjsdhf olum demek bi istanbuldaki güvenlikleri sapıklardan seçiolar benim güvenlik sutyen ölçümü bel kalınlıüımmı rahat tahmin edecek şekilde mıncıkladı beni en son aleste akjsdhjsadhf bidahaki ay bidaha gircem artık kısmet ksndfjksdf :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ĞODKAPSDIOKASĞDOKASPDOASKDĞPAKOSDAPOISDKAPOSDK lan hoşlarına mı gidiyonuz nabıyonuz acaba. Bana ellenmez bu diyip şaapmıyolar mı ki. ELLEMİYON dicem bi taakine...

      Sil
  4. Ben çoluk çocuğu soğutuyom Japoncadan sen raad ol :') Bu arada şimdi hangi sınava girecen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm ne tarafa gülsem bilemedim :')')')=ğıpiadosğ,dpaosdpaskjdapsodjasipdjsdoıasd
      Şimdi lys ingilizce sınavına gircem bi kaç tane var galiba ama bilmiyom hangisi dlşaskldasdjk

      Sil
    2. Hee acelen yok bi ara öğrenirsin dopsdlfgvsdfasf

      Sil
  5. dün bi önceki yazını kütüphanede okuyup öküz gibi gülmüştüm, çok tepki çekmiştim. ondan bu yazını özellikle yurtta okudum :D

    saçına laf edeni döveriz, namısımızsın sen bizim. bizim maalledensin sonuçDa.

    sınavda benim oturduğum sıra da sallanıyodu, peçete tıkmışDım altına

    ahiy sen benim yanaklarımdan öptüydün di mi bugün (*^-^*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yüzünden insanlar beni iffetsiz sanacak kötü çocuk pezevenk sen ney diyon ama!! Twitterda dede öpmesi yaptım yanlış yansıtıyon!
      Dur şimdi bizim mahalledensine gülcem dşklasjdlaskdiapsdkoaspdoakldğpüokdpasodkoaodkasdopıajsdpasod

      Sil
    2. bırcı biliyorum daha açıklamak için erken olduğunu düşünüyosun ama tamam sen ne zaman istersen o zaman açıklıcazlamşfamapaşslf
      AHA GÜLERKEN HALLEYLİ SALYAM AKTI HEP VOIASNASBMAS

      Sil
    3. OLOM BEN DE HALLEY YİİOM OPDASJDAPSDKASDPOASJIDOPASDOĞPASODKASDOĞIAJSDĞPASDOKAĞOSDIASKDPAKLSDĞASD

      Sil
  6. zaten demin demedik mi "ay cnm brber yyelm mi halleylerimsssiii <3 <3 <3" diye? hı, demedik mi?!

    ay dur çok gülüyom ben şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÜĞDPOAKSÜDĞPASKDPOK ay tiskindim kak git şordan

      Sil
    2. olm onu başka bi zaman konuştuyduk. Yarın bi gün herkes dişini fırçalamaya başlar ortada kalırsın dedim. Garantisi yok yani tuğçe bırakalım.

      Sil
    3. diş hekimi olcam ben. bırcı holding istiyomuş ama, hayırlısıysa kımetse işalla bi holding kurmaya çalışıyom allaan izniylen

      Sil
  7. ben çok eğlendim lan paso insanları izledim beklerken :D çıkışta 5-6 kişinin ağladığını gördüm yanlarına gidip HAYAT BU DEYİL DAHA BAŞINA NELER GELECEK diye fısıldıycaktım ama vazcaydım sonra kavga çıkmasın dedim kjhgfkg bu arada matematiğin allah belasını versin, o matematik değil, olamaz, yapamamışlar, ıı cık. resmen çarpık bulmaca lan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dpasıjsağdpaskdpoaksdpadsko niye ağlıyonuz ama!!!
      O matematik matematik değildi Repini veriyom.

      Sil
  8. bu bloggerdan japonca isteyenlerin hepisi gayseriye geliyomuuuş işte bakıın hepinizi bağrıma basmayı bekliyorum ben burdaa:DD yok la tamam angara isteyene angara olsun demiyom bişi bi gün böyle konuşurken linç girişimine kurban gitcem korkuyom çok korkuyom:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara istiyom ben canım ankaram oy yerim onu bi saniye ayrı kalamam :'=

      Sil
  9. ben laflarımın çoğunu twitter'da ettim buraya bişey kalmadı aksjdhfgdsj ama kısaca şöyle diyeyim göt gibi sınavdı.. soruları hazırlayanları bulup üstlerine benzin döküp yakacam :) neyse kader kısmet tabi bi yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm okudum kaarşim dşlkasşsldkasdlşkjasdlkjasd hiç bakmıcam cevaplara neyn ben. gelsin sonucum neyse başa çıkayım.

      Sil
  10. merak içindeydim, yazıyı bekliyordum itiraf ediyorum :D
    neyse japonca yazanı döveriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dşlaskdalskdjasdj dövelim litfen.

      Sil
  11. Sonuçları da böölee mutlu bir şekilde alıcaz kızım, sonra seni sırtımızda taşıcaz, en büyük Bırcı bizim mavi saçlı Bırcı dicez, :D Ohoo sonra kop kop yapıcaz, daha neler neler. Çok sevindim ki, olacak bu iş sonra Japoncanla bizi dövücen. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük hayaller bunlar işalla işalla :')')'))

      Sil
  12. Sana rakip olacaktım, Japonca yazacaktım! B) nasıl bir beddua bu yarabbi!
    Ygs için param yoktu asşldkaisşd neyse dalga geçiyom.
    Kazanırsan online kurs aç, öğrendiğin kadarını öğret yeter, aylık dolmuş paran çıkar benden anca :')=)))=/(/()/()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolmuş mu? Zengin misin olm sen? Bi dolmuş parasına nerelere gidiyom ben.

      Sil