23 Mart 2013 Cumartesi

Gitti gençliğim gitti fangörl yanım...


Bu sabah My Chemical Romance'in dağılma haberiyle sarsılmış bulunmaktayım. En az 4 yıldır dinlemiyo olsam bile gençliğimi vermişim sonuçta. İnsan kendini çok kötü hissediyo. Belki bi gün tekrar bi araya gelirler, ben yine dinlemeye devam etmem ama ne biliyim bi arada olduklarını bilmek güzel oluyodu :'3 Wikipediada active years kısmını 2013le bitirmişler bile T^T

Haberin şokunu atlattıktan sonra MCR albümlerimi çıkardım raftan. Tek tek dinlemeye başladım. Dün dinlemiş olsam yapamazdım ama sanırım kederimle tüm şarkıları ezberden söyleyebildim dşalskdaşksd :'( Bi süre sonra dayanamayıp son albümlerini alırım hiç bi şarkıyı bilmesem de. Fangörllüğümü dibine kadar yaşadığım tek gruptu. Hayatımdaki tek aktif "forum" dönemimdi hatta. Harçlıklarımı az yatırmadım pahalı dergilere, albümlere, posterlere, kıyafetlere. Bütün mcr kıyafetlerimi annemin dağıttığını öğrenmiştim bi kaç ay önce de nasıl yıkıldıydım. Şimdi elimde olaydılar öpeydim koklayaydım ::::::::::) Bi konserlerine bile gidemeden bitiverdiniz lan! Çok sinirlendim dur!!!


İlk Three Cheers For Sweet Revenge albümüyle tanımıştık da, arkadaşımla Helena klibinde en sonda tabut taşıdıkları kısmı izlemekten eskitmiştik :') Şimdi olsa tiplere bak allasen derim. Yaşlılık işte...Yeri gelmişken, bi önceki yazıda grafik tasarım okumaya karar verme aşamamda ergenliğimi yansıtmamak adına bu kısmı atlamıştım şladksdalksdj Gerard güzel sanatlar fakültesi mezunuydu, belki beni %15 kadar bi şey etkilemiştir. Google earthten mezun olduğu okulun etrafında falan takılmadım hiç yoo. Çucuklarımın adını Arthur koymak istememde de hiç payı yok -_-
Bu akşam yatmadan önce The Black Parade is Dead izliyim de biraz kahrolıyım, yarın da sınava öyle girerim.


Şunu izleyerek de bi köşede geberiyim o zaman ok tamam T^T


Sevmiyom sizi tiskiniyom NİYE DAĞILIYONUZ :'(

6 yorum :

  1. Bir şarkıları vardı ben de bir tek onu bilir ve severdim. Boyyyss girrls falan diyordu aralarda, hani küçük bir kız ile erkek aşık oluyorlar birbirine, ama röntgen şeklinde görünüyorlar falan klibinde. Ne kadar net bir anlatım oldu değil mi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadım hangisini didin ama en sona koyduğum şarkıyı demiyo musun? Başka aklıma gelmedi şimdi

      Sil
  2. En etkili forum dönemim derken?
    Mcrdarkbb olarak bir geçmişim vardı vakti zamanında. Forumdaş bile olabiliriz, ahahahah.
    Dağıldıklarını senden duydum üzüldüm ya. Bizim de uzun zamanlı bir birlikteliğiiz vardı ergenlik zamanında. 5432 senedir kendilerinden bi haber olsam da, dağılmaları kötü olmuş bak. Afedersin ama iyice bokunu çıkarmışlardı zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabiliriz tek bi türk fan sitesi vardı heralde zaten ama hiç hatırlamıyorum bile neydi acaba nickim :B
      Boku çıkarken zaten dinlememeye başlamıştım ama üzülüyo insan. Üzülüyoyu geç bugünüm gayet kahrolmuş bi şekilde geçti :')

      Sil
  3. olm ergenliğim söndü gitti :') kollarıma gerard yazdığım tişörtler aldığım günler falan hep yok şimdi gitti uzak diyarlarda :') bi konser hayalim vardı elli milyon tane mcrcı forum arkadaşlarımla gidecektim bağıracaktım amk o bile olmadı amma fakir ülkeyiz gelmiyorlar bile buraya jhgdoughr ÜZÜLÜYOM.

    YanıtlaSil
  4. Gençliğimizi bunun forumunda çürüttük la biz *-*
    Ayrıca senin gibi güzel sanatlar seçme şeysim bunun yüzünden olmadı ama adama hayran olma sebebim albüm tasarımlarını kendi hazırlıyor oluşuydu ah ah... Hayatımda hayranlık duyabildiğim yegane insanlardandı.
    Bi dakkaya adam ölmedi niye böye konuşuyom ben. Neyse dinlemesek de iyiydi lan. Belki daha iyi işlere imza atar bundan sonra bi de öyle bakmak lazım olaya

    YanıtlaSil