22 Mart 2013 Cuma

Kitaplar ve alışverişler :3 #2


Geçen hafta parfumumunkokusu'nun yaptığı çekilişle 2 güzel kitap kazandım. 2 gün önce elime ulaştı. Bi diğer kitap da Lesley Downer'ın Son Cariye kitabı.
Dün sabah başladım Dostluk Ekmeği'ni okumaya büyük ihtimalle bu akşam bitirmiş olurum. Darien Gee'nin ilk kitabıymış, ilk kitap olmasına rağmen henüz okuduğum 340 sayfadan anladım ki bu kadın okunur! Bu tür "ıscacık" aile/dostluk romanları çok hoşuma gidiyo. Kitapta olayları tetikleyen "Amiş Dostluk Ekmeği"nin tadını ve kokusunu aldım diyebilirim. Kitabın en sonunda tarifi var sanırım, incelemedim daha tam. Arada hızla giden kitaplardan yorulduğumda okuyorum resmen ruhum huzura kavuşuyo :3
Arkadya Yayınlarından okuduğum ilk kitaptı bu, bilmiyorum tüm kitaplarında var mı ama içinden de böyle sevimli bi kitap ayracı çıktı.


Leyleklerin Uçuşu'nu da dün bitirdim. Okuduğum ilk Grange kitabıydı. Kronolojik bir sıra izlemek için ilk kitabıyla başlıyım dedim. Baya bi süre kitabın içine giremedim, amacı çözemedim, niye leyleklerin peşindeyiz oloom diyip durdum. Yaklaşık bi 80 sayfa sürdü sonra birden sarmaya başladı. İş aydınlığa çıkınca da "voooaaaaahhh" dedim. Uzun zamandır da bu kadar ayrıntılı ceset betimlemeleri olan bi kitap okumamıştım. Belki de okuduğum en iyi betimlemelerdi bilemiyorum. Ama bi ara kitabı bırakmayı bile düşündüm. O kadar gözümde canlandı ki kanım dondu midem bulandı. Ve "bu ilk kitap olamaz" diyip adamın zekasına, olaylara bakış açısına, tarzına bayıldım. Tüm kitapları zaten tavsiye edildiği için kendinizi Grange romanı tavsiye etmekle uğraştırmayın. Hepsini alıcam :B


Bunlarda geçen kitap alışverişi yazımda bahsettiğim Dex Yayınlarından topladığım 8 fantastikli distopikli kitap. Dostluk Ekmeği'ni bitirip Mefisto'ya geçiş yapmayı düşünüyorum.
Biraz daha kitap siparişi verirsem annemden hoş bi dayak yicem ama yine kitap alıcam sanırım çünkü, şöyle de bi duyurusunu yapmış olayım, Ankara Kitap Fuarı bugün başladı ve 31 Mart'a kadar Atatürk Kültür Merkezi'nde olacak.
Her Ankara Kitap etkinliğinde olduğu gibi bundan da Ankara'nın %90ının haberi yok. Duyuralım, reklam yapalım, insanlar kitaplansın diyen yok! Sessiz sakin yapıp kenara çekiliyolar. AKM'nin sitesi bile kaale almamış. Tesadüfen öğreniyoruz işte ordan burdan. Ve hatta fuarda hangi yayınevleri var onlar bile belli değil. Ankara'dan her geçen saniye daha da tiksinebilmek için sebeplerimiz asla bitmiyor gördüğünüz gibi. Bu haftaiçi gitmeyi düşünüyorum bakalım neler varmış.


10 yorum :

  1. Bu okuduğum tdk'ya en yakın post'un sanırım xD Bir an emin olamadım hangi blogu okuduğuma bi süre xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaa hiç random gülmemişim yiaa nasıl yazmışım bunu bilmiyorum ayaküstü yazdım böyle oldu dlkasdşlkasd

      Sil
  2. Dostluk Ekmeği’nin adından anlaşılıyor güzel bir kitap olacağı. Ben de çok seviyorum o tarz kitapları. Vikitap listende görünce kendi listeme almıştım hemen :’) “Küçük Mucizeler Dükkanı” ve “Hayallerimin Arka Bahçesi” kitapları son okuduğum sıcacık diyebileceğim kitaplardandı. Tavsiye ederim.

    Leyleklerin Uçuşu yazarın ilk romanıymış demek bilmiyordum =)) İlk romana göre epey başarılı. Okurken başlangıçta beni de pek sarmamıştı ama bir süre sonra yuhannes diyerek okuyordum evin içinde :D

    Sondaki kitapların birkaçı bende de var bekliyorlar öyle okunmayı.

    Haa bir de daha dün Tanrıça serisinin ilkini bitirdim hoş bir kitaptı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Mücizeler Dükkanı'nın sürekli çekilişle hediyesi oluyo hiç birini kazanamadım daha dlşaskdalsdj almak zorunda kalıcam sanırım merak ediyorum çünkü. Diğerini de listeme ekliyim hemen.

      Tanrıça listemde ivit, şunlar bitsin ilk alıcağım kitap zaten, merak ettim.

      Sil
  3. Geçen Amişlerden konu açılmıştı kitabı varsa ne ala.. İşalla yakında paralanırsam aylardır yaşadığım e-book krizime son verip kitap wishlistime başlıcam :(

    Grange'in Kızıl Nehirleri okumuştum lisedeyken hatta derste bitirmiş okadar sevmiştim ^^ Anlatımı ve kattığı detaylar mikemmel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amişle alakalı bişey yok ama. sadece eppek adı olarak geçiyo şaksdalskdjasd
      Daha Grange sevmeyen görmedim ço hoş

      Sil
  4. Oraya nasıl gidilir beytepeden, aydınlar bizi burcu *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metroyla gitmiyok mu? şdaksdalskdj ben de bilmiyom hiç. Ama metroda atatürk kültür merkezi duyurusundan aşinayım. Hiç orda inip de dışarı bakmışlığım yok :3

      Sil
  5. Metro aynen! Ben de tam Ankara'ya geçiyordum süper oldu bu haber. Baya ucuz olurdu eskiden kitap fuarları Ankara'da. Umarım yine öyledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidince buralara bi haber yolla madem ne var ne yok :3

      Sil