1 Mart 2013 Cuma

Japon Film Festivali

Bugün Japon Film Festivali'nin 2. günü bitti. O 4güncük nasıl hemen geçiyo bak ağlayasım geliyo yeminle.. Bu yıl geçen yılkine göre daha kalabalık. Hatta daha "yersiz" kalabalık. Buna da filmler hakkında konuşurken değinicem şindi çok karışır toparlayamam pdokaspdoaksd

İlk günün ilk filmi Railways'ti. Ben kiichi Nakai oynadığı içün pek bi mutlulukla izledim. Babaaağğmm yaa :'')')) modundaydım. Filmde çocukluk hayali makinist olmak isteyen bi adam anlatılıyo. Bu kadar düz ve gerçek bi yaşantı yani. O yüzden çok ağır, sıradışı bir şey olmadan ilerliyo. Yanımdaki kızların sürekli "bitsin artık, bitsin hadi" tarzı yorumlarına kafa gömcektim. Sıkıldıysan siktir git arkadaşım. Ne hala oturuyosun ımınıkıdımın :)))) Zorla lan sanki, çık dolan sonraki filme gir! Ben orda içim yımış yımış olmuş, hüzünlü mutluluk yaşıyom benim huzurumu bozuyo kenardan. Kendi içinde sıkıl madem sus otur.







İlk günün ikinci filmi Hano no Ato. Olum yani bilemiyom odpskapdoaskd bak konuşamıyorum. Ben oynayamadılar mı yoksa o dönemde konuşmalar mı böyleydi (değildi) anlamadım. Konu olarak güzel, hatta şöyle birazcık bahsediyim. Spoiler olabilir bence olsun da izlemeyin çünkü bak net konuşuyorum pdaosjdaosıdjasd Şindi bu kız bi tane adam görüyo, sonra bunla düello yapıyolar sonra güya aşık oluyolarmış ama hiç birimize bunu anlatmaya çalışmıyolar podasjdıadsjaıd öküz gibi bakıyor adam lan! Millet güldü zaten. 20 saniye falan oynamayan bi surat izledik o kadar. Sonra adam kendini bi olaylar sonucu öldürüyo, kız da bu bi komploydu diyip öcünü almak istiyo falan filan. Kızın nişanlısı var ama bi de, yazık garibim. Aranızda bi şey oldu mu diyince kız susuyo sonra  sadece bi düello ettik diyo. Ama yavrım o aşk deyil lan vallaha deyil bak yemnediyom deyil yaa!!! Bu kadar salakça bi film olcağını tahmin edemediydim bak. İzlemeyin siz doaksdpaoskdasodk


Bu da 2.günün ilk animesi Summer Wars. Zamanında indirip uygun altyazı bulamayıp bırakmıştım ço şükür. Hiç konusuna bakmamıştım, baya ilginçti. Genel olarak konuyu söylicem çünkü ayrıntısı işi bozar bence. OZ denen bi sanal topluluk yaratılmış ve herkes buna istediği yerden istediği zaman ulaşabilmekte. OZ'nun da ucu bucağı yok yalnız her bi boku yapabiliyosun bu sanal ortamdan. Şimdi konuyu böyle söyleyince teknolocik savaşlar olcak falan diye algılamayın hiç öyle değil. İzlemediyseniz tavsiye idiyorum. Yer yer komikti hatta. Yalnız... Kafalarına birbirine tokuşturmak istediğim insanlar var! Lan hayatınızda hiç mi bi şeye gülmüyonuz acaba ben anlamadım. hani komik olmayan, hadi en azından bi tebessüm edebileceğin sahneye salonun 3te 1i yarıldı. Gerizekalının teki bi sesli gülmeye başlıyo herkes buna katılıyo. Hatta bi kız sesi bu. Kim oldugunu keşfedemedim daha kodumun karısı. Lan çıldırdım yok böyle bi şey "neyee gülüyosunuz laaaağğnn" diye kudurdum yerimde sürekli. Şey havası yaratıyo bence bunlar kendince "Ay ben Japonları Japonyayı çok seviyorum ve biliyorum, eğleniyorum eheh" Baa çok sinirliyim haa! Böyle bir gerzek sürüsü var yani festivale gelen. Ey gidi eskiler yok...

Geldik 2. günün 2. filmine. Gegege no Nyobo. Bakar bakmaz aha dedik bu film akmaz. Bunu bilerek gittik ama çünkü geçen yıl 2 filmi kaçırıp sonra pişman olduğumuzdan mıtlaka hepsine gidicez sözümüz var. Neyse film akmadı işte dpaosdkaopskd Yok gidecekleri yere gidemediler, söyleyeceklerini söyleyemediler falan. Afakanlar bastı. Ama asıl sorun arkamda oturan sıfatına sıçtığımın bebesi... Allah yareppi susmuyor ya susmuyor!! Başroldeki adam mangaka. Adamın çizimlerini gösterdikçe "he adam karikatür çiziyo heralde, karikatür, hmmm karikatür" böyle süregiden yorumlar. Film izlerken ben de konuşurum severim de ama 15-20dk.da bir, bi olay olur fıslar söylerim yanımdakine sonra güler eder susarsın hadi. Bu hiç susmadı laaağnn!! Baya bi konuştuktan sonra, bi sahnede kadın ışığı açtı ama yanmadı "hmm elektrik gitmiş, gitmiş, faturayı ödememiş ekekek gitmiş elektrik" bi hışım döndüm arkama. Yanındaki arkadaşı şşşş şşşş dedi ufaldı bu neyseki. Bi süre sonra yine yardırmaya başladı. Hatta bi yerde bak cahile bakar mısın "niye sürekli eğilip duruyolar ya" dedi!!!!!!! Abi Japon ne Japonya ne bilmiyon sen ne bok yemeye ordasın kodumun herifii!!!!! Bi festivale geliyon madem aç bak öğren bi kaç şey ya! Sırf ortam olsun diye mi ordasın hayatı zindan mı etmeye geldin bana! Ağzına sıçtığımın ya bak nasıl sinir oluyom.  En son bi yerde yine turboya bağladı dönüp uyardım. Hayatımın ilk uyarısıydı bu da öyle bi attı tepem podasjkdpasodjasd Sonra sustu siksuratlı. Cahil pislik seni, bu sıkıldım sıkıldım dedikçe ben filme tutkuyla bağlandım yemnediyom yaa dapsodjasoıdjasd SIKILDIYSAN ÇIKSANA OLOM!!! Böyle sikimon herifler var işte festivalde bu yıl. Fakültemden olaylarla hiç alakası olmayan birini bile gördüm. İşalla bu filmden sonra işi anlamlandıramaz bi daha uğramaz. Bakalım kaldı 2 gün. Bu tiplere rağmen heycanla gidiyorum 1 yıldır bu anı bekliyorum ben :')

10 yorum :

  1. Manga denmesini geçtim bari çizgi roman diyeymiş. Karikatür demesi... Evet bütün küfürleri hak ediyor.

    YanıtlaSil
  2. enee olaydım orada ben de geleydim bah özendim :') o konuşan edenlerle çok rahat kavga edermişim ha o konuda hiç tutamıyom kendimi asjdfhds gerzek sürüsü yemin ediyom, yalandan "festival filmi izliyom ben" demek için gidiyo onlar..

    yazdığın filmlerin hiçbirini oturup da izlemem yalnız, öyle bi sıkıldı içim okurken daspodps belki o animeyi izlerim bilmiyom jhgfdsdfg

    oldu görüşürük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odkaspdokasdopasjkdasd tam ağzına layık ortam haa ne çakarsın suratlarına!

      He yok filmleri izleme zaten anime iyiydi ama :')

      Sil
  3. ashdghasjg sinirlenme anlarına çok güldüm.

    YanıtlaSil
  4. hbsdhacfdsahjvh Burcu elinden tutup festival festival gezesim geldi yeminle :D

    Yıllar önce Portakal'da bi Uzak Doğu filmi izlemiştik aklıma o geldi. Salonda 4 kişiydik ve uyumayan tek izleyici olarak finallemiştim filmi. Jüri üyesi olarak filmi izleyen ismi lazım değil ünlünün horultusuyla düşünmedim değil, "Sanat cidden toplum için miğ yeea" diyerekten. O an yanımda olaydın işte aydınlanır huzura kavuşurdum :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pdokasdpoaskdpasodkapsdokasd jüri mi uyudu vay anasını!!! Ay ben resmen gurur meselesi yapıp çok sıkılsam da gık çıkarmıyorum :')

      Sil
  5. Filmlerden tiskindim allah kahretmesin askhdjasdhgas film öyle mi denir asdjkhdasjhgasd ÇapSıslar geliyonuz madem izleyeydiniz ya hiç etmişiniz cağnım filmleri gerçi pek cağnım değilmiş ama aljsdhkjashasd orada bi saygı duy bi sanat yapılıyor az kültürlen itoğlusu. Ay sosor mısonoz filmo izloyomiyom mu dedin lan bir de sajkhasdjghasjhgasd. Gitmesin bunlar bıraksın bak yarısı boşa gitmiş günah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Festivaldeki filmler hep kötü oluyo genelde dasoğpkdapsodkasod evde izlenmicek filmler ama ben seviyom :B
      Yok "daha az yorum yapar mısın?" dedim ehhmm tomom.. dedi dklasdpoaskdopasdk

      Sil