2 Mart 2013 Cumartesi

Japon Film Festivali bitti ne yazık :')

Eveet her güzel şeyin bir sonu var diye lafa girmek istiyorum. İçim eziliyo, içime ağlıyom bakın. Japon Film Festivali bittiiieeeee T^T
Şimdi son 2 günün filmlerine geçiyorum.


Hoshi wo Ou Kodomo'yu geçen yıl izlemiştim. Konu başta sarsa da sonrada sıkılmıştım baya. Hiç hatırlamıyodum o yüzden. Şimdi yine izledim yine sonunu hatırlamıyorum pdoasjdaoısdjasd Çizimlerinde de beni çeken bi şey yoktu zaten. Konu olarak Asuna isimli bu afişteki körpecik yavrumuz  babasından kalma bi kristal radyoyla tepelerde takılıyo. Bi gün tüm fantastik severlerin hayallerini süsleyen bi olay yaşıyo; bir yaratığın saldırısına uğruyo. Sonra boyu boyuna huyu huyuna uygun bi gençcaaz kızı kurtarıyo. Sonra başka dünyalara falan gidiyolar bele gidiyo işte anime. Ne o gittikleri yer fantastik ihtiyacımı karşıladı, ne de yaratıklar. Hep aynı şeyler. Malzeme var ama yok kullanmamışınız. Dağlardan Heidi koşsa gelse yeriydi şu animede.
Ha bi de yine azına sıçtımın bi kitle vardı. Bak şimdi güldükleri şeyi söylüyorum. Çocuk diyo ki "Ben Shun değilim, Kardeşi Shin'im."diyo abi yarılıyor sürtük kahpe kopuyor gülmekten!!!! NEYE GÜLÜYON IMINIKIDIMIN! Yine nasıl çıldırdım hani dicem ki benim blogu okuyup mu geldiniz lan inadına dicem! Kız çocuğa "Shin" diye sesleniyo, çocuk "sonunda doğru söyledin" tarzı bi şey diyo, yarıldı lan kadın! Kadın diyom bak gördüm çünkü gülmeyi hangi sürtüğün başlattığını! Ki komiklik namına bir şey yok animede. Allam sinir harpleriyle bitirdim ya yine tiskinme suratıyla bitirttiler bana animeyi!


Bu filmi salonca anlamadığımızı hissettim ben dpoasdaposdjasıodj he eğer bi ara filmdekiler banzai çekti uzun süre sonra film bitti ışıksız kaldı salon. Orda bi hata oldu da salonun yarısı çıktıktan sonra film devam ettiyse bilemem. Çünkü ben "kak kak kak hadi" diyip fırladım gittim. Hatta filmde artık ortam karanlıklığı ve ard arda 2 tane sıkıcı şey olunca öyle bi uykumdan acı çektim ki çıktım dışarı bi hava aldım. Ben girdiğimde de aynı yerdelerdi ama daposdkaposd Akmayan film yapmışlar yani. O yüzden diyebilceğim bi şey yok. He ama Miyazaki Aoi ve Sho'dan ümitliydim. Olmadı neyse..
Şimdi de son günün, yani cumartesinin filmlerine geçiyorum. İlk film Ruhların Kaçışı'ydı. Bu animeyi 312031823 kez izleyemeycaaam diyip gitmedim. Bi de zevzekler yine gülecek sürekli. Aç bi evde anime izle madem neye gülüyon kakkak kikkik! Neyse tamam.
İkinci filmle devam ediyorum.
Kimi ni Todoke'yi listede gördüğümden beri nasıl coşuyorum bilemeniz. Geçen yıllarda izlediğimde Miura Haruma antisi olup filmden tiskinmiştim dopaksdpaskdasd Kabul edememiştim Kazehaya'ya neettinz oy kazehayam lililii diye dağlara taşlara vurdumdu kendimi. Sonra Haruma'nın dizileri filmleri izleye izleye kendini 4 numaraya yükseltti hayta. Açıp da bi daha izlememiştim ama bu filmi. Çoh iyi oldu bak. Festivalde izlerken içimdeki fangörlü bi yuttum ki sormayın. Bi kaç küçük alkış, oohh honey tepkisi ve ahiyiyiyii titremeleriyle filmi bitirdim çok şükür. Eminim festivalde en çok sevilen film bu olmuştur. Çünkü tepkiler de çok hoştu. herkes aynı anda yarıldı, aynı anda "aaayyy"diyip Kazehaya'ya aşık oldu amcalar dedeler dahil!
İşte arada koyun sıkıcı,akmayan filmleri tamam bi şey demiyorum. ben seviyorum çünkü oh aradan çıktı evde izlemezdim bunu diyorum padsjdasoıdj ama ard arda koymayın böyle küçük süprüzleriniz olsun ok tamam?
Şimdi şuraya bi fangörlü salcam izninizle kaç saattir tutuyom kendimi!!!



OLUM GÖZLERİM YAŞARDI LAN :'')'))'') Çok tatlısın güzelsin şekerci mi baban senin diye sokaklarda bağırıcam şindi!! 


Bi de bu benim yıllardır aradığım mont bakın dğaksdpoasdk Bi yerlerde Kazehaya montu görürseniz bana bi haber çakın. 


Şu sahneden önce Kazehaya elindekileri fırlatıp Ryu'yla Sawako'nun yanına gidiyo ya son hız. Orda herkes "vooah" tepkisi verdi. Vuaa erkeeekkk dedik yani daopksdaopskd Amcalar dedeler de dedi gördüm ben. Bu arada "Ryu no aniki" diyince hep "aaaa" dediniz. Animeyi izlemeyenler, mangayı okumayanlar belli oldunuz. Ben de sizi aşşaladım arkada bilesiniz doaksdpaosdk


Kalplerimizi ıscacık yapan şu sahneyle diğer filme geçiyorum çünkü aktım gittim ben burda :')


Bir fangörlün başına gelebilecek en güzel şeylerden biri 4.numaralı adamından sonra 1. numaralı adamını izlemektir dpoaksdoıadkShun için izlicem artık demiştim, kesin akmayan filmdir diye düşünüyodum ki bildiğin mis gibi film yapmışlar! Tüh bak hiç gif yardırılmamış tumblrda! Shun bu filmde karşımıza dağ tutkunu mudur manyak mıdır nedir bilinmez şdoajsdoıajsd bir dağcı olarak çıkıyo. Geçiyo dağın zirvesine çayını falan içiyo bele sevimli suratıyla :'3  Gönüllü olarak dağda başına iş gelenlere de yardım ediyo bu arada. Sonra kızımız Kumi de -ki Nagasawa Masami'yi görmemişim bile afişte Shun'u görünce dasdjaoıdj- kendini kurtarma ekibine atıp eğitime başlıyo. Sonra olaylar vs. Git izle ben bişey demiyom doaskdoasdk

Vee işte koskoca yılda 4 güncük süren bir festivalin daha sonuna geldik. Daha uzun süre, daha sık olsa şu iş ya! Nası siviyirim ortak zevki olan insanlarla aynı ortamda bu filmleri izlemeyi doaskdapodks :') Ha bu yıl da bir blogger karşılaşması yaşadık. Böyle böyle her yıl birini görücez galiba pdoaskdaısdk Neyse kederimi de alıp gidiyom :'(

4 yorum :

  1. o çocuk cecungla edvırtın karışımına benziyo ha(ama dövme pidakka).. izlerim galibası o filmi.. unutmayayım da bari he ajsdhfgdhs

    seneye de birlikte giderik belki kaarşim hazırla kendini kjhgfdsdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he bi de o montlardan kotonda gördüm ben bugün ivit

      Sil
    2. ay şu an karıştıramadım ikisini beynim çok dolu bi ara karıştırcam bakcam taam dpaosjdaopısdjasoıdjasd
      İzle yiaa çoh güzel şapşikler :') Animesini izle dicem ama kıza dayanamazsın sen 2 sezon biliyom pdoasıasdj tek celsede filmle hallet.

      Ahiy giderik bencesi :B

      Sil
    3. enaa bakıyım ben de bi ara. Ama aynısı olmuyo ha. Tam bu model deyil yani genel olarak dpaosjdajıosd olsundu bakarım..

      Sil