4 Mart 2013 Pazartesi

Ne dinliyorum? #1

Ben yine çok sıkılıyom pdoaksdüapsdokaspdok gülmedim. 1 saattir bilgisayarda ne yaptım bilmiyorum mesela. Yazık. Kendimi iyice blog yazarı havasına kaydırıp, yeni seri başlatıcam. Zaten başlıktaki ciddiyeti görüyonuz. Dinlediğim şarkıları neyn koyiyim buraya. Belkim şarkılı alışverişe gireriz, bilgi paylaşımı yaparız :')

Neyse, konuya girersek...Bu ara eskilere dönüş yaptım. Hiç eskimeyen anime şarkıları benim için şimdi paylaşacaklarım. Dinle dinle sıkılmıyorum hiç. Yine nerden olduysa gündemime geliverdiler.


En birinci sırada Kimi ni Todoke openingi var benim için. Söylerken ağlayasım geliyo lan çok eğlenceli :'3 Ama bu versiyonunu değil seiyuuların söylediğini daha çok seviyorum.


Yine Miyano Mamoru var tabi orda Kento olarak bi ölüp geliyorum dğaoskpdapsodkasd Ryuu'nun sesine bayılıyorum lan! Gülesim geliyo ağzını burnunu dağıtmak istiyorum :'3 İşte sabah akşam bunu dinliyorum ben...

Geçen haftalarda Vampire Knight'ı tekrar izlemeye başlamıştım. Heralde onun da etkisiyle bi de sürekli Futatsu no Kodou ta Akai Tsumi dinliyorum.


Uzun süre dinlemeyip sonra açınca çok garip bi şey oluyorum ha böyle tüylerim dikeliyo resmen bilmiyom neden. Yine söylemesi en zevkli şarkılar listemde tabii. Klibi görmezden gelince bi sorun olmuyo, o cankan hareketlere çok tahammül edilmiyo çünküsü. Sınavdan sonra mangaya başlıyom yetti canıma nasılsa yok 3.sezon falan T^T

UtaPri bitince hemen ostlere yumuldum. Baya da varmış daha yarısına kadar indirdim ve 3-4 şarkıyı dinledim ama takıntılı olarak şunu dinliyorum.


Evet yine Mamoru ğdokaspdoaksdkd Seviyom :') Oyasumi derkenki sesi ve yami o sak munlayt diyişi :'))') Evlencez mecbur çocuğunu kap gel artık bakçam ben ona napalım :')

Bi hafta daha bunları dinlerim ben. Hadi gittim.

4 yorum :

  1. Off! İşte bana bunlarla gel :)) Hell Yeah!!!

    YanıtlaSil
  2. pdojasdıopjasdkasjd coşkuyu hissettim evet :'3

    YanıtlaSil
  3. Ulen aylardır yazmasam da bloga seni takip etmeden olmuyor :D Bunalımlanıp yazasım geliyor buraya biraz bakınca bunalım kaçıyor. Sen olmasan naabardım be :D

    ayrıcana son şarkıdakı "yami o sak munlayt" kısmını da pek beğendim ^_^
    sessiz ve sakincene anime paylaşımlarını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nası şaşırdım yorumunu görünce sen burlarda mıydın :3
      Litfen mahçup oluyorum bak ben napardımlı laflar etme dısjdoıasjd :')

      Sil