12 Mart 2013 Salı

Ne dinliyorum #2

( 祈り )

Geçen hafta Sword Art Online'ın Ost'ini indirmiştim. 3 gündür de bu şarkıya öyle bir takığım ki yani bilemeniz :'3 Her ne kadar bir SAO heytırı olsam da ost hakkını vermek istiyorum. Çok hoş şarkılar var ivit. Çok gaza getirmelik şeyler de var oyun oynarken açıyorum bazen oyunun sesi kapatıp pdaısjkdasdk

Kafam şişti ya şarkıyı geçemiyorum ya, başka şey dinlemek istemiyorum. Bıkmadım da ama böyle bilmiyom kelimeyi bulamadım, neyse...

Şarkıyı söyleyen kızımız da 91liymiş. Nerelere gidem allam, millet neler neler yapıyo ben burda hayla her gün kumbarama 3-5 lira atıyom.
Bu da albüm kapağı:

Kulaklar iyiydi kulaklar. Albümde aslında Overfly şarkısı SAO'nun openingi, ama bu şarkı daha bi sıyrılmış öne çıkmış olmalıydı bence. Bilmiyorum öyle mi normalde de. Tuğçe'ye de attım hemen onu da hastası ettim şarkının huzurluyum doaksdıasdk yoksa arkadaşlıktan reddederdim.

Beni şu şarkıdan alıp koparıcak şarkılar varsa elinizde bi yardım edin litfen dşaoskdapodk

3 yorum :

  1. Ayyy! Ben de bir hahftadır Amnesia Opening dinliyorum. :D Anime karman çorman ama şarkılar süper. Dilimden düşmedi bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu şimdi dinleyemem önce animeyi izlemem lazım ama sınavdan sonraya bırakıyorum. Ay çok merak ettim ama sabrediciğim :'3

      Sil
  2. Ahaha! Çok merak etme. O kadar merak edilecek bir konusu yok. Ya da gidişatı demek daha doğru olacak. Yorumlara bakarsan, herkes animenin nasıl sonlanacağı derdine düştü.Çünkü çok tuhaf bir ilerleyişi var. Fakat müzikler süper.

    YanıtlaSil