10 Mart 2013 Pazar

Kimi ni Todoke cosplay

(Başlamadan şunu açın da resimlere bakarken hoş fon olsun şdoaksdaısdj)

Film festivalinden beri nasıl takıntılı kaldım Kimi ni Todoke'ye he! Ost dinleyip durmamın yanında, animeye de baştan başlamayı düşündüm ama engel oldum kendime hemen. Sınavdan sonra mangaya devam edicem mıtlaka!
İçimdeki Kimi ni Todoke'den biraz daha arınabilmek adına cosplaylerini paylaşıcam :'3


Aradan daha çok zaman geçtikçe daha çok sevmeye başlıyorum şu animeyi. İçim sevgi huzur doluyo resmen yımş yımş oluyorum! Animeden bi kaç gif paylaşayım bi dk.
Ya Kazehaya :')')')') Bayılıyom.
 Çok tatlılar lan doaskdpasdkapsokdasd 

Abartmadan kopuyorum hemen bu kısımdan. Bi de bütün o cosplayler bi kenara live action karakterleri bi kenara. Kazehaya ve Sawako için daha iyisi düşünülemezdi bence :')
Hiç biri bir Miura Haruma değil! Ya da diğer kız adı her ne ise daosjdoaısdj fangörllük kapsamında onu öğrenmeye yeltenmedim ne yazık ki! Ama en tatlı çift zaten oluşturulmuşken cosplayler çok boş kalıyo. Olsundu. Heves etmiş çocuklar. Aralarından seçip çıkarttıklarımı sergiliyorum hemen.




Bi kere en iyi çalışmalar bu animenin konsepte de uygun hazırlanan poster tadında olanlar. Çünkü bunların dışındakilerde tiplere yoğunlaşıyosun, kızın tipi tutsa erkek olmuyo, erkek olsa kız olmuyo. Baya sorunlu tipler vardı. Gönüllerin kazehayası ve sawakosunu yapmak eele kolay değil. Üsttekilerden benim göğnümün birincisi en üstten 3. mesela. Çok harikeyn bi şey :'3


Mesela burda tipleri görmeye gerek yok, o notu uzatması yetmiş. Eğer izlemiş/okumuşsan anında Kimi ni Todoke diyosun -ki en sevimli sahnelerden biriydi bence :')- Hepsinin içinde bunu bi kenara alıyorum ben ço hoş :')


Bunu da sivdim. Kız Takeru Sato değil mi ya doğasdkasdpkasd



Elimizdeki en iyi Kazehaya'lar bunlar. Tekrar söylüyorum bir Kazehaya veya Haruma DEYİL! Yine en iyisi en baştaki diyorum ben. Bi de şu meşhur elini burnuna koyma hareketini dişleri daha az sarı bi ablamız yapaymış olcakmış.

 

Ay şu sondaki kız bi hoşuma gitti ki sormayın :') En uygun olanı yerde oturan ama! Cuk olmuş he...Ve Sawako'nun içindeki "Sadako" çalışması da ço hoş.



Bakalım burdaki en fail Kazehaya'yı bulabilceniz mi daoksdspaodkasopdk nabtınız olm ayıp ama ya!! Feyvırıtım en baştaki. Bi de solda (sol yazmışım ama sağa geçmiş o kendi kendine daıjsdaoısjd sağdaki sağdaki) üstten 2.deki Kazehaya Eunhyuk bence.


Elimizdeki son çiftler de bunlar. En baştaki kızın tipi diyom susuyom. Bi yerden sibobunu açıp söndürmüşler ama çözemedim de. Yıllardır da sibop demiyom ana çok garip geldi.


Bunlarda hoşuma giden animenin diğer karakterleri. Kötü ama fedakar kızımız Kurumi (ki bence sevmemdeki en büyük etken mekan), ve bir diğer çiftimiz Chizuru ve Ryuu.  Gerçi Ryuunun tipi... Nys tmm :S Bitti gittim.

10 yorum :

  1. MONTU NERDEN BULDUNUZ MONTU!!
    Bide yine süveter gömlek giydirip kazehaya olur bundan diye koymuşsunuz ama o aslında erkek kardeşinin okul formasını giymiş bi hintli, japon, zenci kırması (bilmiyom nası dünyaya geldi)
    (evet siz biliyosunuz kimden bahsettiğimi...)
    Şimdi giflerden 4. için köşeye çekilip biraz kendimle yüzleşicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://image.worldcosplay.net/uploads/29685/a6a9b812bdc09a110a58fba39c6251e620aef425-740.jpg o zaman bunu kabul et tüğçe çok içimden gelen sıcacık bir hediye :')

      Sil
  2. Ahahah! Eşleşmeler çok iyi olmuşşş :)) Dramasını izlemiş miydiniz ?

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeldi ya . Seviyorum bu animeyi. Şu sıralar çıkanlar hiç bu kadar etkilemiyor beni. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu aralar yine sevgim kabardı işte bi kaç haftadır. Yok tırnağı olamazlar şu animenin, yeni çıkanlar :')

      Sil
  4. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)Bloğunu takibe aldım canım.Banada beklerim istanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)

    YanıtlaSil