8 Mart 2013 Cuma

Japonya:Animasyon Karakterleri Ülkesi -gitsenize-

Sevgili Ankaralı kardeşlerim! Biraz geç de olsa sergi duyurum var. Hala 5 gününüz varken kalkın gidin he mi?
Gerekli bilgiyi şurdan alabilirsiniz: http://www.tr.emb-japan.go.jp/T_04/Kulturel_Etkinliklerimiz/2013/Animasyon_Karakterleri/Animasyon_Karakterleri.htm

Ben kendi fikrimi söyliyim sergi hakkında. İstanbulda olduğunu duyduğumda kahrolmuştum Ankara'da niye yok eziqsin ankara diye. Sonra burda da olacağını öğrenince nasıl sevindim bilemeniz. Bi de film festivalinin hemen ertesi gün başladı!

Baya geniş kapsamlı bi sergi bekliyodum. Belki biraz bienal tadında bi şey. Ama ÇSM'ye gittiğimizde tam bir hayal kırıklığı yaşadık. Bırak sergi için bir kat ayırmayı, bir katın yarısını ayırmışlardı. Animenin 50 yılını anlatan bi sergi için yetersizdi bence. Kodumun hobici ressamları yine kapatmışlar mekanı! İvrenç çiziyonuz, utanmadan sergi açıyonuz. Eşe dosta satıp ün yapıyonuz. Biliyok hep bunları. Neyse sinirlenmicem.

Daha çok materyal olmalıydı diye düşünüyorum. Sergideki bilgiler ingilizceydi, bunu da belirtmem gerek. Okumaktan sıkıldığım için yarısındaki bilgilere sadece göz attım.
Sergideki görevli kişi çok ilgili ve sevimliydi. Herangi bi soru olduğunda yardım edebileceğini, fotoğraf çekebileceğimizi söyledi. Başkaa... Kawaii olması gereken odada serili halı nazar boncukluydu. Ya neden ama neden ya! Broşürdeki oda, aynı eşyalar olmasına rağmen -halı hariç- daha sevimliydi, sergideki odanın yerleşimi çok yanlış olduğundan bize biraz itici geldi. Ama masada kapaklı telefon vardı dkoasdpaoskd :'( Daha fazla spoiler vermeden bi kaç fotoğrafla heveslendirip gidiyom.


Sergideki en tatminkar olaydı, çok hoş figürler koymuşlar. Kır camı hepsini kucakla git yani!


Burcucum çok güzel çıkmışsın. Boyuma uygun kimseyi bulamıyom hay ya!


Bu da her bölgenin kendi maskotu var gibi bi şeydi sanırım. Bi de bizim kediye bak :))))

Hadi bence çok heveslendiniz gitmeye. Gidin çocuklar. Japon etkinliklerini zor buluyoruz zaten!

3 yorum :

  1. saçlarııııııınnnnnnn!!!!! <3333333333

    YanıtlaSil
  2. ehehe güzel heveslendirmişsin ama gidemiyok ggöremiyok işte zalıım kader ankara deyip küçümsemeyelim reca ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye küçümsemiyoz ya tiskiniyom bile tabi küçümsicem dasıjdoısjd

      Sil