29 Mart 2013 Cuma

Kitaplar ve ilk ebay heycanım #3

Ben niye genç kız günlüğü başlıkları atıyom ya bu ara? Neyse.
Dün sabah ilk ebay siparişim bana ulaştı ::::::::) Nasıl mıtlıyım bilemezsiniz. Bi de bu kozmetik yasağı olaylarıyla iyice gerilmiştim, satıcıyla da konuşmuştum üstüne kozmetik yazma dimiştim. Yine de gümrük de kalma ihtimali vardı tabi, ama ne şans ki 25 gün gibi bi sürede geldi. Şimdi diğer 12314123 siparişimi bekliyorum :') 

 2 hafta önce Ephesus Yayınları'nın Twitterdan yaptıkları yarışmadan da istediğim kitabı seçme hakkı kazanmıştım. Benimle iletişime geçtiklerinde tam da Mydestiny bu kitabı tavsiye etmişti, o yüzden bunu seçtim. Yalnız yarışma koşullarında belirtildiğini sanmıyorum, eğer belirtilmiştiyse laflarımı kaale almayınız ama, kitabın kargo parasını ben ödedim :)))))))))))))) 15 liralık kitaba TAM 6 LİRA kargo parası ödedim çucuklar. ben ki 3,5 lira kargo parası ödediğim için 8 kitabımı kucaklayıp ağlamış insan, dün 6 lirayla toprağa gömüldüm. Ha iyi günümdeydim ki herhangi bir çemkirmede bulunmadım. Ama acısı bana aşşadan aşşadan işlemekte. Tükkanınızı patlatırım... Pusudayım...

Bu kitabı 2 gün önce bitirdim. 250 sayfa elimde sündü de sündü. Bu kadar gerzekçe bir yazım tarzı olamaz. Öncelikle benden en kocaman eksiyi şu yazı karakterinin kullanılması yüzünden aldı:

YAPAMAZSINIZ. Bu karakteri küçük puntolu yazıda heleki bold ile KULLANAMAZSINIZ! Kim onay verdi arkadaş buna?! Gözüm afedersiniz ama sikildi resmen!
Yazarın ilk kitabı olduğunu tahmin ediyorum, değilse çok yazık. Hatta aynı konuyu işi bilir bi yazarın ele almasını talep ediyorum. Caağnım konu hiç olmuş. Kadın çok heycanlı olabilcek yerleri pat pat kesmiş, başka şeylerle bölmüş, betimleme desen... Kitaptaki en betimleme şey "Max kara kaşlarını çattı / Max kara kaşlarını kaldırdı / Max kara kaşını düşürdü" HAAAYY TAMAM DAHA TAMAM! Tuttu bana Max'i yaptı bir Kenan İmirzalıoğlu! Tüm kitabı o lanet pisliğin suratını düşünerek okudum! Kitabın baş karakteri kızı da "aşık" olarak göstermek isterken "azgın" olarak göstermiş. "Öpecem emecem lilili" diye dolandı kız. Yazıktır lan, yapmayın lan, bi de seri yapıyomuşsun sen bu kitabı!

 Az önce bitirdiğim kitap da bı. İlk Gerritsen kitabımdı, araya Tanrıça'yı sokup hemen diğer kitaplarına geçmeyi düşünüyorum elimdeki. İlk 100 sayfada nasıl heycanlandım ki bilemeniz. Tebi sonrası da çok heycanlıydı. Burda da biraz adamın altın kıllı göğsü betimlemesiyle boğuştuk ama olaylar çok akıcı gitti çok şükür. 
Bi de bugün de Uncle Vernon'ın ölüm haberiyle dağılmış bulunmaktayım. Resmen mideme bi şey oturdu lan T^T Pamık gibi adam! Allam hiç yüzümüz gülmicik mi bizim ama sen napıyon ki orda!!!
Evet diceklerim bu kadar izninizle Sims oynamaya gidiyorum şdkasdpoasdk :'(

21 yorum :

  1. hadi gözün aydın kaarşim.. ben de merak ediyodum nolcak ebay siparişi aceba diye.. bb cream'i kullan bakalım nasılmış merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. accık bi baktım böyle şekerli şerbetli bi kokusu var rahatsız etti beni ama genel olarak sivdim. Olmuş.

      Sil
  2. Etude House almışsı eyidir gözeldir benki Missha'nın Homin missha'nın yüzü olmuş protesto ediyom kullanmıom şu sıralar lsdfnsldkfnsf yok yalan tabii çok para verdim la bitmesin diye kıyamıom ara ara minnak minnak sıkıp şaapıom :''') fakirlik.

    Bıçak Sırtı'nı metrodaki reklam panolarında gördümdü. :'') Ele bi anım işte bu da. Hadi hayırlı ossun kaarşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Homin kim bilmiyom googlea üşendim dşakpaoskdasd çok paalı satıyolar lan burda. ebayden başka yerden almam artıkın.

      Sizin metrolar olmuş bir tokyo metrosu lan bizde hiç kitap reklamları olmaz daoğskdaospdkasd

      Sil
    2. changmin'le yunho'nun dbsk'yine homin diyollar. Ben burdan almadım Kore'den şaaptım ama yine pahalı oldu :'''') Allaşgına Tokyo metrosunla niye kıyaslıon? Resmen sen pilav üstü nohutu iskendere denk görüon şuvan Bırcı git bi kendinden utan reca etcem!

      Sil
    3. ah siz çocuklar hala istanbul metrolarının değerini bilmiyonuz değ mi... pdğaksdokasdp biz ankaralılar için cennet olom oralar :')

      Sil
  3. Hediye kitaba 6 lira vermek sinir bozucu cidden. Bloggerlara yorumlaması için kitap gönderdiklerinde kargonun alıcı ödemeli olacağı söyleniyor ama 6 lira da beklemiyor insan. Geçen ben de o parayı ödedim ve benim de içim acıdı verirken xD Tabii hediye kitap alıcı ödemeli mi olurmuş bu da ayrı bir konu =/

    Yemin kitabını ben de hiç beğenmedim. Yazarın ikinci serisi. Ben ilk serisi The Body Finder'ı merak ediyorum. Hatta karakedi yayın haklarını 2 yıl önce almış ama bir türlü çıkartmadılar kitabı =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah ben de hep yorumcular kargoyu falan ödüyo mu diye merak ediyodum aydınlandım sağol :3 Yani hediye sonuçta, çekiliş kazanmışım, 6 lirayı bileydim :')')

      Oy bi de 2. serisi mi?! Vah vah...

      Sil
    2. Son haberler: kargo ücreti normalde 4.75 lira oluyormuş ama bazen kargocu yanlışlık yapıyormuş. (bizim şansımıza işte)
      Nisan ayından itibaren kargo gönderici ödemeli olacakmış xD

      Sil
    3. Nasıl bi yanlışlık ama o -_-
      Karşı taraf ödemeli gönderme yapamıyo muyuz artık yani :')

      Sil
  4. Ebay derken? Sorunsuz satıcı bilmiyorum hiç, sen nirden alızladın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı neydi tükkanın ya kpopplus mıydı neydi. Bi sonrakine ondan almayı düşünmüyorum ama yine de. Bana 1 hafta geç yolladı "unuttum" diye de mesaj atmış densiz.

      Sil
  5. Hene bende BB kremi ebaydan aldım sonna kendim kozmetikçiye sokmamla meybilin almam bir oldu. Nasıl kizel mi? Ayrıca 25 gün ne yaa :S baya çok beklemişsin canım. Neyse memnun kalırsan şaaparsın. Ayrıca bende mathi gibi HoMin in BB creminede göz kodum bakalım. Kitaplarına heeeeç laf etmiyom!! Heç hemde, bu fakirlikle bakalm daa ne kadar sürüncemÇSÇSAS:D:FSDÇFSDFSDF:S::S:S:SS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hayatta daha da almam kore markası dışında 2 tane aldım da çogafedersin götüm gibi. Su olup elinden akıyo insanın.
      Misshadansa bundan gari etude houseu kullancam ben yeni bi keşif yapana kaa.Daha güzel sivdim tavsiye ederim dalsşkdasdlk

      Ah kitaplarım :')')')'))) alamıyom kaç haftadır zaten param bitti bi de annem artık dövcek diye dpaosdkasd mıtsızım...

      Sil
    2. Hene bende BB kremi ebaydan aldım" demişimya o " ebaydan alcaktım ama kendimi kozmetikçiye sokmamla meybilin almam bir oldu" olcaktı. Nedense hep yannış yazıyom, heycamlaıyom bence ben senin blogda alkjsdlaksjdlkasjdklasjfghjkl

      Böyle cildi kapatıyor mu bu marka? bendeki bildiğin krem, hani sürüyom üstüne fondoten sürüyom falan siktiriboktan bişey bilmiyom nasıl kullancam evde yannızken kullancam heral.

      kitaplar yüzünden dövülmelik yaştamıydık ahey ahey kjshadjka :D

      Sil
    3. buna hiç fondoten falan gerek yok diyim anla sen. BB cream konularında en birinci usat guzzi var onun tanıtımlarına bak sen asıl :3 Ama şimdiye kaa 5 marka denedim 2si kore olmak üzere, Kore dışında gidip bi şey almam, eele güvenebilirsin fondotene gerek olmadığı konusunda daslkdaşsldk

      Sil
    4. İşte bende öyle istiyomdu. İstiyodumdu. Allah bunu duymam çok iyi oldu. Çokokokokokokkkk teşekürler canım :)

      Sil
  6. o yazı karakteriyle yazan yazarın ve bunu düzeltmeyen editörün allah bin belasını versin O NE YA ERGEN MEKTUBU GİBİ ugfhyufdg

    amca hakkında bi şey demiyorum. hayat boka benziyo çünkü.

    TESS'E TAM GAZ DEVAM KARŞİM!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam lan tam ergen mektubu hakket dojaspdasjdaosıdj
      Acın acımdır :'(

      Sil
  7. Çekilişlerde şansın açıldı sanki :)) Maşallah devam etsin böyle :D Tanrıça çabuk okunan bir kitap sonlara doğru şaşırtmıştı beni. Serinin ikincisini çok merak etmeme rağmen henüz okuyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşalla işalla :')')') 4 aylık çabamın meyveleri daskldşlasdk
      dünden beri okuyorum şu an 250deyim. Genel olarak sevdim ve bugun ikinci kitabını da aldım zaten fuardan.

      Sil